AlbertRemmo Geplaatst 24 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2011 truste Soothe:lips: truste Kirk:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 24 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2011 Je zoon ja. Is dat niet de jeugd van FC Twente? Een soort onder elftal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 24 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2011 Beste Soothe, Ik weet dat je uit A'dam komt daarom keek ik even verbaast dat je niet voor Ajax bent en tuurlijk zeg ik dan AZ (kijk bijna tegen het stadion aan!) maar je hebt niets met voetbal... en om heel eerlijk te zijn: ik ook niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 24 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2011 Ja maar kaasmeisje ben ik niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 24 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2011 Slaap goed voor wie gaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 24 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2011 Toen ik op de Horeca vakschool zat, had ik een klasgenoot (vriend) in Heiloo. Ik logeerde er vaak en ken Alkmaar redelijk. Leuke stad. Leuke kaasmeisjes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 24 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2011 En...welicht kaasmannetjes, maar dat weet jij beter! Weg ben ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 24 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2011 Jaaaaaaaaa......................kaasmannetjes die hebben ze daar wel :D maar die de kazen dragen zijn veelal oud en zeer belegen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 24 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2011 Ik ga ook maar naar bed truste allemaal:lips: tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 24 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2011 Goedenavond, iedereen nog op? Nee dussss. Guy's sleep tight! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 24 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2011 Originally posted by: AlbertRemmoZo 3 weken zonder alcoholen weet je wat? het bevalt me prima:Dquote> Gaat heeeel lekker AR CHAPEAUX! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 24 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2011 ikke is nog even op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 24 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2011 Originally posted by: kirkyMooi Albert . ik zit op bijna 3 maanden alweer en mij bevalt het ook prima .gezien het gedoe van vanmiddag ook maar goed ook , met drank op had ik misschien wel iets gedaan waardoor ik weer in aanraking was gekomen met de politie .quote> Gaat lekerrrrrrrr dus. 3 is mooi, gaf mijzelf toen een cabrio (-; Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 24 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2011 Originally posted by: wijfieMooizo AR, 3 weken alweer ADB, ja, heerlijk hé, ik ken het gevoel Ik zit nu aan dag 10 en ik voel me al stukken beter.quote> Dag tien:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 24 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2011 Originally posted by: ShahireSlaap lekker Wijffie ik tel de dagen trouwens niet meerik ga alleen nog maar voor mijn pact van 10 januaridat tellen ken ik nu wel van mezelfquote> Sha, jeetje! Heb het helemaaaalll gemist, dus nu een maand +2 gehele zonnedagen!Voor joe ne schone bloem en piepklein Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 24 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2011 nog 1 posting eronder en je had KWARTET Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 24 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2011 Sha:D Long time no speak, alles oke? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 24 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2011 Ja met mij altijd alles goed ook als het niet goed gaat da's een mooie insteek hè! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 24 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2011 Fijn te vernemen. Ik begreep dat je morgen wel niet gaat moet werken vrij zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 24 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2011 Ben wel vrij maar toch gaat de wekker er moet er een naar stage en die mag zich niet verslapen dus ja, dan zet mams ook maar haar wekker voor de zekerheid! en daarna...misschien nog wel even terug in het kribje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 24 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2011 Beterrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 zonder alcohol lossen sommige dingen zich ook niet op.... LOL Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden