Diesel Geplaatst 27 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2011 Goeie Moggeuh allemaal, pff ben ik nu de eerste, zeker vakantie Wel hebben we 2 douches ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2011 goede morgen frummels. fijn diesel dat je 2 douche's hebt maar ik wil eerst koffie. WAAR staat die ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 27 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2011 morgen diesel, igor! heb de verwarming aan gekregen net! hehe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 27 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2011 ik zag dat men vroeg over t dagpact van gisteren. nou was me niet gelukt. vandaag wel! heb mezelf een giga schop gegeven..vanmorgen dus! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 27 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2011 Ach Igor als die koffiepot op de tafel op is dan staat er in de keuken nog zat, bij de thee enzo Ach Anders das wel heel erg lekker als jezelf kan uitmaken of je het koud vind en de kachel lekker aan kan doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 27 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2011 Maar Anders zoals Igor al zij, eerst koffie doen hoor dan pas jezelf dan maar een schop geven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2011 zullen we dan maar een dagpact afsluiten anders? dagpact: igor wie volgt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 27 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2011 diesel. ja de koffie heb ik al. igor, schrijf me er maar bij. zit te stressen deze week omdat ik volgende week geopereerd wordt en kan t maar beter droog houden dus! veel verstandiger. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 27 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2011 Ach en jullie moeten zeker stukkie taart proberen als dat er 's-ochtends al in gaat tenminste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 27 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2011 Tjah Fibo dan ken zo'n stukkie taart ook nie te zwaar vallen he ;-) Nou ikke zo naar H arts eens checken hoe lichaam het doet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2011 dagpact: igor anders wie volgt?quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2011 Goede morgen, Ik ben ook al weer wakker hoor dagpact: igor anders Albert Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 27 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2011 mooi albert. gezellig dat er zoveel wakker zijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 27 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2011 Dagpact: Igor Anders Albert Lytse Jaap Zet hem op vandaag allemaal. Ik ben er weer vandoor schoon en fris van geest en lijf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2011 jopie, tina ,lief en jaap ook goedemorgen. staan ze met z'n vieren voor de deur pppfft . jaap dames gaan voor he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 27 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2011 Goedemorgen, ik sta nog niet te dringen hoor, eerst koffie en een beetje bijkomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2011 Ook goedemorgen luitjes, Ik schuif ook eerst even aan voor een bakje koffie hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 27 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2011 fijne dag Jaap! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2011 ik ga doesjen en zo tot vanavond fijne dag:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 27 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2011 Lieve Frummels Goedemorgen!! Eerst maar een bakkie en wie riep er iets over taart?? Hier zijn nog 2 douches en een 2 persoonsbad vrij, hihi. Ik blijf nog lekker even in mn ouwe kloffie zitten stinken.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 27 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2011 morgen Madelief!!! dank je. ik douche hier wel zo. haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 27 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2011 mogge iedereen nog niet wakker en nog pikke donker. behoorlijk spierpijn, maar ga gewoon weer trainen, we raggen gewoon door de spierpijn heen hi..brr heerlijk geslapen en klaar voor de dag hoe hebben jullie geslapen? nog iets leuks doen vandaag? tot zo evekes koffie enzo toineB) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 27 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2011 morgen Toine! lekker sporten? doe je aan fitness? slapen. och. lukt me niet echt de laatste tijd. komt hopelijk wel weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2011 2-pers bad madelief? voor 2 slanken of voor 2 mini's? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 27 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2011 Originally posted by: igor2-pers bad madelief? voor 2 slanken of voor 2 mini's? quote> Ha ha Igor!!! Er passen 2 behoorlijke personen in Maar ik zit er toch altijd alleen in....zielig he?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden