Cha Geplaatst 28 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2011 @ Jan: Fijn dat het iets beter gaat! En gelukkig ook goed nieuws voor Madelief! Weltrusten voor later! @ alsnog gefeliciteerd met je Deense Draken verjaarDag Diesel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2011 en eten hoef je je geen zorgen te maken hoor want ik eet als een dijkwerker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 28 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2011 Ja okay? Iedereen goedenavond terug hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2011 Hoi Will Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 28 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2011 Hello AR, alles kits man ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2011 Jawel hoor Will, Beetje moe van het werk vandaag, maar dat gaat wel weer over hè Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 28 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2011 Jij gedaan, ikke volop bezig hé, en dan klagen ze over de economie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 28 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2011 Veel volk, weinig geschrijf precies hé. Vrijdagavond zekers ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2011 het lijkt er wel op Will Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 28 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2011 Ben ff weg, moet bootje gaan losgooien, amusez vous Laterssssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2011 tot straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2011 Ik maak me wat bezorgd om Sha. Begreep niet zo goed waarom ze schuld op zich nam, maar vooral dat ze daarna niets meer van zich heeft laten horen. Denk dan toch vaak, hopeleijk dat ze het droog heeft kunnen houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 28 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2011 madelief, fijn dat er niets bijzonders aan de hand is. ik meld me af voor het dagpact. ( droog hoor) weltrusten allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 28 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2011 Alsnog bedankt dat jullie me zo hebben gesteund!! SUPERLIEF!!! Ben vanavond "ontvoerd" door 2 vriendinnen en heb lekker gegeten! Nu thuis en erg moe. Was al om half 4 wakker vanmorgen dus ik rol zowat om nu! Truste en sterkte allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2011 truste Igor:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2011 Madelief wat gaaf, fijn dat er niks aan de hand was truste:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2011 Goedenavond (ik wou iets over voetbal zegggen, maar het lukt me niet) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2011 De bal is rond Marjo goedenavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2011 Ahaaa... Dát was het!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 28 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2011 Originally posted by: Cha@ Jan: Fijn dat het iets beter gaat! En gelukkig ook goed nieuws voor Madelief!Weltrusten voor later!@ alsnog gefeliciteerd met je Deense Draken verjaarDag Diesel quote> Dank je voor de felicitaties Cha.Maar het zijn geen Deenen, zijn Drenten, zijn er ook maar negen van :-)Is combi van 3 rassen of misschien zelfs 4, dat is eigenlijk niet zeker.Maar de pups worden wel groot, maar zijn nog maar net 1 jaar dus is afwachten wat het eindresultaat wordt.Jan top dat je jezelf erdoorheen hebt gesleept joh !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2011 Maar ik blijf niet lang meer (des te eerder heb ik een maand niet gedronken) ik heb the voice gezien en vind het welletjes voor vandaag. Morgen weer werken, gelukkig niet zo vroeg op dus ik pak een extra uur die er morgennacht toch weer af gaat:$ (wintertijd) truste allemaal:lips: tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2011 Trusten kanjers en tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 28 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2011 een goeie rust voor al diegene die lekker hun nestje in kruipen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 28 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2011 Back MyLady how's joe ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 28 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2011 Fleurie, ik zie je wel, verstoppertje spelen ja ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden