Lenie Geplaatst 31 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2011 truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 31 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2011 Hallo Lenie, Eigenlijk keek ik alleen even of ik geen pb's had, maar ik zag dat je als enige ingelogd bent. Ik heb helemaal niets gelezen van vandaag, dus misschien mis ik van alles, maar ik had geen tijd. Achterstallig werk vanwege een zware verkoudheid die nog niet helemaal over is. Vandaag weer de eerste alc.vrije dag gehad (ik ben een minderaar). Voor morgen mogen jullie me weer bij het dagpact zetten. Nu als een haas naar bed. Welterusten, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 31 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2011 Gaby, dag voor dag inderdaad. Klinkt wel klontjes voor je. Sterkte. Zonder drank kun je meer en beter aan, met name voor jezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden