lady jane Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 Jeannet in theorie heb je vast gelijk de praktijk echter met advokaten leert anders mij dan he rest verwijderd ivm herkenbaarheid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 Dank je wel Borrie:lips! Zo kan het dus ook in ons rechtsysteem! Hannah, vraag niet hoe het kan maar profiteer hiervan;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 Spijtig...ik vind het bericht niet dadelijk terug Eigenlijk stond je er heel argwanend tegenover... En je had natuurlijk gelijk. Maar Teveel en ik gingen jou eens een poepje laten ruiken hé :D. Hebben we ook gedaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 dan bof jij Bor maar je snapt dat je een uitzondering bent he gelukkig zowel wat zaak betreft als qua financien ik ga even de zon in niet goed voor mij nu hier ligt niet aan jullie hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 sapperdeflappen...lijkt dat ik me het verkeerde beroep heb gekozen Zon?? Ff kijken gaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 Jane, dat spijt me voor je. Het blijft een kat en muisspel tussen de 2 advokaten die voor hun cliënt er uit proberen te slepen wat er maar uit te slepen valt. Ik hoop dat het ook nog wat "opgeleverd" heeft voor je anders is het wel erg wrang. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 En nu moet ik het aan het werk! Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 Goedemorgen, Ya en Eks van harte gefeliciteerd, een prestatie om jaloers op te zijn Fleurtje jij ook mijn diepste respect, ik heb afgehaakt, jij bent doorgesjouwd. Jij hebt karakter... En Fleurtje, jij hebt ze een poepje laten ruiken, ik niet, helaas. Maar ik ga er nu voor, weet nu nog zekerder wat ik allang wist... Jopie sterkte met het zeer dat je is aangedaan, al heb ik geen idee waar het over gaat, jij hebt het zo ervaren en bent erdoor geraakt. Aanpassing: -en Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 werk ze Jeannet Wij hebben lekker vrij vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 Nou Gefeliciteerd hoor voor jullie die zolang al droog staan, goed hoor. En ik vond 1 maand al heel wat ;-) Nou wees trots op jezelf en elkaar hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 Je bent niet afgehaakt Teveel, je hebt gewoon gedaan wat je moest doen en waar we beiden in eerste instantie voor gingen. Ik speelde op safe maar jij ging de uitdaging aan. Je bent er op terug gekomen. Vind ik knap hoor!! *kanjer!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 Eén maand is ook heel wat Diesel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 Fleurtje!!! Ook voor jou mijn diepe bewondering!!!! Tsjonge 8 maanden!!! Gefeliciteerd! Ik maak een diepe buiging voor je! Hier een bos :present::present: van me!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 Dank je wel Liefje Het was/is zwaar soms maar moeilijk kan ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 Originally posted by: witteIk ben wel benieuwd wat het afgelopen jaar voor jullie betetekend heeft...Als jullie dat beantwoord hebben, dan staat er taart voor jullie in de koelkast:DHele fijne dag en beloon jezelf, jullie hebben het verdient!!quote> Nou witte.....daar komt hij dan!Die taart laat ik natuurlijk niet aan m,n neus voorbij gaan he!!Ook meteen antwoord aan Tine wat de voor en nadelen voor mij ziijn....Allereerst ben ik vorig jaar deze pact aangegaan met Eks en nog wat anderen omdat ik echt klaar was met mijn drankgebruik.Ik was lui,sjagarijnig,had nergens zin meer in,m,n relatie stelde weinig meer voor,veel ruzie in huis,deed weinig meer met de kinderen en snaauwde ze vaak af,zat hele dag achter de computer,deed weinig tot niks meer in huis en intresseerde me in niks of niemand meer.Zat thuis achter de computer te drinken om de dag maar door te komen.Bovenal was ik ongelukkig,met mezelf,met m,n lichaam,m,n hele leventje eigenlijk.Tja en dan?Toch maar eens bij mezelf gaan kijken en was er toch wel uit dat ik het toch echt zelf moest gaan doen.Mijn idee was om minderaar te worden en dat ben ik eigenlijk nog steeds maar sta nu wel 1 jaar droog!De eerste tijd(3 maanden) waren erg pittig,de trek de onrust in m,n hoofd vond ik killing maar...niet aan toegegeven!In het begin veel aan m,n kookwekker gehad,die heeft overuren gemaakt!Elke dag droog was een kadootje!Nu een jaar later ziet mijn leven er zo anders uit,ik straal weer,heb zin in elke dag(Nou ja.....bijna dan ) Vooral de onrust in mijn hoofd is weg,ik kan weer genieten van de kleine dingetjes in het leven,mijn man,mijn kinderen,gewoon genieten van elkaar,leuke dingen doen.De rust in het gezin is voor mij de allergrootste beloning,geen stiekem gedoe meer,het vertrouwen in elkaar is terug!M,n boosheid,ontevredenheid heeft plaatsgemaakt voor onderlinge waardering en genegenheid naar m,n gezin.Waaron ik zo ben weggezakt begrijp ik eigenlijk ook niet,waarom??????Het is erin geslopen,eenzaamheid,onbegrip.Nu worden dingen opgelost,maken we tijd voor elkaar en de kinderen.Wat ik ook gewonnen heb is dat ik weer respect heb voor mezelf,mezelf weer leuk ben gaan vinden en eigenlijk ben ik best PROUD2BME!!En ja....die baaldagen heb ik heus nog wel hoor,en ik ben erg op m,n hoede met hoe nu verder.Ik bekijk het van dag tot dag,dit eerste jaar heb ik binnen maar ben er nog lang niet!Maar de keus was te vechten voor mezelf,m,n mannetje en m,n prachtige kinderen of om mezelf en de rest kwijtte raken!Ik heb gewonnen en ben zeker van plan zo door te gaan.Dankzij mezelf,de steun van mijn mannetje,en het forum ben ik gekomen waar ik nu ben!Vanmorgen ontbijt op bed gehad van de kids en mannetje!En dat is nou de waardering waar ik het allemaal voor heb gedaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 Super mooi Yaja!!! :heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 en nu....TAART!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 dank je wel akelei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 Witte is gaan lopen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 T is te hopen dat die taart groot genoeg is. Een feest is geen feest als je het niet met zijn allen kan vieren natuurlijk. Me hungry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 Originally posted by: borretjeIk moet zeggen, was er ook even stil van..quote> ikzelf ok Bor zat te bedenken wat ik nou eigenlijk op moest schrijven en ineens stond dat er allemaal in no time.....en toen ik het zelf las begon ik toch ineens een beetje wazig te zien:( (tears in my eyes) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 Jij hebt de kers verdiend Bor Ik reserveer hem voor jou! Eerst die witte maar eens op zien te snorren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 mooi gezegt yajala... zo terug van trainen en was heerlijk gesloopt maar voldaan. even in de zon met een shakie en dan gaan we aan de schilder..., geen zin, maar moet gebeuren toedeledoki toine;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 Hups als ge er niet vlug bij zijt dan is ze toch weer met de kers gaan lopen hé Maar goed, hij is verdiend *mijn nederlands is niet op zijn best vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 Ik ga mijn tenen eens schrobben Fijne droge dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden