snoepje Geplaatst 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst 2 november 2011 akelei ik wil het verleden achter me laten en het niet meer oprakelen bolletje heb het net eens op gezocht en ervaringen van andere mensen gelezen maar er zijn toch wel bijwerkingen van sommige hoor heel veel mensen hebben gewichts toename ,droge mond,suf en nog wat andere dingen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst 2 november 2011 Deze voor Akelei :present::present::present::present::present::present::present::present: Omdat je eindelijk je kamer helemaal klaar hebt. Dat vraagt om een virtueel bloemetje voor in je huiskamer:D Succes met gymen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst 2 november 2011 Originally posted by: witteDaar is snoepie de poepie weer!!Gelukkig.Nou ik weet niet zoveel depressies, maar weet wel dat je hierde enige niet bent.Ik hoop dat je heel snel iets vind waardoor je jezelf weer een beetjeleuker gaat vinden.ja ben er weer..moet fleur toch ook af en toe pesten;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 2 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 november 2011 Originally posted by: AlbertRemmoHoi allemaal,ben weer thuis van het werk en ga nu eten maken en etenhet word stamppot boerenkoolquote> AR, mag ik bij jou komen eten?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst 2 november 2011 Jaa Snoep idd, waarom denk je dat ik zo blij ben met jou aanwezigheid hier. Heb ik ff rust van Fleur hahaha Grappie hoor Fleur:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst 2 november 2011 Hallo Marjo, gaat ie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst 2 november 2011 Nou Akelei, dan is je eten lekker gezakt en kom je straks helemaal opgeladen en afgeknoedeld weer thuis; in je opgeruimde kamer met je opgeruimde hoofd en die mag je dan lekker te ruste leggenB) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst 2 november 2011 Geertje, welkom terug (het wat druk nu he, spitsuur) en goed dat je ADB vakantie hield, heerlijk he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst 2 november 2011 Dag Pareltje Dag Geertjegeert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst 2 november 2011 akelei dan praat ik liever hier als ik ergens mee zit witte fleur komt nooit meer van me af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst 2 november 2011 Hoe gekker die Fleur doet des te harder gaan mensen aan dr kleven, en laten mensen dr niet meer los;) Das op zich wel een speciale specialiteit toch eigenlijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst 2 november 2011 Originally posted by: TeveelHallo Marjo, gaat ie?quote> Ja, hoi TeveelIk ben wel okeeNet vier dagen rondje Nl er op zitten..Hoe is joe? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst 2 november 2011 Originally posted by: witteHoe gekker die Fleur doetdes te harder gaan mensen aan dr kleven,en laten mensen dr niet meer los;)Das op zich wel een speciale specialiteit toch eigenlijk?quote> het is toch een apart soort volk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst 2 november 2011 die ADBers bedoel je Snoep? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst 2 november 2011 ik meld me af voor het dagpact. te moe om een fles los te draaien laat staan om nog naar de winkel te gaan en wat te halen . (heb er ook geen behoefte aan hoor vandaag) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst 2 november 2011 voor straks weltrusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst 2 november 2011 hahaa Neeee Jane die Patattekes natuurlijk... die bedoeld snoepie. Truste Igor enne deze dag kan je bijschrijven dus!! Mooi mooi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst 2 november 2011 Madelief, ja ik weet dat je graag boerenkool lust hoor Hoi Marjo Hoi Geertjegeert Hoi Witte Hoi Fleur Hoi Tina Hoi Bor Hoi Igor Hoi Jan Hoi Jane Hoi Kruimel Hoi Lidia Hoi Snoep Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst 2 november 2011 Hoi Adam Hoi Lianne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 2 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 november 2011 Een beetje uitleg ben ik jullie wel verschuldigd. Ruim 10 jaar ben ik samen met mijn partner. Het is alles behalve een makkelijke man. Sinds 1984 kennen we elkaar, maar toen allebei getrouwd. Dus, wat ik ook voelde, dat was niet aan de orde. Ik was toen nog maar 18. Hij was toen 33. Na jaren toen ik al 7 jaar gescheiden was en ik een huis van hem huurde, is het er dus toch van gekomen. Maar ik heb de meest gecompliceerde man die er op deze aarde rondloopt. Dat weet ik zeker! Heel veel stappen heb ik qua mijn persoontje terug moeten doen. Maar oke, de basis is wel goed nu, maar ik wil meer! Dat is erg moeilijk. Helaas kan ik op zo'n open forum niet in detail treden. Het is zoals het is. Ieder mens heeft een keuze, ik weet het. Maar als de liefde er toch is....??? Tsja!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst 2 november 2011 Goedenavond samen Mag ik degenen die erover denken om te stoppen met roken (en drinken) even wijzen op een stukje uit het boek Nederland stopt met roken? Dat heb ik op de rookmelder gezet. Hier gaat het goed, maar nog steeds zo'n hoofdpijn en griep gevoel, duurt nu toch wel erg lang. Daardoor kom ik niet tot dingen die ik moet doen en dat geeft weer een onbevredigd gevoel dat ik in de gaten moet houden. Zal toch geen ontwenning zijn? Zomaar ineens midden in het niet drinken met wat terugval momenten? Nee, dat geloof ik niet. Ga eens koken, dat leidt weer af en vult de maag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst 2 november 2011 Haphap Witte twas de bedoeling dat Snoep hapte, oelewapper. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst 2 november 2011 bor nog gefeliciteerd met je 4 weken:present: madelief jij kent hem het beste en hoe je met hem om moet gaan maar vergeet je eigen IK ook niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst 2 november 2011 en nu lekker op me bedje tv kijken doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii sha:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst 2 november 2011 Hee die Appie!!!! Still goiing strong? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden