Soothe Geplaatst 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst 2 november 2011 Borretje, ik zwak het wat af, anders ga je stuiteren. Eerst maar twee maanden. Afgesproken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst 2 november 2011 Strak plan Borretje. Moet lukken. Eerst maar vandaag. Dat houdt het overzichtelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst 2 november 2011 Borretje, uitstellen en doorschuiven, daar zit hem de kneep. Bij trek denk je maar, vandaag niet, morgen misschien. En zo maar door. En langzaam gaat het uit het koppie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst 2 november 2011 Soothe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst 2 november 2011 ja he, Soothe.... en de dagen worden weken.... en de weken worden maanden..... daarom is vandaag zo belangrijk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst 2 november 2011 Hoi Fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst 2 november 2011 nu gewerkt, is weleens beter gegaan..... besef me nu eens en te meer, dat ik in het NU moet blijven, dit moment kan ik aan, niet verder kijken, toen ik vanochtend uit mijn werk kwam dacht ik, ff snel een pilsje voor ik vanmiddag aan de slag kan niet gedaan hoor, heb maar een refu ingenomen, gister geen trek, vandaag allemaal vervelende gedachten, bah.... maar ik ga niet drinken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst 2 november 2011 Ben ik stout, nee toch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst 2 november 2011 Is waar hoor bor...doe ik ook. Hoi Fleurtje?? Hoi Fleurtje??? Nou nou...*klets* op je blote behaarde poep! Gewoon omdat ik dat leuk vind. Kanjer...habba habba Zwaai zwaai Ik moet naar de slachtbank (parodontoloog) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst 2 november 2011 succes bij de slachtbank Fleur! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst 2 november 2011 Doorzetten Gaby. Wat ik kan kan jij ook. Je bent niet minder, wel. Actie luidt het credo. Gaan met die banaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst 2 november 2011 Sterkte daar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst 2 november 2011 Klopt Soothe, heerlijk slapen hoor (en zo ...) Heb jij dan een reddingsbrevet Borrie ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst 2 november 2011 nou zo een geil bakje van de appie happie gegeten en moet zeggen daar wordt ik niet blij van. alles erg zout en beetje dezelfde smaak, maar ja.... dat doen we dus niet meer! wat is jullie ervaring met die kant en klaar maaltijden? hoor het wel even tandjes poetsen enzo:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst 2 november 2011 Hoi Will, Mijn vraag ging over dat (en zo ...) Heb je het ook al een keer 'gedaan' op dat bed. Hobbel Hobbel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst 2 november 2011 kreun kreun:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst 2 november 2011 Ben ook aan een nieuw bed toe. Dus denk ik water of geen water, wat zal ik. Dan vraag ik het maar aan ervaringsdeskundigen. Zoiets verbruikt wel veel stroom, dacht ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst 2 november 2011 Bwa Soothe, ik slaap al ( en zo) in een waterbed sinds de laatste 15 jaar. Hoop dat je vraag hiermee is beantwoord ? Borrie, mijn fantasie slaat al op hol hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst 2 november 2011 Nee hoor Soothe, er zit een verwarmer in, maar die slaat maar heel af en toe aan eens het op temperatuur is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst 2 november 2011 Niet helemaal Will. Ik bedoel rol je niet van links naar rechts. Is het een beetje stabiel. Jij moet niet in een beddenspeciaalzaak gaan werken. Beetje karig met je info. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst 2 november 2011 Niet alco gerelateerd. Was een prachtig concert gisterenavond. Eerst twee stukken voor de pauze en daarna, de derde symphonie van Camille Saent-Saëns. (de orgelsymphonie) fenomenaal. Prachtige lyrische passages, mooie fugatische motieven en een snoeihard forte. En dan dat mooie orgel erbij. Genoten! Kopje koffie en een juutje in de pauze. Beter dan de kroeg. ------------------------------------------------------------------------------- Aanp, klein foutje ingeslopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst 2 november 2011 iedereen fijne avond voetbal (ajax) vanavond maak er wat van groeten toinenemanB) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst 2 november 2011 Mijn vraag ging over dat (en zo ...) Heb je het ook al een keer 'gedaan' op dat bed. Hobbel Hobbel.quote> Noiu lijkt me sterk als tie nog niet is opgezet, of hij zal het in de winkl hebben moeten uitproberen ;-) en dan maakt het nog uit hoe die gestabiliseerd is. Ken wel mensen die het nix vonden, zelfs niet alleen het slapen erop, maar ach. Aan de andere kant 1x stoten en de rest gaat vanzelf ;-) Was wel paniek bij de verkoper toen ik dat bed kocht, zei tegen de verkoper of wel alle onderdelen erbij zaten en dat ik toch wat miste en hij 3 keer alles checken en zei dat tie toch echt kompleet was. Dua ik vroeg hem erna als ik nou kompleet waterbed koop, dan moet ik toch zeker ook er een boel jerrycan's water erbij krijgen ;-) Pff was die gozer ook nog op zijn ienieminus getrapt zeg. Vond het onderhoud en bijvullen enzo wel boel werk hoor. Nou kon die in dit huis toch niet vanwege de vloer in de slaapkamer, dus nu als soort buiten waterbed in de tuin zomer's dan he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst 2 november 2011 Toine, geniet er van. Ik heb er geen verstand van, maar als Amsterdammer... Je snapt het wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst 2 november 2011 Mooi verhaal Diesel. Stabillisatie en zo, dat is niet mijn ding. Word zenuwachtig van dat soort dingen. Zal een mooie Zweedse boxspring aanschaffen. Maar waarom bijvullen, het is toch geen aqarium. Het verdampt toch niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden