Spring naar bijdragen

Vrijdag 4 november 2011

Yvonne

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 325
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ha Fleur, het gaat best redelijk met me. Heb een flinke klap gehad van de dood van mijn hond, maar het hele goede nieuws is dat we een andere hond hebben sinds bijna 3 weken, een pup weer! Verder druk bezig met werk zoeken, lijkt de goede kant op te gaan. Heb af en toe nog wel ingelogd hoor, maar niet altijd zo'n zin om te schrijven. Soms lees ik alleen maar wat. Las al dat jij 8 maanden niet gedronken hebt, gefeliciteerd goede prestatie hoor!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijn!!

Ja ik had dat er net bijgezet omdat het kort na de dood was van je lieve hond dat je verdween maar heb het terug weggehaald omdat het misschien te pijnlijk voor je was.

Keileuk!!! Een nieuwe aanwinst! Fotoooooooooooooo!! :D

Soms zag ik je binnenlopen inderdaad. Kom je nu wat vaker langs?

Dank je wel :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou wat een leuk welkom weer! Snoep, heb net vandaag met Eks afgesproken vanaf morgen, 4 november, weer een periode te stoppen. Sommige dagen/periodes kon ik goed maat houden, echter ik vind dat er weer te veel dagen zijn waarop ik teveel drink. En nu ik weer zover ben, lukt het me niet dat weer terug te draaien. Dus heb er toch voor gekozen weer een periode te stoppen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: akelei

Ik heb een rotochtend in het ziekenhuis gehad en word daar moedeloos van. Dus ook op weg naar huis gehuild, wat ik anders ook nooit doe. Het goede nieuws is dat ik niets bijzonders heb, alleen maar pijn. Dat hebben sommige mensen.
Dat dat niet echt lekker te verwerken is, na jaren alleen in verwarring en zonder contacten dat zoek je zelf maar uit.
Of zo.

Lieve Akelei,

Ik weet wat het is om elke dag veel pijn te hebben, zonder uitzicht op verbetering. Bij mij weten ze de redenen wel, maar er is niets aan te doen.
Er bestaat een boek "De pijn de baas" van dr. Frits Winter. (ISBN 978-90-5513-411-3)
Het wordt gebruikt in revalidatiecentra en pijnpoli' s en het leert je beter met je pijn om te gaan. Misschien is het iets voor je. Het is een soort werkboek en heeft al veel mensen geholpen.
Verder wens ik je heel veel sterkte. Als mensen het niet kennen, kunnen ze zich er ook niets bij voorstellen hoe moe en verdrietig je ervan wordt en wat een energie het allemaal kost. Ik heb wel geleerd dat drinken ook niet helpt, hoogstens voor heel eventjes.

Veel liefs,

Lytse.:present::heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

je hebt charisma en een scherp oog voor nieuwe mogelijkheden. Met je levensplezier en enthousiasme stimuleer je andere mensen. Je kunt goed inschatten wat andere mensen nodig hebben en geeft hen de waardering en hulp die ze nodig hebben. Je komt het meest tot je recht in activiteiten en beroepen waarin je je creativiteit en inzicht kwijt kunt. Beroepen die bij je passen zijn bijvoorbeeld: kunstenaar, leraar en consultant. Je leert het makkelijkste: door een combinatie van kijken, luisteren en samenwerken en door nieuwe mogelijkheden te onderzoeken. Valkuilen: je kunt verdrinken in je ideeën, en teveel tijd aan onzinnige dingen besteden.

*mijn resultaat van de test

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...