snoepje Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Originally posted by: fleurtjeNooit Snoep...je hebt niet goed geluisterd naar het liedje hé. Als je negentig bent sta je net weer aan het begin..Dus waarom al die veranderingen tussenin?quote> het was 6 uur vanochtend toen ik het luisterde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Dat is wel heel vroeg Hier komen ze hopelijk dadelijk mijn strandstoelen halen. Kan ik eindelijk naar de winkel. Hier zo hangen is ook niet alles, al verkeer ik in goed gezelschap uiteraard Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Hey Josje!!! Hoe gaat het met je?? Dat is superlang geleden. Je was plots helemaal weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Ha Fleur, het gaat best redelijk met me. Heb een flinke klap gehad van de dood van mijn hond, maar het hele goede nieuws is dat we een andere hond hebben sinds bijna 3 weken, een pup weer! Verder druk bezig met werk zoeken, lijkt de goede kant op te gaan. Heb af en toe nog wel ingelogd hoor, maar niet altijd zo'n zin om te schrijven. Soms lees ik alleen maar wat. Las al dat jij 8 maanden niet gedronken hebt, gefeliciteerd goede prestatie hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 hey josje lang geleden moest van de week nog aan je denken..hoe zou het met josje gaan en hoe gaat het met het minderen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Fijn!! Ja ik had dat er net bijgezet omdat het kort na de dood was van je lieve hond dat je verdween maar heb het terug weggehaald omdat het misschien te pijnlijk voor je was. Keileuk!!! Een nieuwe aanwinst! Fotoooooooooooooo!! Soms zag ik je binnenlopen inderdaad. Kom je nu wat vaker langs? Dank je wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Nou wat een leuk welkom weer! Snoep, heb net vandaag met Eks afgesproken vanaf morgen, 4 november, weer een periode te stoppen. Sommige dagen/periodes kon ik goed maat houden, echter ik vind dat er weer te veel dagen zijn waarop ik teveel drink. En nu ik weer zover ben, lukt het me niet dat weer terug te draaien. Dus heb er toch voor gekozen weer een periode te stoppen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Originally posted by: akeleiIk heb een rotochtend in het ziekenhuis gehad en word daar moedeloos van. Dus ook op weg naar huis gehuild, wat ik anders ook nooit doe. Het goede nieuws is dat ik niets bijzonders heb, alleen maar pijn. Dat hebben sommige mensen. Dat dat niet echt lekker te verwerken is, na jaren alleen in verwarring en zonder contacten dat zoek je zelf maar uit. Of zo.Lieve Akelei,Ik weet wat het is om elke dag veel pijn te hebben, zonder uitzicht op verbetering. Bij mij weten ze de redenen wel, maar er is niets aan te doen.Er bestaat een boek "De pijn de baas" van dr. Frits Winter. (ISBN 978-90-5513-411-3)Het wordt gebruikt in revalidatiecentra en pijnpoli' s en het leert je beter met je pijn om te gaan. Misschien is het iets voor je. Het is een soort werkboek en heeft al veel mensen geholpen.Verder wens ik je heel veel sterkte. Als mensen het niet kennen, kunnen ze zich er ook niets bij voorstellen hoe moe en verdrietig je ervan wordt en wat een energie het allemaal kost. Ik heb wel geleerd dat drinken ook niet helpt, hoogstens voor heel eventjes.Veel liefs,Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Goodmiddag all! Time veur ne test! Wat voor type ben ik volgens Jung! Ben beniewd naar jullie vier letterscores! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 en voor hoelang is dit dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Ik kom even binnen 'choppen' voor Josje fijn je te zien!! zo en nu verder in de keuken... ik sta een taart te bakken voor brilsmurf nog voor haar 8 maanden droog zijn :light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 sha:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Snoep Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 ik wil ook een taart Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Originally posted by: borretjeDaarom dat ik die borrel maar niet genomen heb..Bor Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Nee Snoep, jij krijgt een etentje of....hoeveel ook alweer? de taart is voor Brillie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 3 etentjes Snoep! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 je hebt charisma en een scherp oog voor nieuwe mogelijkheden. Met je levensplezier en enthousiasme stimuleer je andere mensen. Je kunt goed inschatten wat andere mensen nodig hebben en geeft hen de waardering en hulp die ze nodig hebben. Je komt het meest tot je recht in activiteiten en beroepen waarin je je creativiteit en inzicht kwijt kunt. Beroepen die bij je passen zijn bijvoorbeeld: kunstenaar, leraar en consultant. Je leert het makkelijkste: door een combinatie van kijken, luisteren en samenwerken en door nieuwe mogelijkheden te onderzoeken. Valkuilen: je kunt verdrinken in je ideeën, en teveel tijd aan onzinnige dingen besteden. *mijn resultaat van de test Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 waren we net allebei tegelijk:sun: laat de taart maar een beetje aanbranden dan vind ze lekker ze houd van krokant Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Sha!!! Met taart!!! AF snoepje!!! Van mij!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Originally posted by: snoepjewaren we net allebei tegelijk:sun:laat de taart maar een beetje aanbranden danvind ze lekkerze houd van krokantquote> Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Bij mij sloeg de test op hol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Tegen de tijd dat de taart aankomt bij Fleur zit er vast wel een soort poeder laagje bovenop waarschijnlijk groen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Originally posted by: fleurtjeAF snoepje!!! Van mij!!!quote> hebberige smurf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Schimmeltaart...hmm...snijden we de bovenlaag er toch gewoon af. Mijn ma schepte vroeger ook de schimmel van de konfituur. Niets aan.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden