witte Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 heee Akelei Jij gaat best redelijk he? zo lees ik je tenminste Er is veel maar ook veel goeie dingen toch?? ja vandaag ging het met mij wel heel goed. Ik heb wel een " rustig in mij dagje" vandaag. En aangezien ik niet van onrust in mij hou, heb ik een hele goeie dag vandaag Bedankt voor het vragen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 oh oh ik ben iets te positief dus Akelei?? Sorry Zal ik m ff aanpassen, dan maar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 jammer, weer een ervaring die je moet/mag gaan leren anders doen dus. Niet leuk:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Dat komt wel Akelei, heb je nu niks aan maar is echt zo. wat we in jaaaaren hebben verpest akn niet ineens weer beteren he. Maar echt het gaat komen, dus niet wanhopen, laat staan opgeven, want dan moet/wil je toch weer opnieuw. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Originally posted by: akeleiHet gaat verder goed ja. Ik drink niet, had wel gehoopt dat ik daar reuze opgeknapt van zou worden. Maar helaas, niets van waar.quote> Probeer eerst eens drie maanden te stoppen en maak dan de balans op.Beetje prematuur om nu al in gejubel los te barsten.Zo werkt dat niet. Dat zou een beetje vreemd zijn.Sluit de dag waardig af en kijk morgen verder.Lekker met een helder hoofd.Sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Gewoon doorgaan Akelei er zijn nou eenmaal dingen die niet direct lukken en je word niet in twee weken een vrolijk persoon. Kijk naar de dingen die je wel gelukt zijn, de afgelopen weken dat je hier met regelmaat bent. Denk klein, Rome is ook niet in 1 dag gebouwd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Dat is ook de hoge bedoeling. We geven je een lekkere boost. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Schone dromen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 truste Akelei Heerlijk een schoon huis. Het is al te lang anders geweest. Geniet er volop van!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Nou mensen, ik heb halverwege gehaald, maar moet echt naar bed. ik las waardevolle dingen, betrokken mensen en harde lessen dit is waar de draad voor is schrijven, feedback krijgen, steun, begrip en erkenning wat gebeurd is is gebeurd, maar als we anders hadden gekund hadden we anders gedaan. Nu kunnen we anders en hebben we de verantwoording anders te doen. Liefst beter en altijd zo goed als we kunnen, slaaplekker:lips: en Akelei:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Mooi gesproken Jane, wat kan jij dat altijd goed!! Weltrusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Ik heb niet terug gelezen dus heb geen flauw benul hoe de stemming is. Mijn stemming is dat ik wil delen, dus doe ik dat. Ik mis vroeger, of eigenlijk niet vroeger, ik mis de knuffels van vroeger. En nou niet meteen beginnen met knuffelen hoor, dat zijn niet de knuffels die ik mis. Ik zat al de hele week niet lekker in mijn vel en droomde veel over mijn verleden, mijn exen, mijn overleden vriend, vriendschappen die veranderd zijn of verwaterd. Vandaag vroeg een vriendin van me hoe het eigenlijk met me ging. En ik heb haar eerlijk verteld dat ik mijn beste vriend miste, alleen kwam ik er eigenlijk niet toe om uit te leggen wat ik dan precies miste. Omdat ik zelf niet wist wat. Maar het enkel uitspreken en het begrip was eigenlijk voldoende om mezelf meer inzicht te laten krijgen door de dag heen. Ik mis zijn knuffels en knuffels van anderen uit het verleden. En dat kan niemand hier in het nu goed maken, daar moet ik zelf mee dealen. Ik kan me namelijk niemand bedenken die mij momenteel die knuffel zou kunnen geven, die geborgenheid waar ik nu naar verlang. Zelfs mijn eigenste mama niet. Ik weet dat als ik dit tegen mijn vrienden vertel, de eerste reactie een arm om me heen zal zijn of een dikke knuffel, en dat maakt het eigenlijk zo complex. Want dat wil ik helemaal niet want dat doorbreekt de magie van een echte knuffel de knuffel die ik mis. Voor het eerst van mijn leven voel ik me een beetje eenzaam, niet in de zin van letterlijk omdat ik alleen leef met mijn katten. Maar eenzaam in het delen van mijn gevoel met vrienden, degene waarmee ik dat kon zijn dood, heb ik zelf afgewezen of zij mij of we zijn uit elkaar gegroeid. Terwijl mijn wereld letterlijk groter is geworden, is mijn emotionele wereld qua delen en diepgang toch wel heel erg beperkt geraakt. Zo voelt dat tenminste. Het zal wel een rouw procesje zijn denk ik. Ik heb ook helemaal geen angst dat ik mijn weg niet vind hierin. Ik wilde het gewoon van me af schrijven, het publiekelijk maken, mezelf nog meer ruimte geven om oplossingen te bedenken, nu ik door uitspreken de reden ontdekt heb. Fijne avond en wie heeft er nog zin om te geiten????????????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Jij ook een hele fijne avond Spud:) en ik hoop dat er nog iemand is om even met je te geiten. Ik zoek mn bed op Laterzzzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Hoi Spud, Je bent gelezen. Schrijf lekker van je af. Het is nu publiekelijk! Ik hoop dat het wat met je doet. Ga goed vrouwtje. Ik ga niet geiten maar slapen. Mag wel hè. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Slaap ze lekker Lieverds Met hele fijne dromen en helder wakker worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Slaap lekker iedereen, ik ga mijn heil ook ergens anders zoeken, music, veelstestil. En ik heb mijn aderlating al gedaan. Thanks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Slaap lekker Spud. Trouwens netjes verwoord. Bye. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Hee Spuddeke Loop ik je net mis So be it.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Jammer Marjo, net niet lang genoeg gewacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Soms kun je vroeger missen Spud Maar je draagt het altijd bij je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Ik heb altijd vette lol met je gehad Soort onbenoemd begrijpen Zou dat mens zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Marjo! Klopt en blijven proberen ook. Hoe gaat het met u paradontaxie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Nee, joh das zot zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Zin om te msnen? Marjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Het is stil aan de overkant Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden