AlbertRemmo Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Zo ik heb gegeten hoor en zo lekker vroeg hè Karbonade met gekookte aardappelen én de spruiten dus geroerbakt met cashewnoten en crème fraîche Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Originally posted by: TopperJe zou er toch van afvallen zeg, pffffffffff. Net terug van 2,5 uur lopen. Nu nog iets te eten verzinnen en dan bankhangen. Ben benieuwd hoe dat gaat vanavondquote> Hoi Topper en Goh Topper het is toch net of je hier al jaren bent, met je bankhangen;)Gaat het goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 goedenavond Akelei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Originally posted by: Topper Ben benieuwd hoe dat gaat vanavondquote> En anders inloggen hier!! Succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Goeie avond kanjers. Pfft wat is er veel geschreven, en ik heb geen puf om het te lezen. Ben vandaag omver getrokken door een Turkse herder formaat pony. Wat is ie groot, en hij loenst verschrikkelijk, zo geinig om te zien maar ik kon hem niet houden dus sleepte hij me mee over de grond. Nu wat last van m'n knie en schouder dus een beetje rustigaan doen. Verder wel erg druk gehad maar alles is goed gegaan dus mag ik niet klagen. Verder hebben we een iniminie staford binnen gekregen. En mager mensen niet te filmen zeg dus heb ik ze extra verwend. Mag wel niet maar daar heb ik mooi een beetje heeeeel erg poep aan hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 maakt niet uit Akelei, wat jij gegeten hebt vind ik ook lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Akelei En ik ben weer weg, was het al....toch?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Originally posted by: bolletjemaar daar heb ik mooi een beetje heeeeel erg poep aan hoor.quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Bolllll denk aan je taalgebruik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Akelei, ik ben SUPERTROTS op je:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Ik ga nog even naar de winkel anders zit ik straks zonder oploslimonade, en dat kan dus echt niet:devil: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Goedeavond luitjes. Ik kom alleen even gedag zeggen. Heb wel even de dag doorgenomen. @Josje: welkom terug joh! Heb nog wel aan je gedacht, je was opeens weg, na het sterven van je hond. En jij was toch ook degene die er een beetje tegenop zag wat er na je 3 maanden droog zijn zou gebeuren? Topper en Jootje: welkom hier! Ik heb vandaag mijn dag niet. Kan dus Snoepie de hand schudden. Ben chagrijnig en heb nergens zin in. Zal morgen wel weer over zijn. Ga vroeg te bedde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jettebette Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Allemaal slecht geslapen : Ik ook! Dat is dan voor mij wel een beetje een troost. En inderdaad : het zal wel in de sterren staan/aan de sterren liggen als het zoveel mensen betreft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Topper Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Originally posted by: PrimulaGoedeavond luitjes.Ik kom alleen even gedag zeggen.Heb wel even de dag doorgenomen.@Josje: welkom terug joh!Heb nog wel aan je gedacht, je was opeens weg,na het sterven van je hond.En jij was toch ook degene die er een beetje tegenop zag wat er na je 3 maanden droog zijn zou gebeuren?Topper en Jootje: welkom hier!Ik heb vandaag mijn dag niet.Kan dus Snoepie de hand schudden.Ben chagrijnig en heb nergens zin in.Zal morgen wel weer over zijn.Ga vroeg te bedde.quote> Bedankt voor je welkom Primula. Ik zat net te bedenken, als ik de avond niet door kom, ga ik maar vroeg slapen. Hopelijk helpt dat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Originally posted by: GabyDAGPACT Primula gelukt, zij het met moeiteAlbert Wijfie WillGabyq] Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Trusten dan voor straks Topper Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Welkom alle nieuwelingen. Gebruik het forum zoals voor jullie het beste past. Altijd wel iets te vinden. Ik ben vooral moe, heel moe. Maar het lukt wel, moet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Originally posted by: TopperBedankt voor je welkom Primula. Ik zat net te bedenken, als ik de avond niet door kom, ga ik maar vroeg slapen. Hopelijk helpt datquote> Topper heb je een vole maag? Dat zorgt in ieder geval dat de trek veel minder wordt. En mocht je het dan nog erg moeilijk hebben, kom dan veel naar het forum en schrijf het van je af. je zal merken dat dat ontzettend goed helpt. Delen is helen;)Welkom Jootje en Jettebet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Hoi iedereen, Will's back Zo moe nienke, reden voor of een nasleep van je ziek zijn. Borrie, duidelijke taal van je, sterk zo Vlug ff teruglezen Fleurtje, je SD kaart is besteld hoor. Kado'tje van me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Hmmm hoe da t is.... vermoeiend, weer zo'n periode in m'n leven dieik niet in de hand heb, of kan hebben. Dus moet mee met de flow of zoiets. alle buitenafse input afzetten gaat toch niet. En wil ik ten andere ook niet, zou maar saai zijn. Maar ach geen drama hoor. Lukt wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Theemuts is jarig, als je nog leest thea van harte!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Jaja Akelei, zo gaat dat he, maar ik kan er nog mee lachen hoor (beter lachen dan gaan zitten en janken). Nee maar komt allemaal wel weer ok, met de entourage hier thuis. En tja kwa alc gebruik moet ik wel zeggen dat ik zelfs geen tijd heb om daaraan te denken, raar he!! Ik ben meer iemand die gaat drinken (triggers als u wil) bij "vrolijke aangelegenheden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 entourage VM ?? Je kids bedoel je ? Ha muts, ook van mij een hele mooie voor je hoor. Hoop je nog eens te kunnen lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Kids, hond ouders, exen............................................ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Originally posted by: Topper Originally posted by: PrimulaBedankt voor je welkom Primula. Ik zat net te bedenken, als ik de avond niet door kom, ga ik maar vroeg slapen. Hopelijk helpt datquote> Topper, het kan in je voordeel werken ja, da`s 1 dag gewonnen namelijk:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden