AlbertRemmo Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 Ben terug hoor en ga even koken (nou ja eten dan) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 Mup en Bol, dat doe ik als ik een rijsttafel maak. Dan maak ik echt voor 3x Hm, ik begin trek te krijgen....in eten dan he? Even kijken wat de pot gaat schaften vandaag. Oke, de soep staat al te pruttelen, maar ik heb snaaitrek! Een pizza of lasagne zou er nu wel ingan... Maar ja dat heb ik niet in huis. Dus, word het soep.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 Nee hoor Mups, ik doel meer op andere dingen. Gewoon het leven, spannningen waar je nu mee omgaat of andere moeilijk, leuke, belangrijke situaties, maar niet specifiek op het drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 Hoi Kom ff tussendoor wippen met een vraagje Het is al héééééééééééééééééééééél lang geleden dat ik nog spruitjes heb gemaakt. Vanmiddag ze proper gemaakt maar ik vond ze nogal stinken. Ze waren niet rot/slecht ofzo, alleen stonken ze zo. Gekookt en ff van geproefd maar ze proeven zo een beetje zurig in het begin. Daarna is die smaak er af. Is datte normaal? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 Nou Made, een lekker soepje met een snee brood met veel roomboter en kaas erop, en dan soppen is ook heeeeel lekker hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 Originally posted by: fleurtjeHoi Kom ff tussendoor wippen met een vraagjeHet is al héééééééééééééééééééééél lang geleden dat ik nog spruitjes heb gemaakt.Vanmiddag ze proper gemaakt maar ik vond ze nogal stinken. Ze waren niet rot/slecht ofzo, alleen stonken ze zo.Gekookt en ff van geproefd maar ze proeven zo een beetje zurig in het begin. Daarna is die smaak er af.Is datte normaal?quote> Nee, dat is niet normaal. Zure spruiten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 Bollie!! Goed idee!!! Ik heb nog lekker donker brood en extra belegen kaas. Gaat goed komen!! Want ja, als ik nu een zak chips open trek, dan moet hij leeg... En ja dan word Madelief morgen niet blij als ze op de weegschaal gaat staan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 Wijfie, hoe maak je dat eten weer warm? In de magnetron? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 Toch raar zenne...ze waren nog mooi groen. Da stoppen met roken zorgt dat mijn smaakpapillen niet meer ok zijn Zal ze dan maar weggooien zekers? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 Ik heb vorige week spruitjes gegeten. En daar was geen vorst overheen geweest. En ze smaakten niet zuur. Ze stonken ook niet bij het schoonmaken. Vinden jullie spruiten stinken als je ze schoonmaakt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 Koning Albert mag mijn spruiten hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 Originally posted by: fleurtjeToch raar zenne...ze waren nog mooi groen.Da stoppen met roken zorgt dat mijn smaakpapillen niet meer ok zijn Zal ze dan maar weggooien zekers?quote> Nee, niet zomaar weggooien. Als jij denkt dat het aan jouw veranderde smaak ligt .. Leer er maar mee leven honey. Eet smakelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 Ja, chinees bedoelde ik Wijfie. Ik vind toch altijd wel dat opwarmen in de mag. afdoet aan de smaak. Vooral bij gerechten met rijst. Niet dat ik het nooit doe hoor, want het is wel lekker makkelijk natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 Bloemkool, yak. Dat is wel het smerigste eten wat ik ken gelooof ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 Dochter komt net binnen en vind dat het hier ontzettend stinkt Nog es een keertje van geproefd en viel ineens weer mee Ach ja... Etenstijd!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 Fleur als ze nog hard zijn hoef je ze niet weg te gooien. Er zit altijd een bittere smaak aan spruitjes misschien verwar je dat met zuur. als ze maar echt hard aanvoelen dan kan er eigenlijk niet veel is zijn. Spruiten kun je weken laten liggen hoor dan zijn ze nog te eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 Originally posted by: fleurtjeDochter komt net binnen en vind dat het hier ontzettend stinktNog es een keertje van geproefd en viel ineens weer mee Ach ja...Etenstijd!!quote> Spruitjes moet je wel een beetje opleuken.Lekker spekjes uitbakken, gebakken uitjes, gebakken champignons en dan als alles klaar is een beetje belegen kaas erover. Eet smakelijk!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 Originally posted by: wijfieMupke, ja is wel een beetje zo, vooral nasi word er niet lekkerder op, maar de kip en de saté was nog heerlijk en wat je zegt: lekker makkelijk!quote> Dat verbaast me wel Wijfie. Ik maak zelf ook vaak een groooooote pan nasi. Als ik het dan invries en later opwarm in de mag. is de kip gortdroog. Daarom doe ik dat tegenwoordig in de hapjespan, klein beetje olie eronder. Dat kost ook niet zoveel tijd en ik vind het echt veel lekkerder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 Koffie smaakt anders als je niet meer rookt. Ik vind er niks meer aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 O ja Bol. Ik heb je vraag gelezen hoor. Maar ik vind het nu te moelijk daar in een paar regeltjes antwoord op te geven. Wel lief dat je vraagt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 Zo 8 maandjes nuchter, aan een stuk En dan, Nog maar even doorgaan. Meestal is het beter zo. En wat ik niet meer wil is dat blinde verlangen naar een bier. Dat alleen maar erger wordt als je er toegeeft. Ik voelde me er heel lang niet zo slecht bij, maar de jaartjes zijn gaan tellen. En toen ik wilde minderen ging het eigenlijk niet meer. Ik heb nu al zin in oud en nieuw. Eens kijken hoe ik dat doorsta. Vandaag zou het wel lukken. Hopelijk over twee maandjes ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 Ishet vandaag 8 maanden Jaap. Wat goed van je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 En mocht je nog op taart willen trakteren. ik ben even tv kijken, maar lust straks wel wat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 Zo karbonade en sperziebonen zijn klaar ga nu even eten met een gekookt aardappeltje er bij;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 Ha Japie: Het lijkt hier wel een kookrubriek... Desalnietemin: De 8e maand! Van harte!! (ook) voor je groente tuin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden