Mupke Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 Slaap lekker Bol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 Ik heb een goed idee. Ik zet zelf de pc uit. Welterusten laat-opblijvers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 Bolletje en Mupke jullie ook een goede nacht. Tine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 Trusten dames. Ik haak ook af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 niet bijgelezen meld me even droog af voor het dagpact! heb een goede dag gehad, nu heel moe, lekker slapen, \welterusten allen en tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 Kirky? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 Slaap lekker Gabs, weer een dag die je droog kan meenemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 Joe hoe ik ben er nog ff Sta de slagroom alvast te maken voor de taart van Akelei Yvonne zet jij de taart morgenochtend ff neer voor dr. Ik bedoel een hele week droog!!!!! Super Akelei. Gefeliciteerd en morgen weer niet drinken... Dag voor dag, dat is een prachtige denkwijze voor jou Is goed te overzien en te doen. Go for it!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 Ha die Witte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 Heee Sha, hoe is t? Een beetje goed gegaan het gesprek met die puber van je? Ik ben nog aan t bijlezen, misschien kom ik t zo nog tegen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 In hoeverre kan zo'n gesprek goed gaan Witte.... laten we het er maar op houden dat dit binnen kort over is maak me meer zorgen hier om Kirk hoop dat hij in ieder geval goed kan slapen en morgen een ander kijk op de dag heeft En Akelei een week droog, toppie hoor!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 Sha:heart: Sorry, zal er niet meer naar vragen. Kirk is uitgelogd dus ik hoop dat die gewoon lekker op bed ligt. Jaa gaaf he van Akelei. Vind ik ook echt super. Trouwens jij ook gefeliciteerd Jaap!!! 8 maanden, superknap :DB) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 Witte, mocht je best naar vragen hoor geen probleem anders had ik het hier ook niet moeten benoemen maar in hoeverre kun je zo'n gesprek aangaan met een 15 jarige en hopen dat hij het besef krijgt dat blowen geen wijsheid is en wensen dat hij het gesprek morgen niet is vergeten als hij een joint opsteekt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 Kirk ik denk dat je jouw punt wel gemaakt hebt joh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 ja dat is ook zo Sha... Lastige materie met die pubers. Nou ja.. blijven praten, das zo ongeveer t belangrijkste. Ik wens je sterkte ermee Sha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 Over een paar jaar hoop ik dat ik er om kan lachen dat hou ik me maar voor ogen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 Diesel z'n motortje staat ook nog niet af zo te zien m.a.w. ook nog wakker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 He, nachtlijsters, hier nog eentje wakker, terug uit de late dienst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 goeie avond dames :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 Hey Haddock, lekker gewerkt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 en natuurlijk de "echte "mannen ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 sorrie Haddock ik had je niet gezien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 Haddock, ik las het stukje van je pup en het kippenhok al de tweede pik te pakken gehad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 Haha, ja, allemaal dames! Redelijk lekker gewerkt, nu nog ff voor de engelse tv, hornblower, met 'n bakkie yoghurt en 'n pup aan m'n voeten. De houtkachel snort nog ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 Nee, nognie, en weer 'n dooie kip, denk weer 'n roofvogel. Dak van de ren er morgen maar weer op, deze winter gaan ze toch niet meer los. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden