Soothe Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 Yep waakzaamheid en wat suport indien gewenst. Zéér ondoorgrondelijk. Dat valt niet te ontkennen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 maar vandaan kan ik toch ook weer geen uitvlucht verzinnen om te gaan drinken.... ik heb toch nog zoveel om voor te leven.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 het 1 zal niet los te denken zijn van het andere, Fibo.... als ik zou gaan drinken, kan ik niet meer met mezelf overweg... laat staan met een ander... na die verderfelijke eerste ligt direct heel mijn wilskracht aan diggelen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 Middag allen Eerst even het filmpje van Fibo bekeken. :D:D Geweldig!! Ik kende hem nog niet. Ik heb een luie dag. Maar lekker hoor. Vanmiddag mn boek uitgelezen. Nu nog even hier hangen voordat de keuken roept. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 ik denk wel dat alles, of toch veel dan, begint met het niet-drinken vandaag.... maar een nuchter leven is meer dan alleen maar niet drinken.... er moet ook van te genieten zijn...de blijde nuchterheid zogezegd.... als ik nu nog steeds met drankjank zou zitten, had ik onderweg iets verkeerds gedaan, denk ik.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 Originally posted by: haddockNieuwe lijsters, welkom. Doe 't goed, hou 't zo droog als je wilt.Kirk, ouwe, relax!!!!Diesel, hier ook 'n ouwe minderaar, blijft 'n dun lijntje. Ik zeg niet nooit, maar ben al weken droog, bevalt best.quote> Ha Haddock, ik snap dat dat zo is en snap dat het idd een smal pad door het moeras kan zijn. Ik denk idd dat je er vanuit moet gaan dat je gewoon droog blijft, anders te makkelijk in mijn geval om terug te vallen. Maar zal ook jouw waarschuwing zeker ook terharte nemen, thnx en een fijne avond nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 quote>En dan zegt echtgenoot zeker zoiets van " maar de hele maand door? ";-) quote> Hahahaha!!! Neeeeeeeeeeeee, dan ken je deze dame dus echt niet!! En dat klopt, want ja wie zit dit nu te typen? Je kent me niet, en ja alles wat een ieder hier schrijft, moet je maar aannemen he? Een enkele hier kent me in RL, zoals Will. Maar ja, dat zegt ook weer niets he? Maar ik vind het woord maandelijkse perikelen juist heel mooi. Mijn moeder zei het altijd..... Zo ik heb even heerlijk een tukkie gedaan, en ik voel me weer als herboren. Even teruglezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 Hoi allemaal, ben al terug van het werken, er was niks te doen dus vroeg dicht. Topper vraag maar wat je allemaal weten wilt, Je bent goed bezig dat wil ik graag steunen en je er bij helpen zoveel ik kan Jootje voor jou geld hetzelfde alle begin is moeilijk en er komen vast nog wel van die momenten dat je denkt hè of hoe nu? vooral volhouden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 Ach madelief, nee ken je echt niet, maar het was gewoon een inkoppertje, tjah dan kan ik het echt niet laten ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 Ik ga even wat boodschappen halen, ben zo terug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 Ik ken je wel hé liefje en hoe Ha, de rekel sé en de soothe ook sé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 Hoi Will Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 Originally posted by: wijfieWinkels inmiddels gesloten, was eigenlijk zomaar een impulsieve gedachte om een fles wijn te halen.Het komt omdat we van een verjaardagsfeest kwamen, zo rond 2 uur zat de stemming er al flink in :wine:Eenmaal thuis val je ineens van feeststemming in gewoon thuis, dat zal de trek veroorzaakt hebben.quote> Misschien komt het ook doordat je niets gedronken hebt Wijfie, dan kom je misschien toch met een beetje een onbevredigd gevoel thuis. maar heel knap dat je niet toegegeven hebt meid. Kijk eens hoe sterk je de laatste tijd bent geworden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 Fibo ik weet niet of het dan beter gedaan wordt hoor maar ik vind het zo leuk om het allemaal zelf te doen. Dat geeft me een heel fijn gevoel. Zo van, zie je wel ik heb niemand nodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 Middag Mupske. Wat ga je eten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 Ik kan er niets aan doen, maar heb gewoon een reuzedag, ondanks de nacht te hebben gedaan. Normaal gezien ben ik dan heel vatbaarder voor drank, maar voel me er gewoon te goed voor, dus doe ik het maar lekker niet. Ben "on a good roll" Subiet chineesje gaan halen om lekker op te smukkelen met vriendinnetje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 Middag Bol. Hier staat rijst met roerbakgroente en een roomsausje op het menu. En vleesblokjes. En een flinke lik sambal. En jij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 Nou moe, Will. Zit me opeeens lekker te maken met iets van de chinees. Dat ga ik later deze week maar eens halen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 Ja dat is voor mij ook de vraag Mup. Ik heb iets uit de diepvries gehaald. Denk rijst met vlees of zo. Rook wel lekker. Ga morgen maar eens flink wat macaroni maken. Das altijd erg lekker als ik thuis kom van het werk en niet meer hoef te koken. Maar wat jij daar schrijft lijkt me ook heeeeerlijk zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 Na het teruglezen zie ik nieuwelingen hier!!! Van harte welkom! Het is hier goed toeven. Alles kan gevraagd worden, soms in PB, soms gewoon hier of bij thema's.. Ik heb de muziek hier op volle sterkte staan, ik heb toch geen buren! Deze vind ik ook erg mooi! Ja ja, Madelief is de hele dag al vrolijk! http://youtu.be/3aHKeLzFnDA En nee het is een ander soort Halleluja! Daarom juist! Zo, Diesel, ik heb iets met inkoppertjes! hihi! Ik tuin er met open ogen in! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 Originally posted by: willIk ken je wel hé liefje en hoe Ha, de rekel sé en de soothe ook sé quote> Will!!!! Ja gekke lieve Belg!!!Mijn hoofd klopt niet hier, dat is een ding wat zeker is haha!Maar die van jou ook niet hoor!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 Nee hoor liefje, me you Mupke, lekker hé, moet ik wat meebrengen misschien ??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 Doe ik ook vaak Bol. Macaroni e.d. voor meedere dagen maken en dan wat invriezen. Ook altijd handig als ik alleen eet. Maar vandaag alles vers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 Hoe is het verder met je Mups? Lukt het allemaal nog een beetje? Kun je het allemaal nog een beetje rustigaan doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 Originally posted by: willNee hoor liefje, me you Mupke, lekker hé, moet ik wat meebrengen misschien ???quote> Daar heb ik dan niet zoveel aan he Will. Het wisselt Bol. Zondag is altijd oke om niet te drinken. Dat doe ik namleijk al heeeeel lang niet meer. Of doelde je daar niet op? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden