Spring naar bijdragen

zondag 6 november 2011

toine

Aanbevolen berichten

Originally posted by: Topper
oh, nou dat is misschien ook een goeie tip voor mij Dieselquote>

Nou snap ik niet wat je bedoelde Top, maar hoop dat je er wat aan hebt :-)
Zelf zeg ik ook wel tegen ieder1 dat ik gestopt ben, tjah dat ik dan soms voor 1 of 2 een uitzondering maak, nou hoop ik wel dat dat ik dat vol weet te houden hoor. Dat kan je denk ik alleen uitvinden door te proberen. Wel had ik mezelf beloofd daar pas over na te gaan denken als ik mezelf een maand droog had gelegd en die eerste dagen echt zwaar, daarna gelukkig niet de zware lichamelijke problemen niet meer. Idd erover dromen zweten slecht slapen trillen klappertanden etc is zwaar. Hoop ook dat niet weer mee te maken voor de zoveelste keer. Wel vaker had ik geprobeerd te minderen, daarvandaan nu ook eerst een maand totaal droog en zeker niet thuis drinken en ff niet veel weg in die tijd. Sterkte Toppie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 308
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

topper

alcoholist blijf je de rest van je leven

en je zal de rest van je leven ook allert moeten blijven

ik ben nu haast 10 maanden droog maar moet er toch nog elke dag moeite voor doen

dit forum heeft mijn er echt van af geholpen en zal voorlopig hier blijven komen

ook voor de vriendschap maar ook voor steun

Link naar opmerking
Deel via andere websites

toen ik stopte had ik ook grote verwachtingen

ik wordt weer gelukkig

fris en fruitig

slaap weer lekker

met andere woorden heel me leven wordt weer perfect

tuurlijk is er veel verbeterd. maar het is een zware weg en wel de moeite waard.want ik wil niet ten ondergaan door drank,dus we zetten door

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: snoepje
toen ik stopte had ik ook grote verwachtingen
ik wordt weer gelukkig
fris en fruitig
slaap weer lekker
met andere woorden heel me leven wordt weer perfect

tuurlijk is er veel verbeterd. maar het is een zware weg en wel de moeite waard.want ik wil niet ten ondergaan door drank,dus we zetten door

quote>

Dat doorzetten ga ik ook voor. Maar ik voel mij op dit moment erg zwak. Die momenten zullen er dus nog veel volgen. Ik luister naar de tips en ga dus nu maar iets doen. Misschien tot later
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toppie ik zit op het forum omdat ik er hier vaak achter kom waarom ik nog steeds niet drink. Het houdt me scherp om te adb. te blijven.

Ik hoop niet dat je ontmoedigd wordt maar juist ziet dat er mensen zijn waarbij het nog steeds lukt om adb. te blijven. Ik hoop juist dat het je sterkt.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal.

Voor mij is dit de vijfde dag zonder alcohol.

Bevalt me lichamelijk goed. Maar geestelijk?????????

Normaal rond deze tijd was ik al begonnen.

Ben daarstraks drie kwartier gaan fietsen en ga zo een appeltaart bakken.

Heb wel steeds enorme trek in eten en dat vind ik ook weer geen voordeel.

Is hier iets tegen te doen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi luitjes,

Juist op en ben nog wakker aan't worden. Zware nacht gehad op het werk en nog helemaal foeziewoefie, maar met fris hoofdje. Ik ben de dagen weer aan elkaar aan het rijgen, de drankloze dan. Als ik nu nog eens een fris lijf er bij zou krijgen hé :huh:

Hoop nergens tussen te denderen en neem stiekem een koffie en restje van ontbijt :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Jootje
Hallo allemaal.

Is hier iets tegen te doenquote>

Ha Joo, goeie middag.
Ik weet niet of het wat is, maar als onze honden te dik worden geven we ze gebroken sperciebonen uit blik, vult de maag en ze hebben wel lekker vol gevoel ;-) LOL
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Diesel
Hallo allemaal.

Is hier iets tegen te doenquote>

Ha Joo, goeie middag.
Ik weet niet of het wat is, maar als onze honden te dik worden geven we ze gebroken sperciebonen uit blik, vult de maag en ze hebben wel lekker vol gevoel ;-) LOLquote>

Ja dat ga ik dan ook maar doen. Alvast voor ik te dik word haha
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jootje ik denk dat je je niet al te druk moet maken over het vele eten, hoogstwaarschijnlijk is dit tijdelijk. Eerst adb. worden dan kun je naderhand kijken of je af kan vallen. Een volle maag neemt de trek weg meis. En wat is nu op dit moment belangrijker voor je. A.d.b. worden en wat dikker, of veel trek hebben.:) Misschien kun je dadelijk, wanneer je lichaam wat meer energie krijgt doordat je het niet meer uit put, kijken of je wat aan sport kan gaan doen.

Ik dacht al "Draak waar blijft je link"?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: witte
hahaa jij weet t mooi te brengen Diesel
ondanks je kromme zinnen.
Maarre ik ben idd witte en geen tarvo hahaha

Jaaa ik moet ook altijd onwijs lachen om hun taaltje hoor
vooral om: " in de poep" die is echt TE grappig.
Het bevalt me alleen niet dat ze taaltechnisch veeeeel beter dan
Nederlanders zijn. Kijk maar is naar 10 voor taal,
dan winnen ze bijna altijd.

Tjah witte, ach ik vind dat gewoon knap van hen, maar eigenlijk diep in me hart zou ik ook wel vinden dat de neerlanders zouden moeten winnen, maarja ze maken tegenwoordig toch ook een potje van de taal met alle veranderingen telkens weer.
Ook sta ik er telkens verbaasd van hoe bv oude mensen in Indonesie geweldig mooi en goed nederlands nog praten.
Een van de mooiste woorden vind ikzelf nog altijd als vrouwen zeggen.
Ik ben in de maanstonde.
das toch heel wat anders dan in ut nederland's
Ik ben ongesteld, klinkt toch minder. Ook al is het niet prettig, heb ik me laten vertellen;-)

quote>

Ja helemaal mee eens! de lieve Zuiderburen zijn beter in taal dan wij Nederlanders!

Als je het hebt over de vrouwelijke maandelijkse ongemakken, dan zeg ik, mijn maandelijkse perikelen...

Zo nu even bijlezen...
Bezoek gehad....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: bolletje
Jootje ik denk dat je je niet al te druk moet maken over het vele eten, hoogstwaarschijnlijk is dit tijdelijk. Eerst adb. worden dan kun je naderhand kijken of je af kan vallen. Een volle maag neemt de trek weg meis. En wat is nu op dit moment belangrijker voor je. A.d.b. worden en wat dikker, of veel trek hebben.:) Misschien kun je dadelijk, wanneer je lichaam wat meer energie krijgt doordat je het niet meer uit put, kijken of je wat aan sport kan gaan doen.

Ik dacht al "Draak waar blijft je link"?quote>

Ja misschien, dank je wel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Madelief
Originally posted by: witte
hahaa jij weet t mooi te brengen Diesel
ondanks je kromme zinnen.
Maarre ik ben idd witte en geen tarvo hahaha

Jaaa ik moet ook altijd onwijs lachen om hun taaltje hoor
vooral om: " in de poep" die is echt TE grappig.
Het bevalt me alleen niet dat ze taaltechnisch veeeeel beter dan
Nederlanders zijn. Kijk maar is naar 10 voor taal,
dan winnen ze bijna altijd.

Tjah witte, ach ik vind dat gewoon knap van hen, maar eigenlijk diep in me hart zou ik ook wel vinden dat de neerlanders zouden moeten winnen, maarja ze maken tegenwoordig toch ook een potje van de taal met alle veranderingen telkens weer.
Ook sta ik er telkens verbaasd van hoe bv oude mensen in Indonesie geweldig mooi en goed nederlands nog praten.
Een van de mooiste woorden vind ikzelf nog altijd als vrouwen zeggen.
Ik ben in de maanstonde.
das toch heel wat anders dan in ut nederland's
Ik ben ongesteld, klinkt toch minder. Ook al is het niet prettig, heb ik me laten vertellen;-)

quote>

Ja helemaal mee eens! de lieve Zuiderburen zijn beter in taal dan wij Nederlanders!

Als je het hebt over de vrouwelijke maandelijkse ongemakken, dan zeg ik, mijn maandelijkse perikelen...

Zo nu even bijlezen...
Bezoek gehad....

quote>

En dan zegt echtgenoot zeker zoiets van " maar de hele maand door? ";-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: bolletje

Ik dacht al "Draak waar blijft je link"?quote>

Ja misschien, dank je welquote>

Ben het helemaal met je eens hoor "tante" Bol
Nou maakt het voor mannen vaak niet uit, maar na lang zuipen nooit een bierbuikje gehad en nu krijg ik buikje sinds ik gestopt ben , ppfffffff

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...