Yvonne Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 ... goedemorgen luitjes. Koffie staat door te lopen. Moet nog een beetje wakker worden, dacht daarnet dat het weekend was toen ik wakker werd. Maar helaas :$ Afijn, we gaan weer aan een spiksplinternieuwe week beginnen. Eerst maar een bakje koffie dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 Wat een rust hier nog, iedereen in bed aan blijven tot het licht wordt?? Ook goeiemorgen Tina en Marc.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 goede morgen frummels je bent d'r vroeg bij yvonne. doe mij maar koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 goeienmorgen von en igor lekker bakkkie en even bij lezen maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 Goede morgen Igor en Snoep.. Koffie staat voor jullie neusjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 jaap nog gefeliciteerd gisteren met je 8 maanden:heart::moon:rose; en akelei vandaag een week:heart: en wijfie en gaby gaan ook goed en voor wie ik vergeet fleur mag vandaag weer lekker werken...vind ze heerlijk..veel plezier vandaag:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 Moggeuh Von, Igor & Snoep. JUllie er ook weer vroeg bij op deze haast Maagdelijke Maandag Ochtend. Yah laten we maar koffie gaan starten. Hopenlijk heeft maag daar nix op tegen, de ouwe zeur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 Ik sluit me helemaal aan bij Snoepje, ben nog een beetje lui, hahaha. Ook goedemorgen Diesel, geniet maar lekker van je bakkie. Deze dame gaat de douche opzoeken, hoogste tijd alweer. Ik zou natuurlijk s morgens gewoon wat langer in bed kunnen blijven liggen,,, en dan direkt de douche in duiken. Maar vind het heerlijk om even helemaal op mijn gemak de dag te kunnen starten. En in de zomer vind ik het helemaal heerlijk, dan is het al licht... deur open en genieten van de vogels die de dag begroeten. Nog maar een paar maandjes en dan is het weer zover Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 Goedemorgen vroeg, Merci, Snoepie. Werken is voor de dommen, wordt wel gezegd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 Originally posted by: JaapWerken is voor de dommen, wordt wel gezegd.ojeee jaap..fleur dit zijn mijn woorden niet hoor..was japie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 Werken is je steentje bijdragen aan de maatschappij, wordt ook wel gezegd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 Goedemorgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 goedemorgen heb een kater van de cola light na het feest van gisteren utrecht - ajax 6 -4 brrrrrr zal wel even duren voor ik echt wakker ben heb er dus totaal geen probleem mee om niet te drinken, de trek begint als je er veel over gaat denken, dit patroon doorbreken and your golden. jullie lekker geslapen? ga de hele dag sporten, zit vol adrealine. nou eerst maar even met tommy naar buiten stuiteren. 6 -4 dat verzin je niet..... nessu was er ook in rolstoel na breken nekwervels op training brrrrrr, pluk de dag en sluit vrede met jezelf:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 Wat je ook doet, Ik wens je prettige dag Een dag waarin je persoonlijke ontwikkeling en je persoonlijk welbevinden centraal staat. Dan ga ik ondertussen even centjes verdienen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 Goede morgen allemaal, Topper:heart: Ik begin ook weer aan een werkweek Maar eerst!!! Dagpact: Albert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 Dagpact 7 november 2011 Albert Marc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 Goede morgen ook Jaap, AR, Marc en Toine. Tijd voor mij om de auto in te gaan. Wens jullie en alle langslapers een mooie dag. Laterrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 Ben er weg van tot vanavond fijne dag hou je haaks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 Goedemorgen luitjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 Ha die Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 mogge bor lekkel geslapen? ga trainen en wat cardio, heb er zin in, adrealine spuit uit mijn oren. woaaaahahahh hi gegroet en sluit vrede met jezelf, als dat lukt, lukt alles believe you me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 Toine zijn adrenaline spuit, misschien wel van de cola Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 Goedemorgen Frummels! Lekker geslapen? Hier wel gelukkig! Zit nu aan een bakkie en de lichtlamp staat alweer aan. Heb nu al het gevoel dat het gaat werken Zo even teruglezen. Werkse voor de werkenden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 Goedemorgen! Ik heb heerlijk geslapen, zit helemaal in het ritme van de pup. 22.15 slapen, 7.30 uur weer wakker. Op naar dag 3. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 Josje , goed te horen van je ritme misschien moet ik ook maar een pup gaan nemen Alweer dag 3 voor je topperdetop! Madelief, is alles goed gegaan met je vriendin? Ik las dat ze geopereerd was? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden