Gaby Geplaatst 8 november 2011 Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 'Zich bezorgd maken' is iets dat is zo negatief, Maar wat is dat tobben, in werkelijkheid, losgemaakt van de pejoratieve betekenis? Zich bezorgd maken is heimelijke plannen maken voor mogelijke toekomstige gebeurtenissen, waarvan de meesten nooit gebeuren. "maakt U dan niet bezorgd tegen de dag van morgen" In wezen, zich bezorgd maken betekent gevangen te zijn met de zorgen van deze wereld. Maar het is ook fout en ongezond om totaal machteloos gemaakt te worden door buitensporige zorgenmakerij. ff gepikt van internet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 november 2011 Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 Geweldig Topper dat je je weer wat beter voelt. Dat is de kracht van een forum, je bent niet alleen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Topper Geplaatst 8 november 2011 Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 8 november 2011 Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 Hannah, ik geniet hoor! Ik leef momenteel heel bewust in het NU, en dat gaat me NU goed af, hopelijk blijft dat zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 8 november 2011 Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 Originally posted by: Hannah1Je zorgen maken is de andere kant op fantaseren was een poosje mijn onderschrift.Maar je zorgen maken of angstig zijn voor iets kan ook reel zijn.Zit nou 1 keer in het overlevingsmechanisme van de mens.Behoeden voor het gevaar en alert zijn.Ik denk niet dat dat voor niks is.klopt Hannah, dus nu even de volledig tekst (gepikt van het net)er is niets verkeerds aan om realistisch je angsten, noden en zorgen onder ogen te zien om zo te proberen met de ondefinieerbare problemen van het leven af te rekenen. Het is dwaas en beslist fout om gevaar te ontkennen. Maar het is ook fout en ongezond om totaal machteloos gemaakt te worden door buitensporige zorgenmakerij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 november 2011 Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 Will hoi, Het forum lijkt me niet de aangewezen plek om vragen over blaaskanker te stellen. Wij zijn geen artsen. Je kan wat Googelen. En dan nog, er zijn zoveel vormen en soorten kanker, dat een arts met de foto erbij, het het beste weet. En Will, je probeert het drinken te hanteren, maar het leven heeft z'n beloop. Je moet deze zaken wel gescheiden zien. Dus niet, nu stop ik met drinken en dan komt dit!!! Het zal uiteindelijk blijken, dat alles toch beter marcheert dan in een roes. Will, koppel de dingen los van de drank. Het beste met poezebeest en Pa. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 8 november 2011 Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 poeh, mijn vader belde net, de uitslag is niet verontrustend, ze willen nog wel weten waarom die klieren zo opgezet zijn, maar voor zover ze nu weten is het goed, dus dat is goed nieuws , ik ga nu rennen, want mag zo werken, allemaal een hele fijne droge dag, en ik meld me vanavond na het werk nog wel even! Sterkte voor degenen die het moeilijk hebben!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Topper Geplaatst 8 november 2011 Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 Ik ga met frisse tegenzin mijn huis een beetje in orde maken. Ik hoor net dat de bezichtiging van mijn huis niet donderdag maar morgen is. Wie weet komt daarin wel de nieuwe start van mijn leven. Ik kom erachter dat veel dingen ook om loslaten draaien. Loslaten van mijn huwelijk, loslaten van mijn kinderen, loslaten van mijn baan, loslaten van mijn huis (thuis) en loslaten van de drank. Als dat laatste lukt, kan ik die andere wellicht beter verwerken. Maar voor vandaag, kan ik niet vaak genoeg zeggen; bedankt allemaal voor jullie steun en heel veel sterkte in de strijd, welke dat ook mag zijn. Ik houd nu al van jullie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 8 november 2011 Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 Will, mijn vader heeft kanker, en mijn moeder dus gelukkig niet, hoor ik net en een goede vriend van mij is opgegeven, ze gaven hem nog 1-2 jaar, maar er zijn nu zulke grote gezwellen dat hij zelf denkt dat het met een half jaar voorbij is, hij is 48 jaar, ook dat hoort bij het Leven, ik zelf merk dat ik daar zonder drank beter mee om kan gaan, dus dat is voor mij een zegen, rotdingen blijven toch gebeuren, daar doe je niets aan, wat mij helpt is om ook n0g de mooie dingen te zien, want ook die zijn er nog genoeg, maar toen ik in de duisternis zat zag ik het licht niet,en dat is zo zonde , want het is er wel, maar je moet het wel (willen) zien, en soms zelfs heel bewust, al had ik nog zo'n rotdag, kan i.i.g nog dankbaar zijn dat mijn auto startte, of dat ik een bed heb om in te liggen, tel je zegeningen, en richt je niet alleen op alles wat rot is, daar waar je je energie op richt groeit. Sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 8 november 2011 Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 klopt Bor, ik moet oppassen met euforie, want voor ik het weet neem ik daar een borrel op ,, en dat willen we juist niet he nu echt weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 8 november 2011 Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 Toppertje, je niet wegcijferen hoor. Jouw probleem kan net even erg zijn als een ander. Vandaag is het alleen toeval dat we samen hier op het forum onze zorgen komen afschrijven. Blijven doen, het helpt, en zoals bolletje zegt.....je bent niet alleen !!!!! Rekel, het toeval wil dat er momenteel niet zo veel werk is en ik hier continue aan die dingen lig te denken. Het is zo en niet anders. Schrijven hier kalmeert me momenteel. Ook juist een vriendin aan de lijn gehad die in een hospitaal (oncologie) werkt, en zij heeft me ook wat gerustgesteld. Het kan best allemaal meevallen, en daar trek ik me aan op. Drinken om te vergeten helpt me ook niet hé, want morgen dan eens zo erg. Nu moet ik helder kunnen denken en relativeren. Het lukt me wel, hoe moeilijk ook !!! Liefje, borrie, gaby Soothe, dank voor je nuchterheid en uitleg. Ik kan alleen maar zeggen dat je gelijk hebt. Zo, we moeten gaan uitrukken, dus gedachten weer verzetten. Ook dit gaat wel over Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 november 2011 Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 Will, goed dat jij nog uit kan rukken. Het is goed de geest op andere dingen te richten. Ik ruk niet meer uit. Dus moet mezelf manen zinvol bezig te blijven. Het zonnetje breekt door. Ga eens kijken of ik een mooie fiets kan kopen. Wilde ik verleden jaar al doen, maar kon niet goed beslissen. Ik wilde een elektrische, maar ga nu voor het echte trap werk. Wellicht een Gazelle. Groet en houd het droog allen. @Toppertje ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 8 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 Originally posted by: kirkymiddag .quote> Ha Kirky!Vertel...Als je wil tenminste, hoe is het?Fijn je hier te zien! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 november 2011 Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 Goeie middag Kirk. Kunnen we je ergens mee helpen dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 november 2011 Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 hoi hoi Will, heel veel sterkte!! Hoe het ook loopt, het komt altijd goed! Zeker weten.. Gabs, knap hoe je met alles omgaat tegenwoordig Het werd tijd Ik heb jeuk over heel mijn lichaam. Al van gisterenavond . Ik word er gek van . Ik hoop dat het van den antibiotica is en niet van den AD. Kleine frutsels natuurlijk maar wel vreeeeeeeeeeeeee irritant Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 november 2011 Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 Ja nee een vette bankrek. heb ik niet maar kan wel een luisterend oor bieden. Fleurie, bijwerkingen staan toch altijd op de bijsluiter? En anders kun je het misschien ook opzoeken op internet. Ikzelf heb bij mijn weten nog nooit geen anti biotica geslikt maar weet wel dat J. daarvan ook jeuk kreeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 8 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 Will, Topper, Gaby en eigenlijk allemaal die het moeilijk hebben nu, veel sterkte!! Ben even weggeweest, maar teruggelezen. Moeilijk en het kan een trigger zijn. Voor allen veel sterkte!! Ik ga heel even iets nuttigs doen. Zo weer terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 november 2011 Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 Fleurtje, met dat zachte weer gedijen de vlo'tjes nog goed. Zomaar een inval. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 november 2011 Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 Kirk kun je niet iemand inschakelen die je helpt bij je fincanciele rompslomp zodat je die verantwoording toch een beetje bij een ander kan leggen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 november 2011 Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 Heb al aan het googlen geweest bolletje Je kan zeker jeuk zonder uitslag krijgen van bepaalde medicatie, alleen staat er niet op welk soort van medicatie. Kan niet echt googlen op het medicament dat ik nu inneem want het is zo iets dat door de apotheker is samengesteld en er staat dan wel een opsomming van de bestanddelen op maar ik ben te lui om ze afzonderlijk op te zoeken Ik klaag en zaag gewoon een beetje zaagsmurf Is waarschijnlijk van den antibiotica. Zolang dat het maar niet van den AD of van mijn kauwgommetjes is, is ikke content. We shall see Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 november 2011 Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 Originally posted by: SootheFleurtje, met dat zachte weer gedijen de vlo'tjes nog goed.Zomaar een inval.quote> :oIk heb alleen maar een schidpad Dochter heeft geen vlo'jes, I hope Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 november 2011 Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 Fleurie:) Supersmurf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 november 2011 Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 Ben weer eens partie Baas blaft weeral ...AHA!!:light: zwaai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 november 2011 Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 Een haarloze schildpad. Fleurtje, even serieus. Krijg je met al dat kauwen niet meer nicotine binnen, dan wanneer je zou roken. Heb je dat goed uitgevogeld. Dat het niet door de nicotine komt, of de kleurstof in het gommetje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 8 november 2011 Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 BOR!!!!!!!!! WEGWEZEN NOU!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden