Madelief Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 Originally posted by: Hannah1Voor die onrust in je lijf had ik je wel een paar tips kunnen geven Tientje.Maar ja die Kirk zit alles te quoten.Helaas pindakaas.Eet smakelijk voor allen.quote> Hannah, wat is er mis met quoten?? Die optie is er nu eenmaal.Dus, ja soms wil je specifiek op iets reageren, dan kun je het beter qouten.Ik zie het probleem daar niet van eigenlijk.Oke, het staat er dan 2x ofzo!Nou, is dat dan erg?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 Dat zijn de betere winkels die nu dicht zijn Akelei:D Enne rustig aan he, niet alles in 1x willen en te snel. Take it easy.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 Originally posted by: Spud Hoe gaat ie?quote> Alles wel hier, Spuddekke. Voorlopig helemaal droog, kon wel 's voor heel lang zijn, we zien.All the best, ben weer weg, drukdrukdruk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 Tina nu weer wel. Is moeilijk praten dat je knuffels mist maar ze niet wil van de hoorder. Uit onverwachte hoek kreeg ik een knuffel waarop ik voorlopig super kan teren. Und wie gate est mit U? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 Originally posted by: haddock Originally posted by: Spud Hoe gaat ie?quote> Alles wel hier, Spuddekke. Voorlopig helemaal droog, kon wel 's voor heel lang zijn, we zien.All the best, ben weer weg, drukdrukdrukquote> Ge bent weg maar leest wellicht terug? Anders een vraag voor de volgende.Helemaal droog en kon welleens voor heel lang zijn?Is dat omdat het bevalt of speelt een andere rede mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 Spud, momenteel heb ik weinig te klagen, dus goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 Originally posted by: Spud[is dat omdat het bevalt of speelt een andere rede mee?quote> Nog ff snel dan: helemaal goed geraden, bevalt eigenlijk zeer wel.Maak er wat van, potato head!De bevallert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 Originally posted by: kirky Originally posted by: Hannah1Voor die onrust in je lijf had ik je wel een paar tips kunnen geven Tientje.Maar ja die Kirk zit alles te quoten.Helaas pindakaas.Eet smakelijk voor allen.quote> Tientje krijgt geen tips tegen de onrust in het lijf en dat komt omdat ik teveel Quote .Aha , weer iets geleerd . klinkt zeer logisch .quote> Kwestie van dat Kirky humor heeft en Hannah wrs regels heeft. Belgische regels. Want Hannah heeft ook humor.Nou Tientje die zonder advies zit tegen onrust, gaat goed dus zoals ik net las maar nu opmerk dat je onrustig bent. Ik hoop dat er een winkel open is in de buurt, want anders moet je echt een hete bak thee zetten van zoethout. Daar wordt je moe van endus rustig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
geertjegeert Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 Bij deze meld ik me ADB voor vandaag, dus aan pact voldaan. Morgen lekker fit op met de gedachte: Ik heb niet gedronken! Ja, dat zijn zo de kleine fijne dingen. Ga goed en...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 hahahaha, ik ben ook beneiuwd naar de tips maar ken Hannah ook wat langer dan vandaag. En de onrust is alweer gezakt hoor, lekker gegeten en nu een beetje bankhangen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 Originally posted by: haddock Originally posted by: Spud[is dat omdat het bevalt of speelt een andere rede mee?quote> Nog ff snel dan: helemaal goed geraden, bevalt eigenlijk zeer wel.Maak er wat van, potato head!De bevallertquote> Gaaf te horen Haddock! En een zeer goede vaart verders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 Geertje, die dag heb je er weer bij mooi! Houdoe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 Originally posted by: albertinahahahaha,ik ben ook beneiuwd naar de tipsmaar ken Hannah ook wat langer danvandaag.En de onrust is alweer gezakt hoor,lekker gegeten en nu een beetjebankhangen.quote> Die krijg je vast nog wel pb of anders later. En inderdaad een volle maag wil ook welleens helpen en als voorzorgsmaatregel altijd de ingrediënten van Safies Theepunch in huis halen. Krijg je ook een vol en warm verzadigd gevoel van. Jeps ik blijf fan van die mix. Alweer aan het werk Tina? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 Ik log even in om Woman en Corinne te feliciteren met hun verjaardag. Woman en Corinne, bij deze! Dat er nog veel fijne jaren mogen volgen! :present::present::present: Van de draad van vandaag kan ik niet zo heel erg veel volgen. Teveel afwezig denk ik. Haddock, blij je toevallig ook weer eens te zien, en ook blij te lezen dat je voorlopig droog bent. Bevalt mij ook uitstekend! En steeds beter eigenlijk. Het kost soms even tijd om daarachter te komen, maar dan heb je ook wat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 Hoi Spud, alles wel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 Ha die Anna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 Jeps zoals ik al zei tegen Tina, nu weer wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 Hannah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 Ach ja, het gaat soms op en soms af, nietwaar? Kan ervan meepraten. Hannah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 Hoi Hannah1 voor mij blijf je pipster de helpende hand voor nieuwkomers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 Hoi allemaal, Spud:heart: Anna:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 Das een tijd geleden Anna:) fijn dat het goed gaat met je. Mensen voor wie er van houdt, vanavond 2 fantasy films op rtl.7 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 Zo is het Spud. Soms is het ook wel leuk om weer even hier te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 Originally posted by: Hannah1Dat was vroegahh Spud.Ben wat rustiger geworden en spring niet overal meer zo bovenop.En het gaat allemaal heel goed zo.Ben er wel een poos weer depressief van geweest.Dacht onmisbaar te zijn enzo hier,iets te betekenen.Maar toen ging de wekker.quote> Lieve pipster, was gewoon een omslachtig bedankje voor je hulp mijn eerste maanden. Als jij er niet was geweest had ik mezelf geen plekje weten te geven in dit forum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 Albert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden