rosa45 Geplaatst 10 november 2011 Rapport Share Geplaatst 10 november 2011 Dank je Kirk, Het gaat wel goed ja, ik drink ipv port nu heel veel thee en eet heel veel drop. Je hebt heel wat problemen, lees ik Kirk, sterkte daarmee. Lukt het je nog wel om adb te blijven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 10 november 2011 Rapport Share Geplaatst 10 november 2011 Zinloos, helaas... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 10 november 2011 Rapport Share Geplaatst 10 november 2011 Hoi Oudgedienden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 10 november 2011 Rapport Share Geplaatst 10 november 2011 En Nieuwkomers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 10 november 2011 Rapport Share Geplaatst 10 november 2011 Ja, koffie is zeker nog altijd beter dan..... Ik ga weer, Prettige avond en sterkte wie het nodig heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 10 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 november 2011 Originally posted by: dhen Originally posted by: Dieselpfff had ik me eerste berichten weggehaald en dacht dan gaan die andere van blz 7 miss op 6 staan en krijg ik het toch nog voormekaar, nope :huh:quote> tellen er staan 20 berichten op een paginaquote> Thnx dhen, zal ik onthouden voor ik Borrr weer gek maak ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 10 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 november 2011 Originally posted by: snoepjekijk dit doet een mens goed zeg...dank jullie allemaaldiesel ik wil van jou morgenochtend om 6,15een lekker ontbijtjebroodje.gekookt eitjeverse jus.koffie met verse opgeklopte melken twee zoetjesdan ben ik weer tevreequote> Pff waar heeft die koe dat aan verdiend , dat ik weer achter haar aan moet gaan rennen ?Nou kan ik bij de buurman met1 verse eieren halen :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 november 2011 Rapport Share Geplaatst 10 november 2011 Topper kun je dan niet iets vertyellen over jouw moeilijkheden. Het is denk ik heel belangrijk dat je je gevoelens beschrijft. Niet zo zeer wat er allemaal gebeurd. Voel je je kwaad, machteloos, verdrietig en wat zou je nu het liefst willen gaan doen. Schrijf het van je af meid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 10 november 2011 Rapport Share Geplaatst 10 november 2011 En... een dogliefhebber mijn beste. Had nog een cd'tje van de Cats gevonden. Heeft zeker iemand laten liggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 10 november 2011 Rapport Share Geplaatst 10 november 2011 weet jij waar de grens ligt tussen een nieuwkomer en een oudgediende, Soothe ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 10 november 2011 Rapport Share Geplaatst 10 november 2011 *Laat ik nou een cd-tje missen .* grapjas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 10 november 2011 Rapport Share Geplaatst 10 november 2011 je hebt gelijk, Kirky.... kweet het al...ik ben als alcoholist geboren... eenvoudige vraag dan... mag ik je Cats-cd eens lenen?....ben ook fan;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 10 november 2011 Rapport Share Geplaatst 10 november 2011 Geen idee Niwi. Heb ik me nooit mee bezig gehouden. Het drankgebruik aanpakken is de gemeenschappelijke deler. Ik denk niet in nieuw en oud. Een groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Topper Geplaatst 10 november 2011 Rapport Share Geplaatst 10 november 2011 Originally posted by: bolletjeTopper kun je dan niet iets vertyellen over jouw moeilijkheden. Het is denk ik heel belangrijk dat je je gevoelens beschrijft. Niet zo zeer wat er allemaal gebeurd. Voel je je kwaad, machteloos, verdrietig en wat zou je nu het liefst willen gaan doen. Schrijf het van je af meid.quote> Nou in het kort: ik sta er sinds een aantal jaren alleen voor met mijn kinderen die nu allemaal het huis uit zijn. Mijn zoon heeft een vorm van autisme en pubert nu, zodat het puberen zijn autisme versterkt en omgedraaid. Hij heeft al in heel veel behandelsettings gewoond, met iedere keer als doel terug naar huis. Sinds april is hij thuis en dat heb ik 3 maanden volgehouden. Schreeuwen, schelden, niet aan regels houden en geen enkel respect voor mij. Ik heb geen relatie en kan dus ook nooit delegeren. Gevolg, eind juli is hij weer uit huis geplaatst. Dit doet vreselijk veel pijn. Maar het is niet vol te houden.In deze moeilijke momenten pakte ik vaak een wijntje, meestal 's avonds. Ik voelde mij dan niet zo alleen en het gaf rust. Vandaag is het weer totaal ge-escalleerd met mijn zoon.Dan schreeuwt mijn lijf om wijn. Ik vind dit zo moeilijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 10 november 2011 Rapport Share Geplaatst 10 november 2011 zullen we het dan maar beperken tot vandaag, Soothe..?... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Topper Geplaatst 10 november 2011 Rapport Share Geplaatst 10 november 2011 Dat is dus een van de vele gewoontes die ik moet doorbreken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 10 november 2011 Rapport Share Geplaatst 10 november 2011 @Topper, hoe erg ik het ook vind van je...en je situatie... drank is nooit een oplossing geweest... voor geen enkel probleem..en zal het nooit worden ook... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Topper Geplaatst 10 november 2011 Rapport Share Geplaatst 10 november 2011 Dat is ook wat ik wel weet, maar de gewoonte is er in die jaren wel ingeslopen om het als oplossing te gebruiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 10 november 2011 Rapport Share Geplaatst 10 november 2011 ik denk eigenlijk....hetgeen jij een oplossing noemt... dat dat meer een uitvlucht is om te drinken... of meer een vlucht uit de werkelijkheid... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 10 november 2011 Rapport Share Geplaatst 10 november 2011 Doen we Niwi. Ik heb altijd per dag gedacht. Soms wist ik niet hoe de avond te halen. Dan riep ik vandaag, alleen vandaag. Morgen drink ik me klem. En zie het heeft gewerkt. Het klinkt afgezaagd en als een dooddoener, maar toch werkt het. Een dag is te overzien. En ik houd van overzicht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Topper Geplaatst 10 november 2011 Rapport Share Geplaatst 10 november 2011 Hij voelt zich zo afgewezen en gedumpt door mij. Zijn eigen aandeel in de situatie ziet hij niet of nauwelijks. Het is ook zo dubbel, je houdt van hem en 'doet hem weg' Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 10 november 2011 Rapport Share Geplaatst 10 november 2011 en door de dagen aan elkaar te rijgen word je dan oudgediende, Soothe ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Topper Geplaatst 10 november 2011 Rapport Share Geplaatst 10 november 2011 Originally posted by: niwiik denk eigenlijk....hetgeen jij een oplossing noemt...dat dat meer een uitvlucht is om te drinken...of meer een vlucht uit de werkelijkheid...quote> het is ook geen oplossing eigenlijk, het is een copingstrategie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Topper Geplaatst 10 november 2011 Rapport Share Geplaatst 10 november 2011 maar goed, morgen staat het weekend weer voor de deur en heb ik er ondanks alles toch bijna 1 week opzitten. Veel downs gehad, maar met hulp heb ik de eerste week bijna overleefd Mijn oxazepammetje gaat werken, dus ik ga slapen. Welterusten voor straks iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 10 november 2011 Rapport Share Geplaatst 10 november 2011 Topper, alcohol is een goed oplosmiddel, maar niet voor problemen. Het vergroot ze uit. Men stort zich in het vergeten. De ervaring (ook hier)leert dat drank het slechter en niet beter maakt. Wordt alles ineens leuk, neen. Moet dat? Nee dat hoeft niet. Het wordt hanteerbaarder. Niet weglopen voor de problemen, maar helder onder ogen zien geeft groei. En loskoppelen. Niets is het waard om te drinken. Geen link tussen de problemen (die er zijn) en de drank leggen. Actie. P.S De verkeerde strategie Topper. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden