Madelief Geplaatst 10 november 2011 Rapport Share Geplaatst 10 november 2011 Hihi!! Zo ver gaan de kids niet lopen hoor! Dus dat is makkelijk! Trouwens, ik heb nooit snoep in huis, Ik hou alleen van hartig. Maar als ze dan toch voor de poort staan, dan heb ik nog wel iets van zeeuwse babbelaars. Raar ik eet steeds minder. Hebben jullie dat ook? Ik minder, dat weten jullie, maar ik heb gewoon helemaal geen trek meer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 10 november 2011 Rapport Share Geplaatst 10 november 2011 Ach Akelei, dat hebben we allemaal wel es toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Topper Geplaatst 10 november 2011 Rapport Share Geplaatst 10 november 2011 Originally posted by: AlbertRemmoGoedenavond allemaal,Snoep, Gefeliciteerd hoor 10 maanden jeetje wat een eind al, het jaar is in zicht;)Ik mis Topper?quote> Even hallo zeggen, maar ik voel mij niet goed, dus ben meteen weer weg.Ik gedachten voel ik mij net spiderman, ik loop gewoon tegen de muren omhoog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 10 november 2011 Rapport Share Geplaatst 10 november 2011 Hoi Topper:heart: Blij dat je je even meld enig idee hoe dat komt? drankstop, medicijnen, of om privé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 10 november 2011 Rapport Share Geplaatst 10 november 2011 Ik hoop dat je wel goed slaapt? Liefs Albert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 10 november 2011 Rapport Share Geplaatst 10 november 2011 Dag Kirk:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 10 november 2011 Rapport Share Geplaatst 10 november 2011 Originally posted by: kirkyLaterssssssssss maar weer .quote> Tot later Kirky!!!Hou je goed!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 november 2011 Rapport Share Geplaatst 10 november 2011 Was benieuwd hoe het vandaag met Kirk is gegaan, en zeker erg benieuwd of het weer wat beter is nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Topper Geplaatst 10 november 2011 Rapport Share Geplaatst 10 november 2011 vreselijk veel problemen rondom een van mijn kinderen (al 13 jaar) die ik bijna niet meer aankan. Dat maakt het stoppen met drinken ook zo moeilijk, omdat de gewoonte was te drinken na een probleem met mijn zoon, en die zijn er veel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Topper Geplaatst 10 november 2011 Rapport Share Geplaatst 10 november 2011 Originally posted by: kirkyLaterssssssssss maar weer .quote> Kirky, het voelt of je het erg vind dat Albert die vraag stelt? Of vergis ik mij daarin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Topper Geplaatst 10 november 2011 Rapport Share Geplaatst 10 november 2011 als ik in een gesprek val, kan ik beter weg gaan nu. Dat wil ik ook niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Topper Geplaatst 10 november 2011 Rapport Share Geplaatst 10 november 2011 sorry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 10 november 2011 Rapport Share Geplaatst 10 november 2011 Topper je valt niet in een gesprek hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 10 november 2011 Rapport Share Geplaatst 10 november 2011 gewoon blijven doen wat goed voor jou voelt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 10 november 2011 Rapport Share Geplaatst 10 november 2011 Toppertje!! Gewoon blijven hier!Er lopen soms gesprekken door elkaar. Dat is niet met opzet. Er zijn veel mensen op dit forum. Dus....blijven en schrijven!!! Ik ga mijn bed opzoeken, ik ben doodmoe. Tot morgen frummels!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 10 november 2011 Rapport Share Geplaatst 10 november 2011 Kirky:angry: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 10 november 2011 Rapport Share Geplaatst 10 november 2011 Goedenavond, Ik kom me even droog melden voor vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 november 2011 Rapport Share Geplaatst 10 november 2011 Toppie wil je iets kwijt over je problemen die je hebt of is dat te moeilijk voor je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 november 2011 Rapport Share Geplaatst 10 november 2011 Originally posted by: kirkyde bewindvoering schijnt bij de contact-persoon van de stadsbank gedreigd te hebben mij uit de wsnp te zetten , het gekke is dat ik van de bewindvoering niks heb vernomen . geen brief , geen mail , geen telefoontje .............quote> Dat is vandaag de dag heel normaal Kirk, iedereen werkt langs elkaar heen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 10 november 2011 Rapport Share Geplaatst 10 november 2011 Hoi Rosa, Top Rosa Kirky ik mag je gewoon graag en het doet me verdriet als het slecht met je gaat. Ik denk al bijna 3 jaar iedere dag aan je (als de bus voorbij rijd) Ik ga naar bed truste allemaal:lips: tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Topper Geplaatst 10 november 2011 Rapport Share Geplaatst 10 november 2011 ik wil best wat kwijt bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Topper Geplaatst 10 november 2011 Rapport Share Geplaatst 10 november 2011 ik vraag mij dan wel af in hoeverre je nog anoniem blijft. Want vaak is dan 1 + 1 = 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 10 november 2011 Rapport Share Geplaatst 10 november 2011 Lees net twitter alcoholdebaas, met quotes van het forum, cruijf uitspraken o.a.. Wonderlijk:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Topper Geplaatst 10 november 2011 Rapport Share Geplaatst 10 november 2011 welterusten Albert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Topper Geplaatst 10 november 2011 Rapport Share Geplaatst 10 november 2011 nee, ik begrijp dat niemand weet waar ik woon. Maar ik bedoel als je dingen over je privé verteld (die ik soms best kwijt wil) dan zouden dat toch herkenbare dingen voor een ander kunnen zijn. Ik zag inderdaad ook gesprekken van het forum ergens op internet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden