Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

pffff jij wel weer Borr, jah werk paarden en sierpaarden :(

Nou was wel gemeend Snoep, heb echt me best gedaan om jouw prestatie in de schijnwerpers te zetten en van me af te quoten misschien uit jaloezie, van je volhoudendheid. En dat ondanks dat je zo moeilijk ermee hebt. Zo te lezen soms hier.

• Antwoorden 214
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

Snoepje, begin er eens mee om jezelf te feliciteren, want dit heb je helemaal zelf gedaan

en is een megaprestatie, zeker omdat het nog steeds moeilijk voor je is met slecht slapen enzo.

Dan toch volhouden, zelfs werkelijk vinden dat niet drinken, ondanks hoe je je voelt,

beter is, heb ik respect voor. Dus doe alsjeblieft aardig tegen jezelf, zeg dat heb ik toch maar mooi gedaan,

die 10 maanden. Doe iets geks of iets leuks thuis en als er dan iemand vraagt,

waarom doe je dat ? dan zeg je ik ben blij 10 maanden van de drank af ofzo.

Van harte Snoep en gewoon doorgaan op weg naar 12 maar bij de 11 maanden

gewoon nog een keer zeggen hier, heeeeeeeee waar blijven mijn feli’s ;)

:present::rose::present:B):present::D:present::rose::present:B):present::D:present::rose::present:B):present::D:present::rose::present:B):present::D:present::rose::present:B):present::D:present::rose::present:B):present::D:present::rose::present:B):present::D

Geplaatst

Jopie, wat je gisteren schreef over die brief van je dochter en wat je er vandaag over schrijft,

raakt me, maar ik heb even geen zin /tijd om er uitgebreid op te reageren,

wil alleen maar zeggen dat ik het wel waardeer dat je het hier opschrijft.

Geplaatst

kijk dit doet een mens goed zeg...dank jullie allemaal

diesel ik wil van jou morgenochtend om 6,15

een lekker ontbijtje

broodje.gekookt eitje

verse jus.koffie met verse opgeklopte melk

en twee zoetjes

dan ben ik weer tevree

Geplaatst
Originally posted by: Diesel
pfff had ik me eerste berichten weggehaald en dacht dan gaan die andere van blz 7 miss op 6 staan en krijg ik het toch nog voormekaar, nope :(:o:huh:quote>

tellen ;) er staan 20 berichten op een pagina

Geplaatst

Zo, de makelaar eindelijk weg, tig foto's gemaakt

van een kaal, hol klinkend huis dat het mijne niet meer is.

En nu op orde houden voor het geval er (snel?) bezichtigingen

komen. raar idee hoor, spullen die in de weg staan en hangen in kratten en tassen

tijdelijk in de schuur, foto's worden nog geshopt ook, een groot boerenbedrog,

maar als het maar wat lijkt, mensen trekt en verkoopt he. Zo moet dat in deze

tijd. ik had gisteren net bedacht dat ik zelf een koper/investeerder ga zoeken die het dan aan mij verhuurt,

hoef ik minder mijn best te doen, zorgt de eigenaar voor het onderhoud en hoef ik niet te verhuizen ook. is dat slim of is dat slim?

Snoepje ik ben nog niet bijgelezen, maar:

:present::heart::):huh::camera::clock::musicnote::sun::light::P:heart::present::present::heart::):huh::camera::clock::musicnote::sun::light::P:heart::present:

:present::heart::):huh::camera::clock::musicnote::sun::light::P:heart::present::present::heart::):huh::camera::clock::musicnote::sun::light::P:heart::present:

als er één is,die een slinger hebt verdiend ben jij dat

wat heb je het moeilijk gehad

en wat heb je het verdiend

naast je eigen sores

nog een maatje uit duizenden zijn

durven zeuren, hier blijven komen en nog humor ook, ik geniet van je!

Geplaatst

Tjonge, wil ik een rood pak aantrekken voor Bor, accepteerd Tactive mijn geboorte datum niet meer.. :huh:

Tactive, zouden jullie eens naar mijn profiel willen kijken wat eraan scheelt? Zijn avataars inmiddels gebonden? Steeds als ik iets wil wijzigen in mijn profiel moet ik mijn geboorte datum aanpassen. Of de maand moet voorop of de dag. Ik wil er best aan gaan sleutelen, maar ik voel me al jonger dan dat ik ben, dus denk dat dat niks uitmaakt mis ik enkel de felicitaties op mijn echte geboortedag. :D

Nou Borretje, voor jou had ik een appelkleedje aan willen trekken, maar vandaag is dat blijkbaar niet de bedoeling. :D

Akelei, over gisteren, ik wil ook niet elke uitkeringstrekker naar beneden halen. Soms komen mensen in een situatie dat het niet anders kan en dan is het hartstikke fijn om een vangnet te hebben. En ja, via wajong zijn er super veel kansen om aan het werk te komen, alleen sloeg ik altijd de plank mis. Ik zat er niet lang genoeg in, deed te goed mijn best om gezond te zijn etc.

Grappige van alles is dat ik hier in België eens afgewezen ben voor een job omdat ik mijn best gedaan had om uit de dop te blijven. :D Dat vond ik toen wel het toppunt, want als ze mijn tijd in Nederland ook meegeteld hadden, had ik hem wel gehad. Maar ach zo lopen dingen nu eenmaal.

Ik denk inmiddels wel dat sommige mensen in Nederland onbewust ¨ziek¨ gehouden worden door de makkelijkheid waarin je een uitkering krijgt. Hier in België is dat toch een stukje moeilijker, de uitkering krijgen niet maar het leefgeld. Als je langer dan 2 weken ziek bent moet je hier eigenlijk al een reserve potje hebben want je moet alles voorschieten totdat het in de administratie geregeld is en dat kan hier soms best lang duren. En als je ziek bent, dan moet je een doktersbriefje halen, dus de smoes van ik heb migraine en ik kan niet komen werken ligt hier wat moeilijker dan in Nederland. Ook de dop, je moet eerst 18 maanden gewerkt hebben alvorens je dop krijgt. In Nederland bouw je dat geloof ik per gewerkte werkdag op.

Nu ja die regels maken niet zoveel uit. Voor mij werden de kosten in Nederland hoger terwijl mijn inkomen eigenlijk daalde als ik ging werken. Daardoor was ik snel geneigd, zo lui als ik ben, te zeggen doe die uitkering maar want in feite maakt het geen verschil. En wie wil nou niet met vroeg pensioen? :D

Hier in België verdien ik meer dan ik ooit verdient heb, ik kan zelfs sparen en dat geeft mij een positieve drive om te werken. Buiten dat, inmiddels ben ik zo gewoon geraakt aan dagdagelijkse structuur dat ik nu pas inzie dat dat thuiszitten averechts werkte wat betreft mijn psyche.

Ik ben wel altijd vrijwilliger geweest bij iets, maar dat was zo vrijblijvend dat er eigenlijk nooit een beroep gedaan werd op mijn verantwoordelijkheidsgevoel. En nu wel.

Wanneer ik in een uitkering kom, zal ik niet kwijtraken wat ik opgebouwd heb, maar ik kan niet meer verder groeien met mijn dingetjes. En dat geeft voldoende stimulans om ook te gaan werken als mijn kop er niet naar staat.

Geplaatst

Dhen, hoe gaat het daar in Greek? Met het invallen van de crisis moest ik steeds aan jou denken...

Geplaatst

puinhoop hier, Spud, maar ja doorzwemmen of verzuipen, dus ik zwem of iets wat daar op lijkt ;)

ben weer weg, was hier eigenlijk niet, maar wilde Snoep even feliciteren B)

Geplaatst

hmmm klinkt niet best, Dhen de Overwinner. ;)

Weet dat er in België in ieder geval een mens is die zich er bewust van is, dat het vallen van de euro niet de schuld is van Griekeland maar dat het gewoon komt door al die mensen die het belangrijker vinden om uit hun neus te peuteren dan te werken in de politiek.

Is het Griekeland niet, dan is het Italië wel, iemand moet de schuld krijgen van het falen van de Europese Unie. ;)

Sterkte en succes, ik hoop dat jij bij de rijke grieke hoort.

Geplaatst

Nee Bor, ook dan wordt mijn rode appeljurkje niet opgeslagen. Je zal het moeten doen met mijn Amandajurk :D

Om te helpen om je blik te veranderen, mijn nick betekend in het engels aardappel. En deze avatar had nu juist de goede vorm. Buiten dat is een Burka ook wel veilig, sinds ik deze potato head avatar heb komen zaken hier op het forum beschreven niet meer zo heftig binnen als voordien. Er zit een filter tussen.

Geplaatst
Originally posted by: dhen
nope ben een armoedzaaier, maar ja rijk van geest he ;)quote>

En dat is een groot gift wat niemand van je af kan pakken. ;)

Geplaatst

Ja Han, doet het ook

maar dat rouwen kom ik pas toe

als er kopers komen, denk ik. Nu vnl.

boosheid wat loskwam. ook goed hoor,

maar alle fases van afscheid nemen komen

voorbij, in willekeurige volgordes, net als bij

de dood he. Maar zit maar te wachten op die

opgeruimde geest, die over mensen neerdaalt

nadat ze het huis opgeruimd hebben. Die komt

maar niet:D

eerst eens wat lekkers gaan scoren voor het eten, helemaal vergeten

in alle consternatie, maar het knort hier n u wel vanbinnen.

Geplaatst
Originally posted by: borretje
Oh, ja zo kan ik het zien.
Iedere keer als ik jou zie moet ik denken aan m"n tandarts.
En ik ben zooo bang van die man:Dquote>

Nou weet dan dat er een klein vrouwke zit achter dat mannelijke aardappelvormige masker. :D

Geplaatst
Originally posted by: Marc
Spud,

Bij geboortedatum moet de de twee " - " vervangen door twee " / ".
Dan accepteert ie het wel. Succes.

quote>

vreemd hoor, ik zet net mijn geboortedatum erin ( had ik nog niet gedaan) en het word gewoon geaccepteerd?
Geplaatst

Thanks to Marc, kan Bor misschien op de valreep mijn rode jurkje zien. :D

Maar wen er niet aan Bor, hij zit niet zo lekker als de oude :D

Dankjewel Marc

Geplaatst

ja, heb ik gedaan Marc....staat er toch bij?

maarrrrrr....... als je je onderschrift veranderd, moet je opnieuw je geboortedatum invulllen

das wel raar.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...