Spring naar bijdragen

donderdag 10 november

Diesel

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 214
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Toine goeie morgen kerel,

Ik heb een buro bij de Lid. en nog wat, gekocht. e 100,-- maar dan heb je ook wat. 2 laden waar ik alles in kan opbergen een uitschuifbare toetsenbordhouder of hoe noem je zo'n ding, en dan een glazen printeropzetding. Hartstikke mooi allemaal. Je zou eens kunnen googlen of ze er nog zijn en of er bij jou in de buurt zo'n winkel is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Gaby
morgenavond een etentje met een opdrachtgever, dus dan ben ik voor morgen ook onder de pannen, en zaterdagmiddag heb ik een cursus, dat breekt ook wel ff lekker de gevaarlijke vrije zaterdag, en ik heb een collega gevraagd om uit eten te gaan, zou leuk zijn als ze kan, dan is de zaterdag niet meer link,
wel een gedoe he dat plannen, hebben jullie dat nu ook? maar ik wil gewoon dit jaar niet meer terugvallen!quote>

Nou dat doe jij beter dan ik, morgen een bruiloft en zaterdag verjaardag van een drink/festivalmaatjes. Maar daar zit ook wel mijn grote voorbeeld bij , hij was/is eerder gestop/geminderd. Schijnt dat de "echte" mannen het goeie voorbeeld moesten geven ;)
We werden gebeld hoeveel malt ze dan in huis moesten halen en dat ze voortaan maar op voorraad moesten gaan houden ;)

Nou heb ik zelf gedacht toen ik hieraan begon had ik ook zoiets, wat ik vaak bij nieuwe mensen hier leest, hoe zullen mijn vrienden reageren want eigenlijk drinken die allemaal wel. Nou dacht ik dat ook hoor, er is bv geen foto denk ik van mij waar ik niet opsta zonder een biertje. Als ik bij mensen thuis of ergens waar ze me kennen binnen kwam stoond er al een biertje voor ik kon gaan zitten. Maar nu steeds meer bekende en vrienden het horen, ach vaak moeten ze eerst wel lachen, maar daarna zie je ze nadenken en daarna krijg ik veel respect ervoor. Dan komen de verhalen dat ze zelf er ook wel vaker over nadenken, tjah komt ook miss ook door de leeftijd ;) Maar zelfs als ik dan met 1 gwoon biertje rondloop dan vragen ze idd of dat dan niet moeilijk is of als ik biertje voor iemand anders haal, van hee joh das je 2e al :-) Er wordt dus wel Xtra op je gelet. Nou moet ik wel toegeven dat het binnen de motor/bikers wereldje het al langer speelde om op elkaar te letten of er niet teveel gedronken werdt als mensen nog moesten rijden. Nou kon ik de laatste 10-15 jaar niet meer rijden door me nek & rug dus ging dat voor mij niet op,altijd goed excuus he ;) Pfff en dat op een vroege ochtend, komt door de koffie zal ik maar denken, fijne dag nog allemaal
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: bolletje
Originally posted by: Diesel
moggeuh , freggels welkom in de freggelgrot kantine. Koffir, thee en op veler verzoek zouthout en assefras thee.quote>

Wat leuk om zo wakker te worden zeg, het lijkt wel of ik in de Efteling ben.:)
Ik ga straks m'n nieuwe buro inruimen. Hij is wel ontzettend zwaar maar ik moet maar kijken hoor, dat gaat me lukken. Als je altijd de dingen alleen gedaan hebt, ga je trukjes verzinnen dus dat gaat nu ook gebeuren. Wat ben ik trots op m'n nieuwe buro zeg.

quote>

Moggeuh Boll, Nou astie op z'n plaats sta hoop ik niet dat je gaat verhuizen of dat je hem beneden in elkaar hebt gezet en hij moet boven staan ;) Dus krijgn we foto ervan te zien ?
Kan dat trouwens hier een foto plaatsen ? op het forum?
En als iets gelukt is moet je ook trots zijn, zijn de schouderklopjes voor jezelf. Nou goed gedaan meissie.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Gaby
goed gedaan hoor Bol, ik heb hier nog een half af tv kastje wat ik niet in elkaar kreeg, terwijl de verkoper zei ''een kind kan de was doen'' , kom je me helpen?

respect hoor Bol, ik doe ook veel alleen, maar moet toch met bepaalde dingen wel hulp vragen, zoals nu met de schutting, en ik wil een andere badkamer, mijn douchebak is lek, dus nu zit ik te bedenken, hoe ik dat voor een beetje schappelijke prijs gedaan kan krijgen? Helemaal geen ervaring mee hahaquote>

Tjah Gaby, een kind kan de was doen, tjah dat wel, maar keukekastjes, tv meubels of burotje in elkaar zetten is wat anders. Vind het ook zo'n stomme opmerking. Ja want zelfs ik kan de was doen ;-)
Is je douchebak dan erg lek? gaatje of >>>>?
Anders oom vragen? :)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Yvonne
Gaby, vroeger (in de oertijd dus) was ik ook een uitslaper... kon in het weekend zomaar tot twaalf uur doorhalen.
Maar ja, toen kwamen er twee van die kleine handenbindertjes die helemaal niet wilden uitslapen en langzaam maar zeker lukte het uitslapen niet meer, ook niet als de kinders mij niet wakker maakten.
En nog weer veel later kreeg ik een baan waarbij ik regelmatig heel vroeg op moest.
Tsja, en zo kan iemand dus van avondmens 'omgeschoold' worden tot ochtendmens.
En eigenlijk vind ik dat ook best wel lekker.
Het gevolg is wel dat ik veel vroeger naar bed ga dan in het verleden, maar ook dat vind ik niet erg :D

Bol, heerlijk dat je nu kunt gaan inruimen... maar dat het buro zwaar is maakt toch niet dat het inruimen een zware klus wordt? Of moet het eerst nog op zijn plaats sjouwen ?

Diesel... als het goed is piept de zon er vandaag weer doorheen, lijkt de wereld opeens weer een stuk vrolijker.
quote>

Vonn zelfs is het mij gelukt, van nachtmens naar ochtend mens, ik sta nu op terwijl in mijn oertijd ik rond diezelfde tijd de kroeg schoonhad en een borrel nagedronken had en me nest inrolde.
Ach was gister wel mooi zeker met en bijna volle maan, mooie duisternis en witte wieven, heel magies mooi, je hoorde de Elfen en andere wezens druk in de struiken en bomen :)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo de Bolle gaat ff afsluiten en kijken of ze de p.c. over twee uurtjes weer aan de gang krijgt.

Als ik m'n gezicht niet meer laat zien dan is het, of niet gelukt, of het zaakje is uit elkaar geknald, of er komt kortsluiting en m'n huis is afgebrand( of ikzelf) of ik heb het zaakje integraal buiten geflikkerd:P

Tot straks.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...