Diesel Geplaatst 10 november 2011 Rapport Share Geplaatst 10 november 2011 moggeuh , freggels welkom in de freggelgrot kantine. Koffie, thee en op veler verzoek zouthout en Sassefras thee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 10 november 2011 Rapport Share Geplaatst 10 november 2011 Goedemorgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 10 november 2011 Rapport Share Geplaatst 10 november 2011 goedenmorgen mannen dus we zijn geen smurfen maar freggels nu eerst maar eens een bakkie koffie hopelijk heb je nu wel verse melk diesel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 10 november 2011 Rapport Share Geplaatst 10 november 2011 Goedemorgen en terug weg, geen tijd nu, wacht nog een laatste schip en dan bedwaarts. Vlug nog slokkie koffie binnenwerken en tot laters )) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 10 november 2011 Rapport Share Geplaatst 10 november 2011 Goedemorgen, Ik speel wel voor doener dan vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 10 november 2011 Rapport Share Geplaatst 10 november 2011 Snoep, anders heb ik hier wel een drupje geitenmelk voor je in de koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 10 november 2011 Rapport Share Geplaatst 10 november 2011 Ik laat het wel staan voor de liefhebber. Moet al weer weg. Toedelidoki Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 10 november 2011 Rapport Share Geplaatst 10 november 2011 Gooooedemorgen allemaal! Koffiee!!! FF wakker worden,ben al aant werk! ppffff bah! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 10 november 2011 Rapport Share Geplaatst 10 november 2011 Hoi Yaja, long time no seen. Juist thuis en kruip gelijk in bedje, zware nacht gehad, werkgewijs. Lees jullie straks wel verder doeiii Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 10 november 2011 Rapport Share Geplaatst 10 november 2011 Goedemorgen Frummels! Zo ik heb maar 3 uurtjrs geslapen en een drukke dag voor de boeg poehee!! Maar eerst een bakkie en teruglezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 10 november 2011 Rapport Share Geplaatst 10 november 2011 Goedemorgen Will en Madelief! idd lang niet gezien Will maar heb je wel af en toe gelezen hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 10 november 2011 Rapport Share Geplaatst 10 november 2011 Goede morgen allemaal, Dagpact: Albert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
geertjegeert Geplaatst 10 november 2011 Rapport Share Geplaatst 10 november 2011 Goedemorgen, Lekker geslapen?, nou, hier wel. Mooi droog gebleven gister en vandaag geen extra obstakels dus meld ik me voor het dagpact. Even koffie en hier wat lezen en dan......... dagje uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 10 november 2011 Rapport Share Geplaatst 10 november 2011 ik ben werken tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 10 november 2011 Rapport Share Geplaatst 10 november 2011 Goedemorgen Lieve Frummers Nog niet bijgelezen, ik wordt net wakker uit een droom waarin ik iets te krappe schoenen draag met een hakje (heb ik niet eens) 1 lakgroene en 1 lakzwarte, rare droom , dromen over lakschoentjes.... eerst even koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 10 november 2011 Rapport Share Geplaatst 10 november 2011 witte gisteren vroeg je aan de slechtslapers hoe ze door de dag komen gewoon doorgaan..zou wel moeten eind van de dag ben ik wel helemaal op en kan ik weinig hebben en moet ik gaan opletten dat is niet ontplof.want me kids kunnen er niks aan doen natuurlijk en op vrijdag heb ik het altijd wel helemaal gehad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 10 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 november 2011 tuurlijk snoepje, was wel ff oderweg om die koe bij de horens te vatten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 10 november 2011 Rapport Share Geplaatst 10 november 2011 Goedemorgen luitjes, hier wat minder geslapen, wel even wennen na een paar goede nachten. Het wordt weer een mooie dag vandaag, hier komt het zonnetje langzaam door. Verder niets bijzonders te melden, alleen dat ik mij steeds weer iets beter voel. En daar ben ik zóóóó blij mee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 10 november 2011 Rapport Share Geplaatst 10 november 2011 fijn he Albertina dat je zo blij kunt zijn, met je beter voelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 10 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 november 2011 pfff moet ook nog een eind bijlezen van gister, alhoewel moet is ook weer zo'n groot woord Ik heb vanochtend het eens anders aangepakt, met1 maar een boel gedaan eens kijken of dat beter is voor me rug, om vroeg in de dag krom te lopen maar wel er ff te pieken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 10 november 2011 Rapport Share Geplaatst 10 november 2011 Dagpact: Albert Gaby vandaag weer 2 weken droog, ik ben nu van plan om i.i.g dit jaar niet meer te drinken, iemand zin in een pact met mij? kwa planning gaat het best oke, ik ben nog nooit een decembermaand droog doorgekomen, vond mezelf altijd zielig, dus ik mocht dan :$ wel vaak oud en nieuw droog gebleven, ging me ook vaak meer om kerst/sint enzo.. maar dit jaar wil ik het anders! En DOE ik het anders ff wakker worden nu, straks komt mijn oom en gaan we alvast 1 schuttingdeel plaatsen, daar waar nu een halfhoge schutting staat, dan kan ik straks helemaal weer lekker de tuin in, zonder ''angst'' of irritatie aan mijn buren vanmiddag werken, vanavond school, wordt een makkie vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 november 2011 Rapport Share Geplaatst 10 november 2011 Morgen Alles goed hier...nog steeds jeuk maar zou binnen de vijf dagen moeten wegtrekken. Laten we hopen Verder werken in het men huisje vandaag. Heb er zin in! Staan we weer wat verder.. Gabs, goe bezig! Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 10 november 2011 Rapport Share Geplaatst 10 november 2011 morgenavond een etentje met een opdrachtgever, dus dan ben ik voor morgen ook onder de pannen, en zaterdagmiddag heb ik een cursus, dat breekt ook wel ff lekker de gevaarlijke vrije zaterdag, en ik heb een collega gevraagd om uit eten te gaan, zou leuk zijn als ze kan, dan is de zaterdag niet meer link, wel een gedoe he dat plannen, hebben jullie dat nu ook? maar ik wil gewoon dit jaar niet meer terugvallen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 10 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 november 2011 Ach Gaby das beter dan dromen over bv rooie lieslaarzen ofzo ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 november 2011 Rapport Share Geplaatst 10 november 2011 goedemorgen luitjes. Pfff, lijkt wel of ik steeds langer ga slapen als ik vrij heb. Aan de ene kant wel lekker, aan de andere kant vind ik dat zonde van de dag eigenlijk Afijn, zal het wel nodig hebben. Eerst maar eens een lekkere bak koffie. Zie trouwens dat Igor nog steeds ondergedoken is.... Ik hoop maar dat ze geheel onverwacht een paar dagen op vakantie is gegaan, ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden