rosa45 Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Goedenmiddag allemaal! Wijfie, ik zie je ingelogd staan; hoe gaat het, is het gisteravond goed gegaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Is dus goed gegaan, Wijfie, klasse! Ben meteen ook weer weg, was even nieuwsgierig, Prettige dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 goede middag allemaal. Hoe gaat het hier. Het is vandaag mijn 12e dag zonder alcohol. Voor mij best bijzonder. Niet echt makkelijk, maar hounde moed erin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Originally posted by: AlbertRemmoJootje ook een week toch?:present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light:en 3 dagen dat zijn er 10;)quote> Hoi Albert, vandaag precies de 12e dag.Pfffffffffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Originally posted by: wijfieJootje, mooi al 12 dagen droog, je gaat goed:present:quote> Dank je wel.Ik gebruik refusal, dus kan ook niet drinken toch?Er zijn mensen die zeggen dat dat niet echt stoppen is.Maar het helpt me wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Ja vind ik eigenlijk ook wel. Ik moet alleen wel zeggen, ik verveel me kapot in het weekend. Anders was ik de hele dag met drank in de weer. Verstoppen, kopen enenz. Nu zit ik aan de rooibosthee en rook me verloren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 hee Tina top joh gefeliciteerd, hoop leuke job en colle''s Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Originally posted by: JootjeIk gebruik refusal, dus kan ook niet drinken toch?Er zijn mensen die zeggen dat dat niet echt stoppen is.Maar het helpt me welquote> Dus als ik het goed begrijp Jo dan ben ik eigenlijk geen twee jaar droog? Laat die mensen maar fijn zo denken hoor, dat zijn meestal degene die een exuus hebben om geen refu. te gebruiken en af en toe nog wel eens te gaan drinken. Nee dat zijn lekkere mensen zeg, zo lust ik er nog wel een paar van. Laat ze fijn het rambam krijgen met die onzin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Goeie instelling borrie Kate, niet zo goed. Tot en met gisterenavond nog wel, maar vandaag is ze nog niet van haar plekje van onder de tafel uit geweest. Subiet thuis en eens goed evalueren. Morgen zondag en dan moet ze er door komen, of er wacht me een zeer zware beslissing. Eentje dat ik dan wel zal moeten nemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 dan ben ik eigenlijk geen twee jaar droog?quote> Hhahahaaa bollie toch, ze kunnen een mens nogal laten lachen hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Ben al terug weg, duty calls. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 En nog een slinger voor die andere 2 dagen hoor:D :present::light::present::light::present::light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 naar de intocht van de sint gweest kom je nog op tv ook...hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Dank voor jullie felicitaties, eigenlijk denk ik net als Sha wat is 1 week of 2 weken nou? Maanden, daar gaat het om. Maar het doet me toch heel goed! Het sterkt om vol te houden. Ik vermijd de intocht van Sinterklaas altijd, ik heb geen kinderen en heb er niets mee. Word ik toch vanmiddag in de stad geconfronteerd met de intocht, wist ik veel.. Moest er wel om lachen. En jij snoepje op tv! Leuk joh, kan je alleen niet herkennenB) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Snoep, ik kan je niet vinden, moet ik alsnog de hele intocht bekijken van 1.17 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Originally posted by: ShahireSnoep, ik kan je niet vinden, moet ik alsnog de hele intocht bekijken van 1.17 quote> Misschien had ze haar Pietenpak aangetrokken voor de gelegenheid. Dan wordt het lastig zoeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Oh ja Kate, als je terugleest, van de maan. Maar de volle maan hebben we al een paar dagen geleden gehad, donderdag was dat. Misschien even goed voor Jane om te weten: voor saunabezoekers is de afnemende maan en het teken tweelingen het ideale tijdstip (vandaag dus). Het ontspant en helpt om een verkoudheid uit te zweten. Verder een gunstige dag om een brood of taart te bakken. En een gunstige dag om met dieren te trainen. Uit de maankalender. Wees niet bang, ik zal dit echt niet elke dag doen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 AR, ik heb jou en Jane gelezen vandaag ik moest er even over nadenken wat jullie schreven het zou voor mij inderdaad een valkuil kunnen zijn om met de intercity te gaan dus ik zal gewoon in de stoptrein voorlopig blijven zitten thanks voor het nadenkertje!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Originally posted by: Mupke Originally posted by: ShahireSnoep, ik kan je niet vinden, moet ik alsnog de hele intocht bekijken van 1.17 quote> Misschien had ze haar Pietenpak aangetrokken voor de gelegenheid. Dan wordt het lastig zoeken. quote> Zelfs in pietenpak valt Snoep nog op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 mijn zin om te gaan drinken is enorm toegenomen dat het wijsheid is om me maar even te gaan botvieren op een lekker recept verstand op nul, muziek lekker hard en grote pot thee erbij!!!!!!!!!!!! dus ik ben de keuken in voor een tijdje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Originally posted by: jane4je weet niet wat je mist Han, jammieje kunt je kippenpoten en nog voor gebruiken hoorwel met andere kruiden.Lenie (where are you??) heeft er een recept voorop thema's gezet.mornink Shaatjelust graag Spaatje;)quote> I am Here!!!!!!suk drukke dag gehad vandaag zeg..pfff.ik heb nog maar 2 pagina's terug gelezen en zie de roti's al om me oren vliegen...lekker hoor!!!ga even verder terug lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Originally posted by: ShahireTopper, lekker gevoel hè!! Voor Josje uiteraard ook nog :present:Bambam succes vandaag met je verslag!!Luitjes, fijne dag, ik ga eens wat doen naar de suup voor kippenpoten quote> ik gebruik altijd drum-sticks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Hoi Topper Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 ik zou willen dat het vrijdag was. Er komt een nieuwe game voor mij uit. Zit er al weer bijna 5 jaar op te wachten. Die games komen zo'n 1x in de vijf jaar uit en volgende week is het eindelijk zo ver. Ga mezelf een mooi kadootje geven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Even terug binnen. Ik ga vanavond nog eens lekker kokkerellen. Is lang geleden en ga de vriendin verrassen met een lamskroontje en hertoginneaardappeltjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden