Spring naar bijdragen

zaterdag 12-11-11


igor

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 313
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by: AlbertRemmo
Jootje ook een week toch?
:D:present::sun::musicnote::heart:;):light::D:present::sun::musicnote::heart:;):light::D:present::sun::musicnote::heart:;):light::D:present::sun::musicnote::heart:;):light::D:present::sun::musicnote::heart:;):light::D:present::sun::musicnote::heart:;):light::D:present::sun::musicnote::heart:;):light::D:present::sun::musicnote::heart:;):light::D:present::sun::musicnote::heart:;):light::D:present::sun::musicnote::heart:;):light::D:present::sun::musicnote::heart:;):light::D:present::sun::musicnote::heart:;):light::D:present::sun::musicnote::heart:;):light::D:present::sun::musicnote::heart:;):light::D:present::sun::musicnote::heart:;):light:

en 3 dagen dat zijn er 10;)quote>


Hoi Albert, vandaag precies de 12e dag.
Pfffffffffffff
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Jootje
Ik gebruik refusal, dus kan ook niet drinken toch?
Er zijn mensen die zeggen dat dat niet echt stoppen is.
Maar het helpt me welquote>


Dus als ik het goed begrijp Jo dan ben ik eigenlijk geen twee jaar droog?:o Laat die mensen maar fijn zo denken hoor, dat zijn meestal degene die een exuus hebben om geen refu. te gebruiken en af en toe nog wel eens te gaan drinken. Nee dat zijn lekkere mensen zeg, zo lust ik er nog wel een paar van.;) Laat ze fijn het rambam krijgen met die onzin.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie instelling borrie :heart:;)

Kate, niet zo goed. Tot en met gisterenavond nog wel, maar vandaag is ze nog niet van haar plekje van onder de tafel uit geweest. Subiet thuis en eens goed evalueren. Morgen zondag en dan moet ze er door komen, of er wacht me een zeer zware beslissing. Eentje dat ik dan wel zal moeten nemen. :brokenheart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank voor jullie felicitaties, eigenlijk denk ik net als Sha wat is 1 week of 2 weken nou? Maanden, daar gaat het om. Maar het doet me toch heel goed! Het sterkt om vol te houden.

Ik vermijd de intocht van Sinterklaas altijd, ik heb geen kinderen en heb er niets mee. Word ik toch vanmiddag in de stad geconfronteerd met de intocht, wist ik veel.. Moest er wel om lachen.

En jij snoepje op tv! Leuk joh, kan je alleen niet herkennenB)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh ja Kate, als je terugleest, van de maan. Maar de volle maan hebben we al een paar dagen geleden gehad, donderdag was dat.

Misschien even goed voor Jane om te weten: voor saunabezoekers is de afnemende maan en het teken tweelingen het ideale tijdstip (vandaag dus). Het ontspant en helpt om een verkoudheid uit te zweten.

Verder een gunstige dag om een brood of taart te bakken.

En een gunstige dag om met dieren te trainen.

Uit de maankalender.

Wees niet bang, ik zal dit echt niet elke dag doen:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Mupke
Originally posted by: Shahire
Snoep, ik kan je niet vinden, moet ik alsnog de hele intocht bekijken van 1.17 :huh:quote>


Misschien had ze haar Pietenpak aangetrokken voor de gelegenheid. Dan wordt het lastig zoeken. :Dquote>

Zelfs in pietenpak valt Snoep nog op :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: jane4
je weet niet wat je mist Han, jammie
je kunt je kippenpoten en nog voor gebruiken hoor
wel met andere kruiden.
Lenie (where are you??) heeft er een recept voor
op thema's gezet.

mornink Shaatje
lust graag Spaatje;)quote>



I am Here!!!!!!
suk drukke dag gehad vandaag zeg..pfff.
ik heb nog maar 2 pagina's terug gelezen en zie de roti's al om me oren vliegen...lekker hoor!!!
ga even verder terug lezen.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...