Gaby Geplaatst 12 november 2011 Rapport Geplaatst 12 november 2011 Originally posted by: wittePffff wat ratelen je hersens alweer vroeg Gaby.Goeiemorgen jij ook.Drink lekker ff een bakkie en rustig aan vandaag zou ik zegge.Probeer iets leuks te doen vandaag:DDan kan je daar op terug kijken...quote> ja dat ratelen, soms lukt het niet om het stil te zetten he ik ga zo ook naar het bos, even lopen met een collega, dat is heerlijk, het is hier prachtig weer, en het bos is nu zo mooi, en vanmiddag heb ik bijscholing, dus nu de avond nog,. maar kan altijd vroeg naar bed gaan, geef me i.ig op voor het dagpact!
witte Geplaatst 12 november 2011 Rapport Geplaatst 12 november 2011 Yoooo Bambam Suc6 met je verslag!! Gefeliciteerd Topper!
Gaby Geplaatst 12 november 2011 Rapport Geplaatst 12 november 2011 Topper Yihaa een week! dat verdient een de top is eraf zeg maar blijf zo doorgaan!
witte Geplaatst 12 november 2011 Rapport Geplaatst 12 november 2011 Het geeft niet hoor voor ons Gaby, maar t lijkt me voor jou soms wel vermoeiend... Ik wens je een hele fijne wandeling in het bos. en een bijscholing waar je echt iets aan hebt. Kortom een fijne droge zaterdag!
AlbertRemmo Geplaatst 12 november 2011 Rapport Geplaatst 12 november 2011 Topper, :present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light: Helemaal GEWELDIG
albertina Geplaatst 12 november 2011 Rapport Geplaatst 12 november 2011 Ja, het is iets wat mij heel erg leuk lijkt om te doen. Dus lekker positieve energie op doen.
lady jane Geplaatst 12 november 2011 Rapport Geplaatst 12 november 2011 Topper en Josje een week is mooi :musicnote::musicnote::musicnote::musicnote: jullie mogen je schoen zetten vanavond.
Topper Geplaatst 12 november 2011 Rapport Geplaatst 12 november 2011 Ik voel mij vandaag zo goed dat ik nu ga sporten, geweldig. Ik probeer echt dit gevoel even vast te houden. Jongens ik mis Jootje. Wij kwamen 4-11 samen op het forum. Niet meer gezien?
witte Geplaatst 12 november 2011 Rapport Geplaatst 12 november 2011 Heerlijk voor je Albertina. Geniet van dat lekkere gevoel dat je aangenomen bent. Lekker voor je!! Dat doet een mens goed!!
Shahire Geplaatst 12 november 2011 Rapport Geplaatst 12 november 2011 Topper, lekker gevoel hè!! Voor Josje uiteraard ook nog :present: Bambam succes vandaag met je verslag!! Luitjes, fijne dag, ik ga eens wat doen naar de suup voor kippenpoten
Gaby Geplaatst 12 november 2011 Rapport Geplaatst 12 november 2011 klopt, het is ook heel vermoeiend voor me, elke dag in zo'n strijd te moeten leven, aan de andere kant, ik ken het Leven niet echt anders, dus wat dat betreft...... mmm iets om over na te denken en nu naar het bos, fijne dag allemaal
Topper Geplaatst 12 november 2011 Rapport Geplaatst 12 november 2011 Originally posted by: AlbertRemmoTopper,:present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light:Helemaal GEWELDIGquote> Ja, toch ben echt trots op mezelf. Dus een quote krijg ik alle picto's nog een keer haha
witte Geplaatst 12 november 2011 Rapport Geplaatst 12 november 2011 Jaaa ik ga er ook vandoor. Allemaal een fijne zaterdag Laterzzzzzzzzz
albertina Geplaatst 12 november 2011 Rapport Geplaatst 12 november 2011 Luitjes, bedank voor de goede wensen, ik word er helemaal blij van.
witte Geplaatst 12 november 2011 Rapport Geplaatst 12 november 2011 hahaa Topper dat is een goeie Die heb ik hier nog niet eerder gezien... Quoten voor jezelf houden we erin nu echt weg
bolletje Geplaatst 12 november 2011 Rapport Geplaatst 12 november 2011 Dat heeft die Draak van jou overgenomen Witje. En ik vind het leuk klinken hoor en niet erg. Hoe is het verder met jou?
Shahire Geplaatst 12 november 2011 Rapport Geplaatst 12 november 2011 Vandaag natuurlijk de Sint in het land net al het sinter maarten snoep erdoor kunnen de kids alweer aan de pepernoten
witte Geplaatst 12 november 2011 Rapport Geplaatst 12 november 2011 Nog steeds niet echt weg dus..... Akelei... Wat jammer joh. Nou ja als je er maar van genoten heb dan... En nu?? al een plan? Gewoon zeggen joh, je bent hier voor jezelf hoor, niet voor een ander.
AlbertRemmo Geplaatst 12 november 2011 Rapport Geplaatst 12 november 2011 Josje ook gefeliciteerd hoor :present::light::present::light::present::light::present::light::present:
Shahire Geplaatst 12 november 2011 Rapport Geplaatst 12 november 2011 Originally posted by: witteNog steeds niet echt weg dus.....quote> zit er hier nog èèn
witte Geplaatst 12 november 2011 Rapport Geplaatst 12 november 2011 Jaaaaa maar tante Bol dat betekend dat ik er een soort van forumneef bij krijg dan Heb je je dat wel is gerealiseerd???
Jootje Geplaatst 12 november 2011 Rapport Geplaatst 12 november 2011 Originally posted by: TopperIk voel mij vandaag zo goed dat ik nu ga sporten, geweldig. Ik probeer echt dit gevoel even vast te houden. Jongens ik mis Jootje. Wij kwamen 4-11 samen op het forum. Niet meer gezien?quote> Hallo Topper ik ben er hoor.Nog steeds clean en jij????Wel moeilijk hoor in het weekend maar ik sla me er wel door heen
witte Geplaatst 12 november 2011 Rapport Geplaatst 12 november 2011 haha Sha, Zullen we maar naar een roti restaurant gaan dan? Hoeven we vandaag helemaal niks meer te doen:D
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden