AlbertRemmo Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Originally posted by: jane4hebben jullie wel gezien dat er 13 SEPTEMBER staatboven deze draad??? Igor................................???quote> het is geen vrijdag Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Sorry ik kom er nu pas achter dat het November is:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 hoezo Tina had je gevloekt ofzo? Jij hebt de draad toch niet geopend? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Tinus een mail van de moderator???? Ben je erg stout geweest? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Jootje, ja hoor, ik koop ook regelmatig iets voor mezelf. Zeker in het begin kocht ik elke week bloemen. Dat doe ik nu nog wel maar het is meer gewoonte dus niet meer speciaal omdat ik een week niet heb gedronken. Maar ik denk er elke dag aan hoor, gewoon even bij stilstaan hoe blij ik ben dat ik niet meer hoef te drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Ik snap niet waar al die mails vandaan komen. Wel van ADB maar niet van de moderator, alleen de berichtjes van Jane krijg ik op de mail?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Originally posted by: JootjeHallo allemaal.Ben terug van visite bij broer (thee gedronken) en daarna bij zus (water met siroop).Voor de eerste keer. Normaal als ik nu thuis kwam was ik half laveloos.Weer een stapje vooruit. En ze zijn erg trots op mij, en vroegen zelfs of ik vaker langs kom.Normaal was dit niet zo. Werd ik vervelend enzo.Ben er blij mee. Hopelijk kan ik het volhouden.Mijn pizzaatje zit nu in de oven.Straks lekker smullen.quote> Nou als dat dan geen komplimenten zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Originally posted by: jane4hebben jullie wel gezien dat er 13 SEPTEMBER staatboven deze draad??? Igor................................???quote> :Ddie zit in maart met de kerstboom in de kamer. :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Ik krijg opeens alle postings op mijn mailadres. Hellluuupppp. Wat moet ik doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Ik snap er niks van Tina. Krijg je nou mailtjes van Jane of van Tactive? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Originally posted by: witteJaaa die moeten uren opstaan, met zo een plaatje eronderHeeeel zachtjes pruttelen in de jusNiks geen hogedrukpan das lang zo lekker niet...drup drup oeps zit ik hier zomaar een beetje te kwijlenquote> Yah lekker hoor, minimaal 1,5 dag laten sudderen voor echte "Drentse stuw" . Dit kan ik wel maken de rest van me kook prestaties is niet zo wat. Och das niet waar ik ben pikeur in water koken Nou de winter komt eraan dus weer vaker maken En kan nu op de houtkachel lekker staan pruttelen, ziet er ook wel met1 landelijk uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Originally posted by: albertinaIk krijg opeens alle postings op mijn mailadres.Hellluuupppp.Wat moet ik doen?quote> Dan heb je ergens op geklikt waarmee je aangegeven hebt dat je elk bericht in je mail wilt ontvangen.Ik weet alleen niet waar of hoe je dat ongedaan kunt maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Ik zie het al Tina. rechts bovenaan het draadje staat in het blauw: Onderwerpfuncties. En daar kun je aanmelden dat je alles in je mail wilt. Abonneren op dit onderwerp staat er.. Waarschijnlijk kan je het daar ook weer afmelden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Originally posted by: Diesel Originally posted by: JootjeHallo allemaal.Ben terug van visite bij broer (thee gedronken) en daarna bij zus (water met siroop).Voor de eerste keer. Normaal als ik nu thuis kwam was ik half laveloos.Weer een stapje vooruit. En ze zijn erg trots op mij, en vroegen zelfs of ik vaker langs kom.Normaal was dit niet zo. Werd ik vervelend enzo.Ben er blij mee. Hopelijk kan ik het volhouden.Mijn pizzaatje zit nu in de oven.Straks lekker smullen.quote> Nou als dat dan geen komplimenten zijn quote> Ja inderdaad ben er ook blij mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Originally posted by: akeleiHoi Jootje, voor jou: :present::present:Ik woon alleen en ben ook wel eens ergens blij over. Of juis niet blij. Of het is gewoon somber weer. Of ik heb eindelijk het kleed gezogen. En dan ga ik de deur uit en koop ik een (soms wel 2 ) bosje(s) bloemen voor mezelf.En daar ben ik dan dik tevreden mee. Volgens mij is dat een hele gezonde manier van met je zelf omgaan.quote> Lief dank je wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Originally posted by: AlbertRemmoJo, ik haal ook wel eens iets gezelligs in huis omdat ik niet meer drink en ik verwen mezelf dikwijls met lekkere dingen in huis te halen omdat ik niet meer drink, dat vind ik dan ook een kadootje;)quote> (verwijderd) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Originally posted by: albertina.Maar ik denk er elke dag aan hoor,gewoon even bij stilstaan hoe blij ik ben dat ik niet meer hoef te drinken.quote> en niet meer van die saaie bloemen hoef neer te zetten op tafel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Originally posted by: Diesel Originally posted by: AlbertRemmoJo, ik haal ook wel eens iets gezelligs in huis omdat ik niet meer drink en ik verwen mezelf dikwijls met lekkere dingen in huis te halen omdat ik niet meer drink, dat vind ik dan ook een kadootje;)quote> (verwijderd)quote> Dat mag ik hier niet neerzetten Diesel, reclame mag niet:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Akelei, PB Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 oke Akelei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Originally posted by: Diesel Originally posted by: albertina.Maar ik denk er elke dag aan hoor,gewoon even bij stilstaan hoe blij ik ben dat ik niet meer hoef te drinken.quote> en niet meer van die saaie bloemen hoef neer te zetten op tafel quote> Nee hoor Diesel,ik houd ontzettend veel van bloemen,dus saai wordt het nooit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Goede avond luitjes! Deze keer lees ik niet bij, morgen wel weer! voor straks: van Primula Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Originally posted by: AlbertRemmo Originally posted by: Diesel Originally posted by: AlbertRemmoJo, ik haal ook wel eens iets gezelligs in huis omdat ik niet meer drink en ik verwen mezelf dikwijls met lekkere dingen in huis te halen omdat ik niet meer drink, dat vind ik dan ook een kadootje;)quote> (verwijderd)quote> Dat mag ik hier niet neerzetten Diesel, reclame mag niet:Dquote> Oeps dus bof ik anders weer boos mailtje gehad van een moderator of wou je gewoon niet delen??? ummm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Beide Diesel;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Luitjes, ik krijg steeds een discussie update? En dat via mijn mailadres. Weet iemand hoe ik dat ongedaan kan maken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden