Jootje Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Originally posted by: bolletjeWel poterdikkeme Ap wat hoor ik nou weer eens van Fleurop? ik dacht dat ik je goed opgevoeierd had.Fijn hé Jootje dat je familie zo tevreden is dat je niet meer drinkt? Dat zijn zo van die complimenten waar je het van moet hebben, die moet je koesteren zodat het je sterkt om door te gaan lieverd.quote> Ja ga het proberen, dank je wel bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Auw Muppel? Hoezooooo???????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 heb haast elke zondag een dipdag...haat de zondag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Ik noem het draadjesvlees. Ook hier staat het de hele dag te sudderen. Maar ik maak het op zn Indonesisch, lekker pittig. En dan een zelfgemaakte boemboe, heerlijk! Beetje kommkommersalade erbij met pandanrijst. Yammie! De volgende dag is het nog lekkerder! Dus ik maak het altijd voor 2 dagen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Beste mense, Ben met bijlezen op maandag aangekomen, maar wil toch even melden dat ik vandaag weer op het rechte pad zit en niet gedronken en gerookt heb. Gisteren een zeer gezellige gourmetavond met vrienden bij mij thuis gehad. Dat had ik echt nodig, maar wel wijn gedronken en 3 sig. gebietst. Toch moet ik zeggen dat het opnieuw stoppen me steeds makkelijker afgaat, alsof het niet gebruiken gewoner is geworden dan omgekeerd. Er is nog hoop voor mij hoop ik. Goedenavond en sterkte voor diegenen die dat nodig hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Originally posted by: bolletjeAuw Muppel? Hoezooooo????????quote> Auw was om de pets van Fleur, Bol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 De zondag hoort een leuke dag te zijn. Laatste dag van het vrije weekend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Originally posted by: MupkeDe zondag hoort een leuke dag te zijn. Laatste dag van het vrije weekend. quote> komt dat je dan weet dat het weekend weer afgelopen is denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Originally posted by: snoepje Originally posted by: MupkeDe zondag hoort een leuke dag te zijn. Laatste dag van het vrije weekend. quote> komt dat je dan weet dat het weekend weer afgelopen is denk ikquote> Fraai is dat. En morgen baal ik dat ik weer de hele week moet werken en het nog lang geen weekend is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 IK ben gewoon blij dat ik het weekend weer droog ben door gekomen. Ben trots op mezelf en heb gister een bosje rozen voor mezelf gekocht. Stomhé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Dat zou alleen stom zijn als je niet van rozen houdt Jootje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 :present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Originally posted by: snoepjeheb haast elke zondag een dipdag...haat de zondagquote> Snoep,zondag is ook absoluut mijn favoriete dag niet.Toen ik een fulltime baan had en ook wisseldienstenzorgde ik er altijd voor dat ik zoveel mogelijkop zondag kon werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Originally posted by: JootjeIK ben gewoon blij dat ik het weekend weer droog ben door gekomen.Ben trots op mezelf en heb gister een bosje rozen voor mezelf gekocht.Stomhéquote> Tuurlijk niet mens hoe kan je nu denken dat dat stom is. je hebt het zo hard verdiend, dat moet je eigenlijk iedere week dat je adb. bent, doen. Dan geef je jezelf iets kado en dat is alleen maar heel goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Dat forum van die "zoek een maatje"heeft toch ook wel niet veel nut? Zie er nooit reacties op. Volgens mij komt iedereen liever hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Jootje, dat is helemaal niet stom, ik vind het hardstikke goed. En het is juist heel goed dat je jezelf daarvoor beloont. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Originally posted by: bolletje Originally posted by: JootjeIK ben gewoon blij dat ik het weekend weer droog ben door gekomen.Ben trots op mezelf en heb gister een bosje rozen voor mezelf gekocht.Stomhéquote> Tuurlijk niet mens hoe kan je nu denken dat dat stom is. je hebt het zo hard verdiend, dat moet je eigenlijk iedere week dat je adb. bent, doen. Dan geef je jezelf iets kado en dat is alleen maar heel goed.quote> Ja is eigenlijk waar.Doen jullie dat ook wel eens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 eigenlijk is het stom..en hoe het komt ik weet het niet? geloof dat ik op zondag gewoon altijd uit me ritme ben het was vandaag best gezellig maar toch moet ik er moeite voor doen ook een ontzettende hoofdpijn nu maar ben blij dat ik niet de enigste ben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 hebben jullie wel gezien dat er 13 SEPTEMBER staat boven deze draad??? Igor................................??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Ja hoor Jo dat doe ik ook wel. volgende week komt er een nieuwe game uit. Daar heb ik 5 jaar op gewacht dus ga ik die kopen, zeker met het idee dat heb ik verdiend en uitgespaard op de tijd dat ik dronk. Ik doe het zo heel vaak. ik mag van mezelf mezelf verwennen omdat ik het heel goed doe. Klinkt heel opschepperig nou ja dan is dat maar zo, ik ben heel trots op mezelf en dat mag iedereen weten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Originally posted by: albertinaJootje,dat is helemaal niet stom,ik vind het hardstikke goed.En het is juist heel goed datje jezelf daarvoor beloont.quote> dank je wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Originally posted by: jane4hebben jullie wel gezien dat er 13 SEPTEMBER staatboven deze draad??? Igor................................???quote> igor was denk ik nog niet helemaal wakker of haar brilletje niet op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Ik krijg ook net een mail van de moderator. hahahahahahahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Jo, ik haal ook wel eens iets gezelligs in huis omdat ik niet meer drink en ik verwen mezelf dikwijls met lekkere dingen in huis te halen omdat ik niet meer drink, dat vind ik dan ook een kadootje;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Jootje in het begin beloonde ik mezelf met bosjes bloemen of een reep na elke week/maand enz; na 1 jaar een jaarab. voor de sauna zodat ik wist dat ik die beloning wel wilde blijven verdienen en oh ja een nieuwe fiets, daar heb ik elke dag plezier van en nog gezond ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden