witte Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Jaaa die moeten uren opstaan, met zo een plaatje eronder Heeeel zachtjes pruttelen in de jus Niks geen hogedrukpan das lang zo lekker niet... drup drup oeps zit ik hier zomaar een beetje te kwijlen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Originally posted by: AlbertRemmoFleur mag met mij altijd meelopen hoor:)quote> Wel van mijn kont afblijven hé.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Originally posted by: fleurtje Originally posted by: AlbertRemmoFleur mag met mij altijd meelopen hoor:)quote> Wel van mijn kont afblijven hé..quote> Je zou er niks over zeggen:angry: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 doet ie weer stout Fleur? zal ik m dan maar weer vastbinden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Arme AR Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Hallo allemaal. Ben terug van visite bij broer (thee gedronken) en daarna bij zus (water met siroop). Voor de eerste keer. Normaal als ik nu thuis kwam was ik half laveloos. Weer een stapje vooruit. En ze zijn erg trots op mij, en vroegen zelfs of ik vaker langs kom. Normaal was dit niet zo. Werd ik vervelend enzo. Ben er blij mee. Hopelijk kan ik het volhouden. Mijn pizzaatje zit nu in de oven. Straks lekker smullen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 :$ Helpt het als ik zeg dat ik aan de thee zit? Mijn sudderlapjes zijn ook klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Mups, de mijne zijn lekkerder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Dat betwijfel ik Tina. Vanaf 9 uur staan sudderen?? Twee uurtjes is genoeg hoor. Ehhh, wat voor vlees gebruik je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Kijk Jootje dit zijn dus de dingen die je even op mag schrijven dat je welkom bent en leuk gezelschap als je niet hebt gedronken. Als je het eens zwaar hebt, even erbij pakken zul jij eens zien hoe sterk jij wordt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Originally posted by: jane4doet ie weer stout Fleur?zal ik m dan maar weer vastbinden?quote> En dat zonder betalen Jane? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Top hoor Jo:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Madelief, plaatste jij onlangs muziek uit Frieda? Die film komt vanavond op Canvas 22.10; mooi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Originally posted by: AlbertRemmo Originally posted by: jane4doet ie weer stout Fleur?zal ik m dan maar weer vastbinden?quote> En dat zonder betalen Jane?quote> Jane wil te graag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 vind je lekker he Tijger:P nou vooruit kindertarief:angry: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Originally posted by: MupkeDat betwijfel ik Tina. Vanaf 9 uur staan sudderen?? Twee uurtjes is genoeg hoor. Ehhh, wat voor vlees gebruik je?quote> Biologische sucadelapjes,ik doe het al jaren zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Mups beetje sjaloers? ook maar de Noordzee in dan op 1 jan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Wel poterdikkeme Ap wat hoor ik nou weer eens van Fleurop? ik dacht dat ik je goed opgevoeierd had. Fijn hé Jootje dat je familie zo tevreden is dat je niet meer drinkt? Dat zijn zo van die complimenten waar je het van moet hebben, die moet je koesteren zodat het je sterkt om door te gaan lieverd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Ik krijg er honger van Ga ook eens aan de pannen staan. Dochter komt zo terug binnen Laters Mups *klets* + :lops; Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Word het vlees niet droog dan Tina? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Auwww Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Nee hoor Mups, geen droog vlees. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Originally posted by: jane4Madelief, plaatste jij onlangs muziek uit Frieda?Die film komt vanavond op Canvas 22.10; mooi!quote> He!!! Jane, klopt!Geweldige film en goede muziek!Ik heb hem zelf al meerdere keren bekeken.Hij is mooi!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Nou, het is mij teveel gdoe Tina. Ywee uurtjes vind ik zat, soms 2,5. Ik heb een dipdag. Grote dip zelfs. Baal van alles. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden