igor Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 goede morgen frummels. nou sinterklaas kon mijn schoen niet vinden vannacht. ik zal even de ontbijttafel in orde maken. melk warm maken, smoothie shaken, cola staat koud. ik zal even de oven aanzetten voor verse broodjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 mogge igor, ga net naar de wc en breek mijn nek over mijn schoen, jaja goedheiligman is langsgeweest, chocolade- sint in gymp. we delen hem wel! toch weer motivatie om vanavond leidjes te zingen bij openhaard oeff donker en koud, voel me een beetje zoals ramses shaffy zong, alleen in de ochtend in de straten van amsterdam, het is stil in amsterdam hoe is het? tijdje niet geweest hier.. koffie en tommy naar buiten knallen:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 ik was d'r wel hoor toine, maar wel kort hier liggen de viervoeters nog heerlijk te snurken. ze hebben me het bed uit gewerkt en nu liggen ze languit op de bank. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 mogge jopie, geef mij wat van die wonderlijkheid! heb het nodig. ga nog maar een liedje zingen ...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 hoi igor, lekker geslapen? wat voor honden heb je? jopie jij ook lekker geslapen? zullen we samen een liedje zingen voor onze goedheiligman hi.... koffie;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Goedemorgen vroege vogels!! Hier ook een bakkie. Heb niet zo heel lekker geslapen, maar ik hoef toch niets vandaag. Hoe is het met jullie? Ik hoor over schoentjes zetten? Oh, man daar ben ik allang uit! hihi. Stel dat ik al mn schoenen zou zetten Hahahahah! Nee ik hou niet zo van het Sint gebeuren. Maar oke, voor kleine kinderen is het wel leuk natuurlijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 hier weinig plannen, een rustige zondag. ook geen competitievoetbal. gewoon chill aan doen en denk even naar het bos ofzo... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 hier gaat ie 'goed' jopie. zo af en toe ga ik nog de mist in, maar de periodes van drinken worden steeds korter en de periodes ertussen steeds langer. de knop zal omgaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 maar madelief toch... je gelooft toch wel in de goedheiligman? pas maar op.... voor je het weet zit je in spanje.. hmmm eigenlijk ook niet verkeerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 maar de periodes van drinken worden steeds korter en de periodes ertussen steeds langer. de knop zal omgaan hier precies hetzelfde verhaal, kwartje valt wel, alleen tergend langzaam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 met het stoppen met roken heb ik ook tig pogingen gedaan, en het is me uiteindelijk ook gelukt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 en met niet drinken val ik ook langzaam af dus da's ook weer een pluspunt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Igor hier hetzelfde verhaal, knap van je hoor! En het kwartje gaat bij ons echt vallen he??? Toineman, mag ik mee het bos in? Het schijnt een prachtige dag te worden, ik trek mn kaplaarzen wel aan, kan ik lekker tegen de bladeren schoppen! Hihi! Jopie, jij gaat goed he?? Je word ook steeds actiever als ik je zso lees! Fijn!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 gaan we op zoek naar het kabouterdorp madelief hi.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Ja Toine!!!!!! Leuk!!!!!! Ik weet alleen niet in welk bos jij wandelt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 ik wil ook mee naar het kabouterdorp, misschien kan ik er een kidnappen. hahha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Akelei, ook goedemorgen!!! Igor, dan gaan we met zn allen! Ik zoek een kabouter die goed is in het huishouden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Akelei, ik zou ze er dan gelijk uitgooien!! Dat zijn geen goeie dus. Zo ik ga mijn katjes voeren en daarna lekker in bad! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 ik ga actief worden. hou het droog vandaag dan doe ik het ook fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 ga douchelen enzo, ziet er mooi uit buiten alleen erg koud. tot laters en maak er wat van toine neman:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Moggel lieve kanjers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
geertjegeert Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Goedemorgen, Meld me af voor het pact van gister; ging allemaal prima. Meld me aan voor het pact voor vandaag: vanavond een etentje dus dat wordt oppassen. Maar het moet gewoon lukken! Wordt het mooi weer vandaag? Fijn, dan ben ik veel buiten. Ik wandel graag en heb nog wel e.e.a. te doen rondom huis. Dus pact: Geertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Kijk Tinker, dat zijn de voordelen van adb. worden. Hoop dat je die nog veel meer gaat hebben dan is het gemakkelijker voor je om geen of weinig alc. te gaan gebruiken. Heb je geen hobby's waar je je vandaag mee kan gaan bezig houden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 goeienmorgen allemaal hier was een schoen wel gevuld...alleen niet die van mijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Goedemorgen luitjes. Hier ook weer heerlijk geslapen. Zonnetje schijnt, geen wind, wat willen we nog meer ? Tinkerbelle, dat was geloof ik een hele poos geleden dat je hier was? Fijn dat het slapen nu weer goed gaat. Hoe is het je verder vergaan de afgelopen maanden? (of heb ik gewoon veel berichten van je gemist de laatste tijd? ) Bol, goede morgen... geniet je van je mooie nieuwe bureau? Lijkt me van wel he? Ik ga eerst maar eens een grote pot verse koffie zetten trouwens:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden