Shahire Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 Jaap, dat hoeft niet anders kan ik morgen ook geen refusal nemen en dat is toch echt waar ik even aan ga. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 DAGPACT: Albert Geertje Gaby Shahire Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 Goedemiddag!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 Eigenlijk is Refusal slikken ook een soort van dichttimmeren. DAGPACT: Albert Geertje Gaby Shahire Jaap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 Al moet ik het dicht spijkeren Hai Lenie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 Hier is Jootje weer. Ben lekker naar de markt geweest, nieuwe tas gekocht en alvast maar een nieuw kerstkleed voor op de tafel. In verband met de nieuwe start. Zelfs het café in geweest om een achterstallige rekening te betalen. Drie thee gedronekn en gezegd dat ze me voorlopig niet zullen zien haha. En nu ga ik lekker een appeltaart maken. Dus als iemand een puntje wil.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 Sha, ik vind het TOP! van je dat je aan de Refu gaat beginnen. dat is toch die "stok"he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 Originally posted by: JootjeHier is Jootje weer.En nu ga ik lekker een appeltaart maken. Dus als iemand een puntje wil....quote> stoppen met drinken, heeft niks anders dan voordelen blijkbaar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 Goed gedaan Jootje Doe mij maar een stukje appeltaart, zonder slagroom! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 Lenie en Jootje hoi Maak jij dan Roti Lenie, hebben we appeltaart na. Goed eten is belangrijk. Goede, moedige actie Jootje om naar het café te gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 Ja Lenie, zo zie ik het maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 Ik heb voor vanavond nog roti zelfs voor 2 Jaap! Moet je wel even een eindje fietsen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 Heb gelukkig geen slagroom in huis. Dus het wordt zowiezo zonder, veel lekkerder ook. En inderdaad het niet drinekn heeft veel meer voordelen. Ook de dag is veel langer en je kunt veel meer doen. Ik doe nu soms op één dag waar ik anders een hele week over deed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 sorry Jaap, ik heb de spullen er niet voor in huis...word toch een tripje Sha! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Topper Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 Jeetje wat ontzettend goed en knap van je Jootje. Ik bedoel, ik ben nu al twee weekenden de deur niet uit geweest. Ik durf niet naar mijn stamkroeg omdat ik bang ben dat ik het niet red. Maar ik zou zo graag even weg willen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 Heb er volgens mij nog nooit nuchter gezeten. En het beviel me prima. Alleen rook ik nu weer veel meer. Maar ja, niet alles tegelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 Originally posted by: Jootje.Ook de dag is veel langer en je kunt veel meer doen.Ik doe nu soms op één dag waar ik anders een hele week over deed.quote> en het bespaart nogal wat tijd ook...zoveel zelfs nog..dat er een appeltaart af kan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 Topper, er zijn toch ook andere gelegenheden waar je even heen kunt? Hoeft toch niet de stamkroeg te zijn? Omdat je er mensen kent? Nieuwe mensen kun je ook weer gaan ontmoeten. Maar ik snap wel je gevoel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Topper Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 Dat is de enige plek waar ik kom als ik wegga en de sportschool sinds kort. Ik zou niet weten waar ik anders heen moest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 Originally posted by: TopperJeetje wat ontzettend goed en knap van je Jootje.Ik bedoel, ik ben nu al twee weekenden de deur niet uit geweest.Ik durf niet naar mijn stamkroeg omdat ik bang ben dat ik het niet red. Maar ik zou zo graag even weg willen quote> Hoi Topper,het viel mij ook even zwaar , maar het was 13.00 uur. En er zaten ook gewoon mensen koffie en cola te drinekn. En ik ging aan de thee. Als je persé weg wil ga dan niet naar je stamkroeg. Maar ergens anders naar toe. En op een tijdstip wanneer je anders ook nooit dronk.En ontmoet wat andere mensen die gewoon aan de koffie of zo zitten en maak een praatje en ga na een half uurtje weerr naar huis.En anders blijf je gewoon thuis en blijf lekker hier een beetje kletsen met een kopje thee erbij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 Even binnenwippen voor ik weer buitenwip :sun: :sun: :sun: :sun: Zomaar om te vangen Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Topper Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 Lief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 gister avond had ik een "trek"moment zeg! mijn jongens ( mannen kan ik ze nog niet noemen) hadden ruzie in de keuken... de crackers vlogen in de rondte en in een woedeaanval heeft er 1 mijn licht schakelaar van de muur geslagen. het word dus zo koken in het donker...ook apart. maarja...ik ben maar naar buiten gegaan met de honden en heb me er niet mee bemoeid. keuken is weer schoon... en een nieuwe schakelaar komt er aan. ( en excuus gehad) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 Fleurtje kom je :sun: uitdelen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden