Yvonne Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 Goedemorgen frummers. Had een beetje moeite met uit bed te komen, onder het dekbed was het zo heerlijk warm, daarbuiten zo koud. Maar ja , wat mot dat mot zullen we maar zeggen he? Eerst maar snel een bakske koffie.. :light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 Hey die Vonneke de eerste koppen koffie zitten er bij mij al in hoor heb al een tijdje zitten msn-en zelfs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 hele goeienmorgen...von en sha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 Goedemorgen Sha, Pfffff, nou, heb normaal geen moeite met er uit komen, maar vandaag... Ik ga nog even een pafke in de tuin doen... en dan snel de douche opzoeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 Hihi...Snoep ook alweer van de partij... goedemorgen Snoep, al over de teleurstelling heen van de lege schoen? ...EN nu snel de tuin in , anders kom ik nog te laat.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 Hey Snoep Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 goede morgen frummels. doe mij maar een koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 Von, wat houdt de dag van de lamp in? En ook goedemorgen aan de rest alvast Jopie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 goedemorgen allemaal, kom hier even kijken. ben al een weekje thuis na mijn operatie. Shahire geloof dat je aan me gedacht hebt :-) via via dan wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 Lekker nummertje muziek Fibo! Anders is dat zo? Fijn dat je er trouwens weer bent Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 ja idd dat is zo. iemand hier postte dat ze me wat steunde. Moet wel zeggen dat ik een paar keer hier gezegd heb dat ik geopereerd werd en...er werd gewoon langsgepraat. heel teleurstellend vond ik dat. Maar goed ik heb t overleefd en nu aan t genezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 Dat is vervelend om te horen Anders maar je zal helaas niet de eerste en laatste zijn waar over heen gelezen wordt soms gebeurd dat en dat kan heel vervelend zijn blij dat je nu thuis aan het herstellende bent en fijn dat je hier weer mee praat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 dank je Shahire! lief van je. ik ga nu wel afsluiten. En wens iedereen hier een fijne dag! tot later miss. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 Goede morgen allemaal, DAGPACT: Albert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 Sterkte Anders:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 dank je Albert! Ik ben er straks miss even. Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 Jij ook fijne dag Anders, wie weet tot later rustig aan hè! Ik ga er ook van tussen, douchen een aankleden kan ik meteen om 8 uur de HA gaan bellen Sha gaat voorlopig aan de refusal ik ken mezelf tegoed om te weten dat ik op stress momenten alcohol niet kan weerstaan dat bleek zaterdag wel weer het zekere voor het onzekere nemen dan maar op deze manier er komt vast wel weer een tijd als het rustiger wordt in mijn koppie dat ik het zelf weer aan kan eerlijk gezegd geeft mijn voorgenomen besluit (na tig keer uitstellen) al een stuk rust Fijne en droge dag allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 Shahire, Dat is een goede beslissing want alleen jij kent jezelf. Miss is het soms even te zwaar om het op wilskracht te doen. Ik heb contact met iemand van de AA en dat is zo'n lieverd maar je moet het idd alleen doen maar met steun is het wel zo fijn en lukt het veel beter! Hij zegt altijd je moet niet denken van ik MAG niet meer drinken, nee gooi het om en zeg ik WIL niet meer drinken. Succes meid! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 Originally posted by: ShahireVon, wat houdt de dag van de lamp in?quote> Sha, dat was de dag dat de heilige Luminéus een zaklantaarn aan zijn zoon Philippus (een notoire zwartkijker) gaf met de woorden: "Zo zoon, als nu het vlammetje van je lantaarn uitwaait heb je toch altijd licht bij je" Anders, fijn dat je weer aan het opknappen bent. Hoop dat je heel snel weer helemaal de oude bent.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 goedemoggie, nog niet wakker..... zo trainen enzo, wow voel me futloos, maar moet gaan. wordt mooie dag.. koffie.. krant hebben jullie lekker geslapen? eve tommy naar buiten:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 Mooi gezegd Yvonne. Kijk, het valt vies tegen hier maar dan hoor je dat iemand van 43 overleden is aan kanker. de tweede al in een paar maanden en dan hou ik mijn mond wel eventjes weer en denk het kan altijd erger. Dus pos. denken en aan pijn komt ook wel een einde. Niet toch. Ik ga even een uurtje plat want de nacht was te kort en dan gewoon weer verder. Duimen dat het zonnetje er is vandaag! In ieder geval vond ik het leuk dat jullie reageerden op mij. Thanks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 Toine, de honden slapen hier nog....eentje snurkt er zelfs! Zo nu ben ik echt weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 Dank je Anders, ooit komt het wel goed met mij Von ook bedankt, ik kon het al niet vinden via google. Nu zoef ik er echt van tussen nu ik dit schrijf moet ik lachen ken iemand die zo'n hekel aan mijn 'gezoef' had 'dat gezoef van jou!!' ik word er gek van haha dus (hij leest denk ik toch niet): Zoeffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff....................... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 Goedemorgen Frummels!!!! Ik heb nog dikke slaapoogjes, eens kijken of ik terug kan lezen. Bakkie koffie erbij, brilletje op..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 Ik zoef mee Sha..... Hoogste tijd hier, Douche gehad, hondje uitgelaten en boterhammetjes klaargemaakt. Ennu..... oppassen buiten....... het kan glad zijn las ik in de krant net. Eerst maar even gaan krabben.. Laterrrrrrrrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden