igor Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 Dagpact; AR Anders Bor igorquote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 Madelief, hoe is t daar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 Morgen Sapper...het is koud op de fiets. Op het werk, aan de thee dus maar heel ff binnen. Ook benieuwd hoe het met de poes van Will is. Iedereen gaat lekker zo te lezen. Super!! Verder heel weinig te melden weer . Ben al behoorlijk zenuwachtig aan het worden voor mijn operatie. Hopelijk overleef ik deze. Ben nog nooit onder narcose geweest en de kans dat ik nooit meer wakker word is mijn voornaamste zorg. Doemdenker Dus nog voor ik misschien kom te sterven :sun: :sun: :sun: :sun: Tot laters Hou het schip recht kippetjes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 Goedemorgen, Anders, ik las gister dat je ziek bent geweest, of ik begreep dat je een operatie hebt onder gaan. Ik hoop dat je snel opknapt. Hier weinig bijzonders te melden, ik had een virus op mijn pc (trojaans paard) De schrik sloeg mij om het hart maar gelukkig heb ik het kunnen verwijderen. Althans niet ikzelf maar met behulp ven mijn beveiligingsprogramma, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 Originally posted by: andersMadelief, hoe is t daar?quote> Lieverd, hier gaat het goed hoor!Hoe is het bij jou??Ik duik zo mn badje in.Tot later he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 Pas op 29 november Hannah. Maak me al graag druk ver op voorhand Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 Kill the bugs Tina!!! Moet er weer vandoor. Den bureau loopt vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 Fleurtje, sterkte alvast!!! Een mens lijd het meest door het lijden dat men vreest, maar nimmer op komt dagen. Ken je dat gezegde?? Maar daarmee wil ik het niet bagataliseren hoor, ik ben ook zo'n angsthaasje als het over narcose gaat enzo... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 Goedemorgen allemaal! zo ff wakker worden en bijlezen met een bakkie koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
geertjegeert Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 Gister weer alles goed gegaan, ik wordt met de dag fitter en blijer. Dagpact: AR Anders Bor Geertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 Dagpact: AR Anders Bor Igor Geertje Bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 fijn om te lezen Geertje, dat je elke dag fitter wordt (en blijer) dat geeft me weer moed om door te zetten trouwens dit jaar drink ik niet, dus ik ga het beleven (hoop ik) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 Goeie morgen lieve vrienden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 Dagpact: AR Anders Bor Igor Geertje Bol Gaby misschien wel een beetje dubbelop, aangezien ik al een pact heb voor " de rest van het jaar'' mochten er nog mensen willen meedoen? Er is nog plaats, merk nu al dat het voor mij een goede stok achter de deur is, heerlijk helder de feestdagen door, geen katers, gewoon helemaal in het hier en nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 Goedemorgen Bol, lekker geslapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 staat je boom mooi Bol? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 Kwartet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 Goedemorgen, heb als een blok geslapen (1 blok Yvonne) en de pup was pas om 7.45 uur wakker. Dat gaat de goede kant uit. Wat leuk Madelief om te lezen over de katten. Gezellig hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
geertjegeert Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 Gaby, Ik heb wel overwogen om me ook aan te melden voor het pact: niet drinken dit jaar maar pas onlangs is bij mij de betekenis van dag voor dag duidelijk geworden en dat geeft me veel rust. Ik wens je alle succes natuurlijk en ik volg het wel hoor. Ik lees graag wanneer het goed is gegaan, hier trek ik me aan op. Shahire: succes bij de HA, ben benieuwd hoe de refusal gaat bevallen. Bol, hier in het zuiden is het ook maar bar koud, vind je niet? Maar de zon gaat komen dus ga ik weer een buitenaktiviteit verzinnen; zal wel werken/opruimen buiten worden. Gister weer voor het eerst sinds tijden een flinke wandeling kunnen maken; zomaar 8 km lopen zonder enig probleem! Dat ging al lang niet meer. Er zijn enkele nieuwkomers die er hard aan trekken: petje af. Afijn, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 nu mensen ik ga er vandoor, ik mag invallen voor een zieke collega, normaal is dinsdag mijn vrije ochtend, lig ik de hele ochtend in bed, best wel eens goed om dat ritme te doorbreken merk ik, heb er gewoon zin in, werken geeft toch afleiding he, en een extra centje kan ik ook wel gebruiken, nu ik een andere badkamer wil, dus ik ben wel blij dat ik nu zoveel mag invallen, (oke minder dat mijn collega's ziek zijn) maar voor mij , wel fijn ik wens iedereen een hele fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 Originally posted by: GabyDagpact: AR Anders Bor Igor Geertje Bol GabyPrimulaquote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 Hi Primula, ik zie je nog net, hoe is het nu met je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 Goedemorgen luitjes, Heb me bij het dagpact aangesloten. Ben niet naar werk, omdat ik kiespijn heb en naar de tandarts ga vanmiddag. Brr... Dan hoop ik morgen te werken, gewoon een dag omgeruild. tot later en een goede dag allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 Hey Gabber. Ja de boom staat er maar vandaag ga ik hem opsieren. Kreeg gisteren inene bezoek dus kon niet verder. Weet iemand waaraan Fleurie geopereerd moet worden? Heb ik niet gelezen. Borrus goeie morgen lieverd. Morgen de 16e horen we misschien of de d.a. 27 gemeentes erbij krijgt. Eindhoven moet dicht en de kans zit er in dat wij alles over gaan nemen. Ik vraag me af hoe we dat gaan doen, we kunnen het nu al niet redden in die chaos. Ben benieuwd, maar voor hetzelfde geld horen we helemaal niets. LOL:P Ik heb in ieder geval dienst. Mijn rijmaatje heeft het af laten weten, ze werkte een maand bij ons maar ik denk dat ze het voor gezien houdt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 Ha Gaby! Gaat hier redelijk tot goed! Blijft toch een beetje vallen en opstaan heb ik het gevoel. Jij gaat zo goed joh! fijn om te lezen! Werk ze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden