dhen Geplaatst 17 november 2011 Rapport Share Geplaatst 17 november 2011 Hier druk, paar onvoorziene problemen en nu heel veel werk te doen. Merk wel dat ik nu nuchter veel sneller uit een probleemsituatie weet weg te komen. Toen ik dronk bleef ik veel meer in het probleem hangen, nu, de eerste emoties die me even uit evenwicht brengen, maar dan daarna , ok kan ik wat aan de situatie doen en dat vervolgens maar gewoon gaan doen. Het probleem is dan nog niet weg maar ik doe er tenminste wat aan, waarmee ik me veel minder vereenzelvig met het probleem dan toen ik dronk. En dat is wel een lekker gevoel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 17 november 2011 Rapport Share Geplaatst 17 november 2011 Bol, dat is toch een fabel dat alcohol ziektekiemen doodt, drinken tast juist je afweer aan. Jesse je gaat goed, sterkte met je kaak. Tina, wat een stappen maak jij de laatste tijd. Weer werk, de snelweg op, confrontaties aangaan. En alweer 11 maanden droog. Super :present: De emoticons zijn wat lastig te maken op deze nieuwe iPad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 november 2011 Rapport Share Geplaatst 17 november 2011 Tina, heel gek...ik had het idee dat jij al veeeeeeeeeel langer droog stond. Misschien omdat je inderdaad zo rustig droog staat Van harte!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 17 november 2011 Rapport Share Geplaatst 17 november 2011 Hannah je geduld wordt wel op de proef gesteld. Je hebt het goed gedaan, ook voor je zoon. Dat is het belangrijkste. Wat de rest van de wereld er ook van vindt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 17 november 2011 Rapport Share Geplaatst 17 november 2011 Op dit moment zit ik er helemaal doorheen. Nee het heeft niets met alco te maken. Ik trek sommige dingen even niet. Dus ik trek een laken over mijn hoofd en zie wel hoe ik misschien weer wakker word. Wie weet is het positief. Tot later Frummels! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 17 november 2011 Rapport Share Geplaatst 17 november 2011 Lenie wat een blijdschap straal je uit, van harte hoor dat je tante wordt. Dhen sterkte met wat je problemen ook zijn en werk ze. Zal niet allemaal meevallen daar. Ik ga weer verder. fijne dag allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 17 november 2011 Rapport Share Geplaatst 17 november 2011 Fleurtje, jij staat toch ook rustig droog. Soms denk ik bestaat ze nog. En dan ben je er weer, uit het niets. Ik ben ook een rustige droge, toch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 17 november 2011 Rapport Share Geplaatst 17 november 2011 Jaja, Kate en Dhen ook. Rustige typetjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 17 november 2011 Rapport Share Geplaatst 17 november 2011 time out Madelief. Op de valreep nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 17 november 2011 Rapport Share Geplaatst 17 november 2011 Een echt introvertje, Soothe, dat ben ik ja. Doeg nog eentje dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 november 2011 Rapport Share Geplaatst 17 november 2011 dank je wel Kate.... ja ik ben super blij...hij heeft me lang laten wachten...hahaha hij is al 35.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 17 november 2011 Rapport Share Geplaatst 17 november 2011 Koud als de pokke is het. Zit mijn boodschappen uit te stellen. Kan er niet tegen. Blèèèèèh. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 17 november 2011 Rapport Share Geplaatst 17 november 2011 Watje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 17 november 2011 Rapport Share Geplaatst 17 november 2011 nix mis mee Kate. Duik maar lekker in een mooi boek. 'See you'. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 17 november 2011 Rapport Share Geplaatst 17 november 2011 :present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 17 november 2011 Rapport Share Geplaatst 17 november 2011 Wat nu zeg. Altijd een koukleum geweest. Beetje een watje, dat klopt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 november 2011 Rapport Share Geplaatst 17 november 2011 Originally posted by: borretjeLenie; Tante Leen, wat leuk!!!Gefeliciteerd:present:quote> jaaaaa...kan het wel van de daken schreeuwen, maar dat mag nog niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 november 2011 Rapport Share Geplaatst 17 november 2011 ben even boodschappen doen. ik ben alleen vanavond, dus lekker makkelijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 17 november 2011 Rapport Share Geplaatst 17 november 2011 Zal ik zeker doen Borretje. Ik weet niet hoe het bij u is, maar hier zware mist. Jij bent uit het Noorden, toch. Jullie zijn bikkels. En toch is mijn Vader een Fries. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 17 november 2011 Rapport Share Geplaatst 17 november 2011 Akelei, wat is de meerwaarde van één biertje. Kan je het net zo goed laten. Maar dat wist je al een tijdje. Actie Akelei. Nu boodschappen. Hond mee, alles in één keer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 17 november 2011 Rapport Share Geplaatst 17 november 2011 Mijn Moeder was een Haarlemse en ging naar Amsterdam. Zo is het gekomen. Weet je dat ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 17 november 2011 Rapport Share Geplaatst 17 november 2011 Soothe is een schatje hoor. Meestal wel, soms niet. Even alles op een rijtje. Ma ging van Haarlem naar A'dam. Daar was een loslopende Fries en ja toen kwam ik. Dag Lieverd. Pa kwam uit Anjum! Wat een openheid. Nu weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 17 november 2011 Rapport Share Geplaatst 17 november 2011 Wat een controlefreak zeg. Ik dacht er klopt iets niet. Even opgezocht. Geboren in Leeuwarden-vervracht naar Sloten in een koets. Vier jaar later naar Hijum. Moest het even goed hebben. Geen Anjum, maar Hijum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 17 november 2011 Rapport Share Geplaatst 17 november 2011 Hoi Hannah, pammetje lijkt aangeslagen hè. Een nepfries, toe maar. Ga goed. Alles kalm benaderen Hannah. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 17 november 2011 Rapport Share Geplaatst 17 november 2011 Goedemiddag. Nou ik ben het niet geworden. En nu kan ik wel verklappen waar ik op gesolliciteerd heb vind ik. Op werkmeester in een gevangenis. Ik ben ook niet enorm teleurgesteld. Het leek mij namelijk heel moeilijk om dagelijks in een dergelijk systeem mee te draaien. Te zien hoe zwaar dat is. Maar het leek me aan de andere kant ook heel interessant om er te werken. Het zou echt een ommezwaai geweest zijn. Het was een boeiende procedure. Dat kan ik wel zeggen. Ik hoef me voorlopig nog niet te vervelen. Daar ben ik overigens sowieso erg slecht in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden