Spring naar bijdragen

Donderdag 17 november

Diesel

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 171
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by: borretje
Quote; En mam weer een halve oxa.

Als je dit niet leuk vindt, bek je me maar af, of scrollen kan ook nog..;)quote>

Of nu weer een halve nemen ;)
Nee Hannah bedoelde het niet rot maar kon het niet laten, zelfs nu Borrr opeens serieus is.

Nee wat ik eigenlijk wil zeggen : snap dat je kwaad bent, maar waarom twijfel je nou toch aan jezelf. kijk dat snap ik niet. Dat je kwaad ben op die leraar, kijk dat snap ik!
Neem voorbeeld aan je zoon, ga er gewoon voor, maar laat je niet gek maken door een varkentje die eigenlijk alleen maar een klein worstje is en nog niet eens een heel varken.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yah ik heb me nooit af hoeven te vragen of de katten met alle versiering gingen spelen, want ik had geen katten. Maar ik vroeg me altijd af hoelang het duurde voor m'n fretten en /of andere stinkmartermuize de k.versiering hadden ontdekt ;) Tot aan de bovenkant/piek zijn ze soms geweest. Voor hen was het aftuigen, want dan mogen ze helpen HET feest van het jaar. Dus altijd plastic ballen gehad en die werden altijd verstopt als er afgetuigd werd. Konden dus rond pasen ofzo, of op een "normmale"grauwe maandag opeens weer tevoorschijn komen :). Zodoende hing idd soms onze boom aan het plafond, wel zonder kluit dan hoor ;) We hadden eens een vrij breede boom en die hing (was het 2e jaar) aan het plafond en dus sprongen m'n beesten nog in de onderste takken en toen hebben we hem op z'n kop aan het plafond gehangen, was wel wat lastiger de piek goed vast te zetten.

Daarna altijd bomen met kluit genomen, die vallen ook niet zo snel uit en om als ze weer eens in het kraaienest zaten. Maar met het aftuigen overal naalden en grond , want als we opeens een kluit hadden dan zal daar zeker wat verstopt zitten. Dus opeens waren ze allemaal zo zwart als otters. Ach werd er weer goed schoongemaakt, zoals me moes dat het liefst zou zien ;)

We hebben besloten ook de bomen met kluit die op straat worden gedumpt als we die tegenkomen in de grote stad op te nemen en een stukkie tuin apart daarvoor te houden zodat die lekker kunen gaan groeien(soort K.boom ambulance spelen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tina gefeliciteerd met 11 maanden droog :present::heart::):present::heart::):present::heart::) klasse!!

Bor, jij straks een hele fijne tijd met je zoon gewenst :heart:

Vandaag contact met Brijderstichting gehad, ik krijg een intakegesprek voor aanmelding??

Gezegd dat ik de onlinecursus heb gedaan, afspraak HA etc.

Voor medicatie moet ik toch echt bij de HA zijn??!!

Meteen assistente van HA gebeld en verhaal gedaan over dinsdag en vanochtend, morgenochtend is dezelfde HA er en zij gaat het voorleggen.

Na 10.30 kan ik dan terug bellen.

Morgen vrijdag...we zijn straks zowat alweer een week verder

ik wordt hier zo alles behalve vrolijk van!!

Dus nu weer tot morgen afwachten, ik hoef vandaag de deur niet uit dus dat scheelt, kan ik ook niet in de verleiding komen om domme dingen in mijn kar te gooien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Draak kun je de dieren toch mooi gebruiken als levende k. ballen en zo. leven in de brouwerij.

Gisteren hadden we een nerts gevonden bij de d.a. die mogen we nooit terug zetten in de natuur maar een Bunzing wel;). Nerten moeten afgemaakt worden. :(

Sha. ga jij eens als de donder, jezelf aankleden. Je moest je schamen zeg.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: bolletje
Draak kun je de dieren toch mooi gebruiken als levende k. ballen en zo. leven in de brouwerij.

Gisteren hadden we een nerts gevonden bij de d.a. die mogen we nooit terug zetten in de natuur maar een Bunzing wel;). Nerten moeten afgemaakt worden. :(

quote>

Tjah Boll in het verleden hebben we vaker nertsen gehad o.a. bij jullie vandaan, het zijn ook echt geen huisdieren, al hebben we er door de jeren wel verschillende gehad hoor, maar zijn absoluut eigenlijk niet te houden. Tjah dat ze moeten worden afgemaakt is dus eigenlijk mijn schuld, wij waren de enigste die ze zo nu en dan opvingen. Nu hebben we er nog 1, misschien als zij is overleden dat we er over na zullen denken om er weer 1 te nemen, maar dan moet ik echt opzoek gaan, welke we zover kunnen krijgen om met ons verder te leven en met wederzijds respect. Maar dat hoop ik dat dat nog verre toekomst zal zijn. Maar wij worden jaarlijks nog tientalle malen opgebeld door dierenambulances en andere dat ze weer nertsen hebben gevonden. Ook bij nertsen heb je speciale kleuren en sommige zijn er zelfs als frettenpup verkocht aan mensen:Disgust;:o
Zo is gisteren ook 1 van mijn speciale mannetjes overleden, het was een frunzing (kruising bunzing x fret) dus wild en tam dier gekruist, dit allemaal om die wat dieper zwart zijn/blijven en dus goed verkopen. Te triest voor woorden, deze dieren weten en snappen dus echt niet wat ze nu moeten (zijn/handelen) het schuwe dier voor de mens of het leuke huisdiertje wat het geweldig vindt om met mensen te spelen en te donderjagen.
Ach Ben en Wilma hebben onze nertsen en andere dieren ook meegemaakt voor onze verhuizing. Nou dat was stukje biologie voor vandaag
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ps Bolll, bij twijfel van wat het is voor marterachtige, laat dan weten of stuur mailtje met foto. Want albino nertsen zijn er ook, moeilijk dan uit te maken wat het is, zo hebben we ook afgelopen jaren iets van 3 albino bunze gehad 100 % zeker, andere zouden het een fret hebben genoemd. Zo hebben we ook eens een boommarter naar ons toe laten komen en dat bleek dus een boommarter te zijn, heel zeldzaam in Nederland. Anders hadden ze hem in aten slapen alszijnde nerts. Dus we nemen liever het zekere voor het onzekere hierin.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zal het morgen doorgeven Draak. Maar als jij toch nog van plan bent een keer naar Wilma te gaan, kun je het ook nog een x extra zeggen. Kan nooit geen kwaad. Ja ik weet dat er frunzings zijn, idioterie hé?

Hier in de buurt zijn zowiezo al 5 nertsenfokkerijen. Heb eens een x een portomonee, met alles er in ook rijbewijs en een smak geld, gevonden. Dat doorgegeven en het bleek van een nertsenfokker te zijn. als ik dat van te voren had geweten had ik zijn spullen aan m'n deur afgegeven en de deur voor z'n snufferd dicht gegooid. als je ziet hoe die dieren gehouden wordt zakt je broek af, echt waar.:( Daar zouden ze eens wat van de dierenbescherming aan moeten doen.:angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dender er even tussendoor...ga zo terug lezen...

JOEPIE!!!!!!!....IK WORD TANTE!!!!!!!

mijn broer en schoonzus zijn zwanger...kreeg het een half uur geleden te zien.

ik kreeg een andere telefoon van mijn broer...toen zei hij ga daar en daar eens heen...( zo van dan weet je alvast hoe dat werkt..de bijdehand hihihi)..komt er een foto van de echo in beeld.

janken vanzelf!!!!...ik ben zo blij voor hem!!!

vanmorgen m'n ( ex) schoonzus geweest...die heeft ons alle 3 geknipt

ik heb weer een lekker kort koppie.

ipv die rare lange dooie bos die er hing

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jan, nog van harte met je 7 maanden, mooi

Tina, 11 maanden, voor mij zijn ze voorbij gevlogen, zo rustig sta je droog,

maar ja zal voor jou wel anders voelen ;)

:present:B):present::D:present::rose::present:B):present::D:present::rose::present:B):present::D:present::rose::present:B):present::D:present::rose::present:B):present::D:present::rose::present:B):present::D:present::rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...