Diesel Geplaatst 17 november 2011 Rapport Share Geplaatst 17 november 2011 Moggeuh puppeltjezzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 17 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 november 2011 Zo koffir loopt door, de doesjj is gestart, de theepot staat op de stoof lekker warm te zijn. En de zoete broodjes zijn gebakken en liggen af te koeen, ze zijn voor het eerst gelukt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 november 2011 Rapport Share Geplaatst 17 november 2011 Morgu luitjes, Ruikt lekkel hiel Diesel Ik begin met een bakske. Heerlijk geslapen, vergeten de wekker te zetten, maar werd gelukkig op tijd wakker, goed begin van de dag, en dan pak ik straks ook zo'n heerlijk broodje. Fibo nog niet helemaal wakker gezien je eerste opening??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 17 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 november 2011 Ach meestal sluit ik de dag ook niet klaarwakker af hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 november 2011 Rapport Share Geplaatst 17 november 2011 Een goed begin is het halve werk hoor Fibo ;) Maar je hebt helemaal gelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 november 2011 Rapport Share Geplaatst 17 november 2011 Originally posted by: DieselAch meestal sluit ik de dag ook niet klaarwakker af hoorquote> En dat is dan ook weer een waarheid als een koe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 17 november 2011 Rapport Share Geplaatst 17 november 2011 goeienmorgen alle even een bakkie en dan wil als eerste onder de douche neem me koffie wel daarmeee naar toe yvonne staat toch buiten te roken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 17 november 2011 Rapport Share Geplaatst 17 november 2011 borretje gefeliciteerd met je zoon en geniet ervan :sun::; Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 17 november 2011 Rapport Share Geplaatst 17 november 2011 goede morgen frummeltjes. borrie je knulletje jarig? van harte gefeliciteerd zo eerst maar eens een koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 november 2011 Rapport Share Geplaatst 17 november 2011 Morgu Snoep, oke, jij mag eerst, maar wel heel erg opschieten hoor,want ik moet ook eigenlijk. En neeeeen, ik stond zowaar niet te roken daarnet Was even met een mailtje bezig, moet ook gebeuren af en toe he? Ik denk dat ik nu maar even een pafke ga doen, ben ik aan toe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 17 november 2011 Rapport Share Geplaatst 17 november 2011 albertina en voor jou ook een slinger 11 maanden :light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 17 november 2011 Rapport Share Geplaatst 17 november 2011 snoepje zit in de koffie te badderen dus dan spring ik maar gauw onder de douche Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 17 november 2011 Rapport Share Geplaatst 17 november 2011 neee igor deur is op slot..je komt er niet in...zit lekker in bad met koffie en de laptop 7 uur ben ik klaar..mogen jullie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 17 november 2011 Rapport Share Geplaatst 17 november 2011 Goedemorgen allen!! Bor, GEFELICITEERD!!!!! Ik wens je een fijne dag bij je zoon toe!!! Zo eerst koffie, beetje wakker worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 17 november 2011 Rapport Share Geplaatst 17 november 2011 laat je laptop maar niet vallen dan snoep, dan krijg je zo'n raar kapsel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 november 2011 Rapport Share Geplaatst 17 november 2011 Nou dat wordt dan dringen onder de douche ben ik bang Bor, van harte met de verjaardag van je zoon, hoop dat jullie een echt fijne dag hebben Tina elf maanden, ook een slinger dus... :light::sun::light::sun::light::sun::light::sun::light::sun::light::sun::light::sun::light::sun::light::sun::light::sun::light: Wil, laatste volle dag met Bazma, moeilijk man, maar probeer er toch iets moois van te maken, En nu... in sneltreinvaart naar boven Von Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 november 2011 Rapport Share Geplaatst 17 november 2011 En dat wordt dus het breekijzer hanteren Igor, kom op, 7 uur..... hoe komt ze er op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 17 november 2011 Rapport Share Geplaatst 17 november 2011 7 uur das geweest treuzelen die vrouwen Even wat eten en weg ben ik weer. Ritme of sleur? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 17 november 2011 Rapport Share Geplaatst 17 november 2011 ja ben klaar hoor...weer helemaal schoon helaas geen tijd om het vuil weg te werken jaap succes vandaag...ben benieud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 17 november 2011 Rapport Share Geplaatst 17 november 2011 fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 november 2011 Rapport Share Geplaatst 17 november 2011 Goede morgen allemaal, Borretje Gefeliciteerd met je zoon Tina 11 maanden wat een mijlpaal:D:musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 november 2011 Rapport Share Geplaatst 17 november 2011 Will heel veel sterkte vandaag:heart::heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 november 2011 Rapport Share Geplaatst 17 november 2011 DAGPACT: Albert Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 november 2011 Rapport Share Geplaatst 17 november 2011 Ik ben werken fijne dag tot vanavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 17 november 2011 Rapport Share Geplaatst 17 november 2011 Goedemorgen, bedankt voor de felies, leuk om die slingers te zien. En dat voor mij. Ik had er zelf niet eens aan gedacht. Mooi is dat. Hannah, wat een ellende geen stroom, dus geen kachel, geen tv, alleen je laptoppie in het donker. Bor, een fijne dag bij je zoon. Ik hoop dat het een waardevolle dag zal zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden