Soothe Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Ha Hannah, ik was hem ook kwijt. Geen Vrijdag. Ik dacht ze trekken voor het gemak de hele dag eruit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Goede avond allemaal, dacht daarnet ook even dat de vrijdag niet begonnen was. Maar ik had hem toch mee gemaakt. Ben gewoon gaan werken en uurtje thuis nu. Heb even gegeten en klaar voor de "droge"avond. Lekker tv kijken en hier natuurlijk af en toe wat kletsen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Hannah en Soothe geen PB's?? willen jullie er een paar van mij want mijn postvak moet ik legen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Dacht even ik zie dubbel, staat Jo boven me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Zo is het makkelijk aan een kwartet komen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 boe niks geen kwartet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 ja hehe. We lijken sprekend op elkaar. Hoe is het hier. Zie weinig mensen, of zijn ze allemaal aan het eten? Hoe gaat het met je sha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Lidia, fijn dat je even laat horen hoe het met je gaat en dat je tevreden bent over jezelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Zo ook weer thuis, en moe. Ga zo ff eten klaar maken en dan bankhangen. Ook omdat ik morgen amb. dienst heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Ha nicht Witte, was welles kwartet...4x hetzelfde koppie Ja Jo, we lijken wel op elkaar alleen zit mijn haar ietsjes beter vind ik denk dat iedereen in winterslaap is of de voice kijken want het is vrijdagavond en ik ga nog even heel snel de stofzuiger erdoor jakkeren staat die na een hele dag in de kamer ook niet meer in de weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Tante Bol is thuis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Originally posted by: witteHee maar dit is zeker Marjo niet hoor.Veel te mooie volzinnen (ok inhoudelijk niet natuurlijk)Hoe werkt dat dan nou weer, dat iemand op je account gaat?Dan moet je toch op zn minst je wachtwoord geven of is datook te kraken?Ik snap nog steeds niet veel van dat tollen en flame gebeuren,hoe dat pc technisch werkt... pfffffget a livequote> Het is wel degelijk de account van Marjo Witte, helaas.En of het nou Marjo zelf was of iemand aan wie zij haar gebruikersnaam en wachtwoord heeft gegeven.... dat weten wij dus niet :$Als iemand op 'jouw account' gaat dan heb je gewoon jouw codes aan die iemand gegeven, tis gewoon niet anders.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Hoi Bolletje, alles okee. Met mij wel hoor. Ben nu aan mijn 17e "droge" dag bezig. Morgen zaterdag, maar wat boodschapjes doen, eindje fietsen en wat kokkerellen. Zodat de dag snel voorbij is. Hoe vul jij je zaterdag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Oeps, plof er zo maar tussenin... had even wat bijgelezen en .. dus. Sorry, zal nu even verder bijlezen :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 En ja.... ook hier kreeg ik de dagdraad eerst niet echt in beeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Wat t ook is, ik vind t nare toestanden Yvonne. Vind t helemaal niet leuk nl als ik Parel een tijdje moet missen:( Maar ja, regels zijn regels.... Maar toch he, valsspelen met die regels das niet leuk!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 hey die Jootje, Ja hoe vul ik mijn zaterdagen in. Net zo als morgen dan heb ik dienst bij de d.a. en anders doe ik boodschappen, ga wat poetsen en rommelen, op het forum zijn, binnenkort een schilderij maken, hondenjasjes breien voor de d.a. en als ik met alles klaar ben game ik wat. 6 uur eten en dan voor de tievie of op het forum zijn. ik probeer altijd wel ergens mee bezitg te zijn zodat mijn trek geen kans krijgt zich op te dringen. De tijd gaat snel als je je concentreerd op dingen die je leuk vind. Wat vind jij leuk om te doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Klopt Witte, maar ja, we weten allebei dat 'parel' op sommige momenten inderdaad zo uit de hoek kan komen. Om het maar heel plat te zeggen: dat is het risico van het vak dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Jaaa Sha daar is onze tante Bol Hoi tante Bol:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 nou ik weet t allemaal niet hoor Yvonne maar ik vind dit niet leuk. Verder bemoei ik me er maar niet mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Hoi lieve Witje. als ik jou terug schrijf moet ik altijd aan een konijntje denken dat wij gehad hebben op de d.a. Een zeldzaam mooi lief wit konijntje waar iedereen heel erg verliefd op was. Ze is ook door een van onze medewerkers mee naar huis genomen. Hoi hoi Sha. Is vandaag alles naar wens gegaan meisie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 las dat er iets is gebeurd met de account van Marjo? Waar kan ik meer informatie vinden? Schrik een beetje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Dat vind ik wel een mooie gedachte tante Bol, daar ben ik wel erg content mee;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Je hebt helemaal gelijk Witte.. lamaar verder, we komen toch geen steek verder. Ha die bol en Jootje. Jootje, ik vul mijn zaterdag als ik vrij heb met het huishouden, boodschappen doen inderdaad, wat lekker op internet surfen, bezoekje aan de sportschool als ik mij daartoe kan zetten (vaak met dank aan Igor), en als ik dan nog tijd over heb... heerlijk met een spannend boek uit de bibliotheek op de bank. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Originally posted by: witteDat vind ik wel een mooie gedachte tante Bol,daar ben ik wel erg content mee;)quote> Dat dacht ik al Witje.O w.b. het account van Marjo. Dat kan ook via een p.b. hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden