Spring naar bijdragen

Vrijdag 18 november


Madelief

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 348
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Na 2 flinke dipdagen heb ik vannacht mijn energie weer terug gevonden

mijn halve slaapkamer is al opgeruimd, straks de HA bellen en om 9 uur shoppen

belt mijn dochter net dat ze geslaagd is voor haar theorie examen autorijden, geslaagd voor Nederlands examen niveau 4 en Engels op 3

de dag kan niet beter beginnen vandaag voor mij, helemaal zin in!!

ik zit al gedoucht en al klaar om de deur uit te gaan :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een hele Goedemorgen allemaal :moon:

Denker proficiat met je 5 maanden, top! :musicnote:

Madelief, ik herken dat, wou ook altijd graag praten met N, maar was vaak niet mogelijk omdat hij stoned was (al beweerde hij, dat het hem niets deed), dus wilde ook altijd overdag praten, maar kwam er niet van,

als ik daar nu op terugkijk denk ik wel dat je met praten een hoop kunt oplossen, maar als iemand geen prater is, of niet wil praten, wat dan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tinkerbelle ja hoor dat dromen hoort erbij, ik heb in een ver grijs verleden wel eens een dromencursusje gedaan, maar toen wist ik mijn dromen nooit, nu dat is nu wel anders, wow wat kan ik ''inene'' dromen!

Snoep, wat vervelend zo verkouden, toch schijnt het een rottig virusje te zijn, dus hoppa wel die sinasappels erin meis! Beterschap :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: borretje
Snoep en Von; Ik heb gister een kind zo gelukkig gemaakt.
Meerdere kinderen en mensen zelfs.

Ik heb God gedankt op m"n blote knietjes.
Laat me vasthouden, Alstublieft....quote>




Wat heerlijk te lezen Bor
deze mag je uitprinten en op een cruciale plek
stoppen (in je portemonnaie bijv. als je eens overweegt
iets van drank te gaan kopen in moeilijke momenten)
dit zijn de dagen en dingen waar je het vooral voor doet meis!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Joegei en tralalalala :moon: :moon: :moon: :moon: :moon: Borrie wat een fijn bericht zeg, wat heerlijk om te horen meis. Dat is wat ik je zo gun hé? En dat komt toch een groot deel doordat je adb bent geweest. fijn dat je er nu de vruchten van geplukt hebt.

Made tja je partner zal ook moeten kiezen op een gegeven moment. Of voor jou of voor de drank.

Ikzelf heb nooit veel moeite gehad met het drinkgedrag van mijn manneke maar dat kwam ook omdat ik er bijna nooit iets van merkte. Bovendien woonde we niet bij elkaar en liet ik die verantwoording bij hem. maar das heel anders als je bij elkaar woont.

Hoe wil je het gesprek gaan doen? Ik bedoel heb je enig idee hoe je het in de toekomst wil hebben want das heel belangrijk.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha die Bol!!!

Ik ga het op papier zetten waar ik het over wil hebben.

Ook ga ik niet in de verwijtende sfeer met hem praten.

Gewoon vanuit mezelf.

Tsja, als voormalig maatschappelijk werker heb je best wel handvatten om zo'n gesprek in te gaan.

Maar dit ligt toch anders, ik hou van hem.

Dus koppie erbij zeg maar!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Made het gaat lukken hoor zeker weten.:present:

Al sla je me dood Borrie, ik denk dat ik wat nonchalant ben geweest. Niet allert genoeg, het niet meer zo belangrijk vond. Dat zijn gevaarlijke dingen voor mij want dat zou betekenen dat ik ook weer vatbaarder ben voor trek. Ik heb het ook al een paar keer gemerkt dat ik behoefte heb aan die alc. kick. Vroeg me al af waarom komt dat nu. Dus moet ik juist nu allert blijven en refu slikken, anders kan het misschien toch fout gaan en dat wil ik absoluut niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...