Shahire Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Hoi Bol, ja alles is vandaag naar wens gegaan Diesel DRAAK dat je bent!! Jane interessante cursusdag gehad? AR, hoest met roken? (w8 ik kijk wel even op het draadje) Jo, Italiaanse cursus doen, leuk!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Hoi Sha, alles okee. Blij dat je hier ook nog bent. Het is hier erg stil. Allemaal The voice aant kijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Originally posted by: bolletjeHoi lieve Witje. als ik jou terug schrijf moet ik altijd aan een konijntje denken dat wij gehad hebben op de d.a. Een zeldzaam mooi lief wit konijntje waar iedereen heel erg verliefd op was. Ze is ook door een van onze medewerkers mee naar huis genomen.quote> LOL tante Bolll, "witte" was de naam die gaf aan mijn allerliefste albino meissie als ze niet luisterde, tjah en dat is fretten eigen he , dus haar scheldnaampje. Terwijl haar echte naam volgens veel mensen een/de scheldnaam was en niet bij haar hoorde Ach en "Nichtje" Witte ook pittige tante he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Ben ook nog aanwezig hier hoor Jo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 jaja Albert dat heb ik gezien en ook op het forum van the voice. Ben ik ook op geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Ik heb the voice proberen 1x te kijken nou, niets voor mij lekker muziek aan en wat spulletje opruimen onderhand Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 zag ik Jo:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Topper Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Hallo allemaal, ook ik ben er .........en de Voice aan het luisteren haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Doe waar je je goed bij voelt Sha, da`s het belangrijkste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Hoi Topper, hoe gaat het met je??? Alles nog onder controle?? We zijn dus allemaal voice kijkers. Is wel entertainment toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Hé Topper (en dat ben je) en die wilde zichzelf Kanjer noemen:D beide kloppen wel hè Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 ja Sha, thnx best een pittig dagje geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Ach Sha dat ik een Draak ben wist ik al een tijdje hoor ken er nix aan doen, komt omdat "tante" een kriebel ding heeft gebreid Dan krijg je dat he en van wie moest "Tante` dat nou doen he. Maar ik bn wel blij dat het je uiteindelijk gelukt is met jouw ruggesteuntje te krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Topper Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Topper Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Originally posted by: AlbertRemmoHé Topper (en dat ben je) en die wilde zichzelf Kanjer noemen:D beide kloppen wel hèquote> nou, ik vind mij nu zelf wel een beetje een kanjer :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Je bent een Topper en een Kanjer. Hoveel dagen nu al?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Topper Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Ik heb vanaf 4 november niks meer gedronken (hoe klinkt dat, beetje uitgedroogd haha). Dus ik ben met de 15e dag bezig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Topper Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Maar het voelt veeeeeeel langer. Maar jij bent zelf ook goed bezig Jootje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Hahahahahatsiehoooeeee roggeldesnotter. Oeps Sorrie'. Geen natte gezichten hopelijk. Spannend hoor the voice. Vind Olle ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Ja das bij mij ook. Bij mij is dit mijn 17e dag. Snap er nog steeds niks van dat ik het nog vol hou. Ben nooit verder gekomen dan een dag of acht. Dus gaat de goede kant op. En bij jou ook. Heb je veel last? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Beetje mag je wel weglaten hoor, maar ja naam veranderen kan niet meer dus moeten we het maar met Topper doen hè Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Topper Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 De ene dag gaat beter dan de andere. Er zijn avonden dat ik er haast niet aan denk en dan weer klim ik tegen de muren omhoog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Ben je ook hoor meiz, zoals er hier veel van rond wandelen, de 1 komt wat meer naar voren dan de ander. Maar ik weet ook niet hoe dat door de loop van tijd is geweest, maar er zitten nu een paar mensen die pas (in de ogen van de ouwe garde hier misschien) gestopt zijn , die het toch in mijn ogen enorm goed doen zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Topper Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Zo is dat Albert, geen namen veranderen. Maar jeetje, wat voelt dat op momenten goed. Dit is echt goed voor je zelfvertrouwen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 We mogen allebei trots op ons zelf zijn. En ik hoop dat we het zo nog lang proberen vol te houden. Moet toch lukken. Iedere dag een beetje beter. Ik voel me ook steeds beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden