Spring naar bijdragen

Vrijdag 18 november


Madelief

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 348
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by: bolletje
Hoi lieve Witje. als ik jou terug schrijf moet ik altijd aan een konijntje denken dat wij gehad hebben op de d.a. Een zeldzaam mooi lief wit konijntje waar iedereen heel erg verliefd op was. Ze is ook door een van onze medewerkers mee naar huis genomen.:)

quote>


LOL tante Bolll, "witte" was de naam die gaf aan mijn allerliefste albino meissie als ze niet luisterde, tjah en dat is fretten eigen he ;), dus haar scheldnaampje. Terwijl haar echte naam volgens veel mensen een/de scheldnaam was en niet bij haar hoorde :)
Ach en "Nichtje" Witte ook pittige tante he ;)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach Sha dat ik een Draak ben wist ik al een tijdje hoor ;) ken er nix aan doen, komt omdat "tante" een kriebel ding heeft gebreid ;) Dan krijg je dat he en van wie moest "Tante` dat nou doen he. Maar ik bn wel blij dat het je uiteindelijk gelukt is met jouw ruggesteuntje te krijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben je ook hoor meiz, zoals er hier veel van rond wandelen, de 1 komt wat meer naar voren dan de ander. Maar ik weet ook niet hoe dat door de loop van tijd is geweest, maar er zitten nu een paar mensen die pas (in de ogen van de ouwe garde hier misschien) gestopt zijn , die het toch in mijn ogen enorm goed doen zeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...