snoepje Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 blijf gewoon lekker nuchter..ben je morgen weer blij mee en een overwinning voor jou,,dat je dit nuchter heb doorstaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Heeft ook geen enkele zin Jootje,die deur op slot doen. Doorbijten nu. Er zit niets anders op. En morgen hopelijk weer rust in de tent. Misschien dat je dan ook weer rust in je hoofd kunt krijgen. Maar NIET drinken dus, ook zonder refu zou je dat niet helpen, maar MET is het ronduit gevaarlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 piep Brrrrr ik zou me er ook niet aan wagen Jootje..aan dat drinken bedoel ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 en weer blut...fleur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Jootje, NIETS is het waard om te gaan drinken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Ik moet hier even doorheen, maar weet niet hoe.Mijn dochter heft vanavond een feestje en blijft daar slapen. Dus daar heb ik ook geen steun aan. Ze bood nog aan om naar me toe te komen vanavond en haar feestje te laten schieten. En ik zei stoer ben je gek meid. Ik red me wel. Maar twijfel er nu toch erg over Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 maar jootje,,je hoef niet te twijfelen want je kan gewoon niet drinken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Hai Jo, ik heb net de bijsluiter gelezen en drinken kun je echt niet met refusal!! ik heb ze er net zelf voor het eerst inzitten prachtig tijdstip rond 17 uur voor mij als ik lees wat je kunt krijgen als je erbij drinkt, nou mij niet gezien!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 hey ouwe sopper Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Snoep nog beroerder dan gisteren las ik vervelend grietje, voor jou nog even een voor op je nachtkastje kun je aan me denken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Dat kun je wel zeggen, waarom ik bij een ander het leuker vindt om schoon te maken mijn eigen badkamer is zelfs niet zo schoon!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 nou dan mag je volgende keer bij mijn komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Ik ga eerst maar eens mij eigen badkamer doen Snoep Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Originally posted by: ShahireIk ga eerst maar eens mij eigen badkamer doen Snoep quote> oke ..en dan bij mijn..helemaal goed hoor..heb geduld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Geduld is een mooie eigenschap grietje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Ik sluit achter Snoep aan hoor Sha.... Maar nu... ga ik koken... begin een rammelend maagje te horen.. Jootje, ik hoop dat je je realiseert hoe gevaarlijk het is als je nu gaat drinken... en dan heb ik het echt alleen nog maar over de lichamelijke gevaren. Sterkte Jootje. Luitjes, ik ga nu. Voor straks lekker eten en beterschap voor jou hoor Snoep Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 dank je vonnie ponnie.....eet ze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 ik zie net op het nieuws dat Saif-al-Islam is opgepakt in Libie Ze hadden mij, als woestijnvos ook bijna te pakken... Niwi-al-Islam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 joooooooooootje wat ben je aan het doen?????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 kirky dit is al verleden tijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Originally posted by: snoepjejoooooooooootjewat ben je aan het doen??????quote> Geen paniek!Ik ben er nog , heb even mijn oven aangezet en een bavaria rosé met 0,0% alcohol genomen.Had ik ook nog in huis. Best te doen eigenlijk. Heb ik toch een beetje het idee dat ik alcohol drink. Goede oplossing toch???Dan ga ik een tonijn pizaatje eten en hopelijk daarna geen trek meer en vanavond weer maar aan de thee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Ik wil en ga het niet verpesten. Heb er over nagedacht. En heb alleen mezelf er weer mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 goed zo..jootje ik drink ook af en toe een alcohol vrij rose biertje en vind het ook goed te doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Goedenavond allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Sinterklaas is eindelijk int land, nee laat ik het anders zeggen.... Hier bij ons is hij net aangekomen! Enige plaats in Nederland waar hij s,avonds via de grachten binnenkomt.... Hij vaart langs ons huis dus stonden vooraan... Mooi met al die boten en lichtjes! Kids helemaal dol en mama emotioneel. Ze varen door de vaart hier richting de plek waar hij aanmeert en hij een speech geeft met zijn pieten,iedereen...dan heb ik het over duizenden mensen lopen met de boten mee! Daarna een optocht van alle scholen uit het dorp hier. Mooi! Helaas zit ik dit jaar thuis met een zware longontsteking en ben ik niet meegegaan maar de kids genieten vast! ik wacht ze op met een pan warme soep en heerlijke broodjes! En toch.....ik mis het! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden