Yvonne Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Goedemorgen frummers. Tis weer ochtend, zondagochtend. Koffie staat lekker verst te geuren en de thee staat te trekken. Voor de ontbijters onder ons heb ik de tafel gedekt. Afbakbroodjes, beschuitje en gewoon brood. En lekker roerei. De jus staat in de koelkast, blijft het lekker koud. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Goeiemorgen Tinker, ja, we zijn met zun tweetjes.. Zag toen ik binnenkwam Hannag en Sha ook even, maar die zijn al weer weg Hoe ist met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Goedemorgen luitjes, Het is hier een héél kleine wereld, ergens een paar kleine lichtjes van de straatlantaarns en daar is het dan wel mee gezegd. Hier niet zo lekker geslapen, maar goed er zijn ergere dingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Vervelend dat slechte slapen Tinker, Maar hartstikke goed dat je de refu weer hebt genomen hoor. Ook goedemorgen Tina, ook al slecht geslapen?? Ellendig. Hier is het niet potdicht, maar nog wel licht-mistig. En alles buiten natuurlijk z*knat... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 goede morgen frummels. hier heeft het weer lekker gevroren vannacht. doe mij maar een koffie yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Komt er aan Igor, één kopje koffie met liefde ingeschonken:heart:, hoe ist met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 nog flink aan het snotteren. ik kan dus niet mee sporten. doe jij maar een extra rondje voor me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Goedemorgen schatten van me Wat een lekkere ontbijttafel vonneke, ik vlieg er op, heb honger als een leeuw Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Pfff, oke dan maar, vooruit. Kan geen kwaad voor me. Neem je wel een grote dosis vit. C? Dat helpt bij mij over het algemeen lekker snel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Euh.... de zakdoekjes staan op tafel, tast toe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 doe maar een emmer will Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 hoe is het met bazma? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Meer dan goed Igor, dank voor je vraag. Ik heb ze sinds gisteren heilig verklaard Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Heb je nu die motor al Igor ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Goedemorgen Will, Heerlijk hoor dat ze weer zo opknapt ! Ze zeggen dat een kat negen levens heeft... ben benieuwd aan welk zij is begonnen afgelopen week Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Ha vonneke, ik kan er al zeker 4 eerdere herinneren, dus met deze bij 5, en dat is maar voor zover ik weet hé. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 een speelgoed motortje ja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Dat is ook zo... nou, maakt niet uit, koesteren dus:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Ha Igor......zoiets ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 ff weg, laterssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Goede morgen zondagmorgengangers (ters) ik was inderdaad al eerder op Yvon maar ben weer hele andere dingen gaan doen Tinker, voor jou een vraag maar die plaats ik wel op het refudraadje verder hier weinig plannen vandaag beetje in en om rond huis scharrelen een soort kipgedrag zeg maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Hmpf hij heeft niet eens zijn koffie opgedronken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Goeie mrgen lieve mensen. Goh wat heb ik geslapen zeg. Heeeeeerlijk:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Goedemorgen Sha en Bol... Wel lekker geslapen Sha? En ik ga vandaag ook lekker 'kippen', maar eerst straks maar even naar de sportschool :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden