Beertje Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Originally posted by: willPrachtig liefje en heel ontroerend. Ik hou je even diep vast quote> *zucht* Ja, heel mooi....... Heb de laptop op 10 gezet..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Will!!!! Lieve Belg!! Hoe is het met je?? Wanneer gaan we elkaar weer zien?? Hoe is het met je mooie Old Lady??? En niet te vergeten met je vriendin?? We moeten nodig eens bijpraten ouwe roeier!! Jij weet wat ik bedoel! Je weet het he, zo noemen we dat in Olland!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Originally posted by: Beertje Originally posted by: willPrachtig liefje en heel ontroerend. Ik hou je even diep vast quote> *zucht* Ja, heel mooi....... Heb de laptop op 10 gezet..... quote> Ha Knuffelbeertje!!Ja daar wil ik best over praten met je.Wel via PB.Fijn dat je dit nummer ook mooi vond.Ik ben van beide een groot fan.Nu ben ik helemaal op.Dus morgen hoop ik weer met de koffieploeg mee te doen!Ik ben nog niet echt weg, ik kom af en toe piepen, maar niet lang meer.Even tandjes poetsen, make-upje eraf en daar doe ik altijd wel een half uurtje over....Hihi, nee ik doe alles in etappes, vandaar.Niet dat ik een half uur nodig heb om mijn make-up eraf te halen hoor!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Ik ga naar bed, fijne avond nog en truste alvast:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Originally posted by: bolletje Originally posted by: MadeliefJopie,Je ontroert me.Maar als minderaar zal ik nooit naar een meeting durven gaan.Dat is voor mezelf jammer, maar misschien ook voor de mensen die me lief zijn geworden hier.Want hoe gaat zoiets??Moet ik dan wegpiepen en ergens een glas wijn halen??Dat is het grote struikelblok!.quote> Liefje, als het goed is en je adb. bent, kun je dat glas wijn toch uitstellen? Kijk mij zou het niets uit maken, hier thuis wordt ook wel eens drank geschonken hoor, maar ik zou me voor kunnen stellen dat er mensen zijn die het er wel moeilijk mee hebben. Weet het niet zeker maar dat is een gevoel.quote> Maar Boll, dat gloof ik ook wl dat het hier besproken zou moeten worden, maar wat je eigenlijk tegen Made zegt dat geldt dan eigenlijk ook juist voor de stoppers, dus zou je het net zo goed moeten kunnen omdraaien. Is ook wel een interessanten discussie hoor, maar ook discussie met mate hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Diesel(motor) Grapje..... Maar het is wel waar, je hebt stoppers en minderaars. De vraag is, durven de minderaars naar een meeting te komen?? Ik niet op dit moment. Toch zou ik jullie heel graag in het echt willen leren kennen. Maar ik ga daar nu geen discussie over voeren, dat kan morgen ook he? Ik duik mijn bedje in! Alvast slaap lekker voor allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Ja Draak, misschien een interessante discussie wat je zou moeten doen, als minderaars en stoppers bij elkaar gaan komen. Voor mij persoonlijk zou het helemaal geen moeite kosten om mensen te zien drinken hoor. Maar ik denk te weten dat er mensen zijn die daar moeite mee hebben, en inderdaad hoe zou je dat moeten gaan oplossen. Dat is haast onmogelijk denk ik omdat er dan altijd mensen zijn die weg blijven. Maar dat hebben we in het verleden ook bij een meeting gehad. toen waren er ook mensen die niet tegen rook konden en sommigen het ook niet prettig vonden dat er dieren waren. Dat zal je denk ik altijd blijven houden. Trusten Made. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Madelief Je PB hangt in cyberspace om opgehaald te worden....... Dank je! Beertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Stoppers en minderaars, die discussie zal er eeuwig blijven. Wat mij echter wel een aparte gewaarwording lijkt is, dat er op een ADB meeting mensen aan de wijn gaan. Maar goed, wat niet is kan nog komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Een merkwaardige discussie weer. Ben eerder op meetings van Tactive geweest. Als ik zou gaan (wat ik niet denk) dan is het uitsluitend op een Tactive meeting. Dus Tactive als hoofdorganisator. We kunnen in alle redelijkheid niet verwachten van een istituut in verslavingszorg, dat de Champagne wordt koud gezet. En een minderaar zou toch 3 uur zonder drank moeten kunnen. @ Madelief, je mindert sedert 2010 en kan niet een middagje stoppen. Blijkbaar doe je toch iets verkeerd. @Jopie, ik lees je nu. Natuurlijk kan iedereen komen. Maar de huisbar hoeft niet open, dat vind ik van weinig respect getuigen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Originally posted by: albertinaStoppers en minderaars,die discussie zal er eeuwig blijven.Wat mij echter wel een aparte gewaarwording lijktis, dat er op een ADB meeting mensen aan de wijn gaan.Maar goed, wat niet is kan nog komen.quote> Je hebt een punt daar Tina.Als minderaar zou ik er voor kiezen om dan niet te drinken, en misschien later eentje. Of na al die inspiratie: wel geentje Als roker doe ik hetzelfde, dus waarom met wijn niet?Is wel een mooie discussie dit........... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Soothe! vanuit een andere invalshoek was je me toch net even voor zeg... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Originally posted by: jopieeigenlijk zou het toch te gek voor woorden zijnals iemand die nog niet adb isniet op een meeting mag/kan komen?is dit forum niet juist bedoeld voor met name die mensen?q]Nou iemand die niet adb. is en b.v. heel veel gedronken zou hebben en dan op de meeting komt, daar zou ik wel wat moeite mee hebben, of bedoel je dat niet Jop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Beertje, ben ik je voor. En ik type altijd met één vingertje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Ik wilde al een draadje openen, wie neemt welke alcoholische versnapering mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Originally posted by: jopie Originally posted by: Beertje. Of na al die inspiratie: wel geentje ...quote> gaaf!quote> Dank je *bloos* Enne, Soothe, ik typ met 2 vingers... Dus je hebt maar 1 vinger voorsprong Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Truste Jopie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Trusten JoppieWoppie ben heel benieuwd wat er uit die test komt. Laat jet het ons weten? Je hoeft je nergens voor te schamen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Originally posted by: jopiemaar goed, ik zou naar bednogmaals, ga goed allen.morgen spiegologische teststress, intelligentie en persoonlijkheidgeen sjin in, wie weet merken ze wel dat ik knettergek benbrrrrrrrrrrrtoedelsquote> Nou, hoe dan ook, ze vinden altijd weer uit dat alles tussen de oren zit Gunst, wat een vernieuwing zeg........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Albertina, ik laat de port aan jou over. Ik ga over een knappe wijn, met een beetje body. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Rouge aux Blanc? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Van god los hier, het moet niet gekker worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Originally posted by: BeertjeEnne, Soothe, ik typ met 2 vingers... Dus je hebt maar 1 vinger voorsprong quote> Hahaha ik typ met 8 tenen, dan houd ik er twee over voor m'n sjaggie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Ga me een beetje afleiden. Een genoeglijke avond allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden