Beertje Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Originally posted by: Hannah1Vanmorgen wel dikke mist hé Beertje in twente.Goed dat je gistren bent gegaan!Tina quote> Nou Hannah, zeg dat wel. Vanochtend kon ik zonder zorgen op het fietsje naar het werk.Maar het was wel waterkoud, bbrrrr. En ik heb dan de tranen uit de ogen lopen. Ziet er niet uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Morge, koude mistige dag. Bah! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 ff pauze... Jan waarom staat jouw status op Ben je droevig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Pauze is voorbij zwaai zwaai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Hoi Fleurtje, ja best wel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Hoe is het met Akelei ? ziek en nu al een paar dagen niet gelezen ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 zit allemaal wat tegen, werk, financien, kids etc. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 goeienmiddag alle vandaag nog steeds beroerd maar wel me bed uit kan niet meer liggen van de pijn in me rug even wat in het huishouden gedaan en nu versleten zijn wat hak dit erin zeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Snoepie waarom ga je niet lekker een tijdje in bad liggen of onder de douche? Warmte ontspant want vaak heb je bij griep veel spierpijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 bolletje een bad heb ik niet..en ben vanmorgen al wezen douche Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Dat is niet leuk Jan...Hoop dat het vlug anders voelt. Snoepje Ik ga zo aan de strijk..Pffff..zaag zaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 En pauze is weer voorbij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Borrie:) Snoepie heb je ook geen warmtedeken? Of een paar kruiken die je onder je rug lan leggen? Je kan ook warm water in een fles doen dat lukt ook wel, als je het maar warm houdt dan ben je er misschien eerder van af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Jan, als er iets tegen zit komen er meestal meer dingen. Ik hoop voor je dat het gauw afgelopen is en je weer in stijgende lijn, kan genieten van een adb. leven joh. Want dat is toch het fijnst. Adb. worden en genieten van de mooie dingen om je heen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 bolletje ja een kruik doe ik regelmatig voor me rug..is lekker komt wel weer goed..elke dag een stukje beter eind van de week ren ik weer als een kievit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Originally posted by: borretjeNou, dat was dan maar weer van korte duur.Ik ben hier alweer.Bor zou eens wat meer rust in haar eigen moeten krijgen.Dat gevlieg en geren altijd..quote> hahaha..je lijkt mijn wel...kan dat ook niet hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Ook hier even een korte pauze, ben maar wat aan de poets gegaan. In afwachting van de monteur, anders duurt wachten wel erg lang. Dus twee vliegen in één klap, wachten en poetsen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 net alles gedweild hier dus moet verplicht wachten nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Dat zou wel kunnen hoor Bor, maar ten eerste heb ik mega oorpijn als ik dan ga zitten let ik er meer op. Ten tweede ik heb nog genoeg kleine dingetjes te doen. En ten derde, ik ben niet zo'n zitster, moet altijd wat om handen hebben. Ten vierde, moet ik nu om mezelf lachen. Waarom? hahahaha ik kan er absoluut niet tegen als mijn huis niet op orde is. Ik heb het hele weekend op bed gelegen, griep oorpijn, dus in mijn ogen wat achterstallig onderhoud. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 daar krijg ik altijd de slappe lach..in de wachtkamer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Zo zeg ik krijg het de volgende maand druk. Buiten 2x per week op de basis te zijn moet ik 4x amb. draaien, 1x invallen voor iemand anders en voorlopig 1x honden doen, maar dat kan nog wel meer worden. Ja das het nadeel van de feestdagen, niemand wil of kan rijden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Originally posted by: bolletje Originally posted by: ShahireIk moet zeggen nu ik die refusal slik het wel lijkt of ik wat rustiger word in mijn koppie, daar ben ik wel erg blij mee eerlijk gezegd. Dit was even tussendoor.quote> Zie je, zie je???? Dat roep ik nu altijd, het wordt rustiger in je koppie, je bent vaak met andere dingen bezig dan met de alc. Je weet dat je toch niet kan drinken, dus er komt ruimte voor hele andere dingen.quote> Hier heb je wel gelijk in tante Bolliep zonet lachend langs de flessen wijn met in mijn hoofd'dag flessen, aan mij niet meer besteed' was een heerlijk gevoel om er zo langs te kunnen lopendat is alweer een tijd geleden dat dit zo voelde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 'dag flessen, en wat zeiden ze terug....dag sha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Voor Tine een onder de riem gebeurd, geweest en verder nu!! En voor Jan ook Wat een zieke hier zeg, alle bacillen vliegen hier in het rond en Snoep laat de huishouding nu eens zitten mens komt de koningin langs ofzo?? het ziet er schoon bij je uit dus niet zo mutsen hoor en anders pakt ze zelf wel de dweil ter handen uitzieken jij!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Nee die flessen zeiden: krijg nou wat, Sha kijkt ons zelfs niet eens meer aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden