Madelief Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Jopie, Je ontroert me. Maar als minderaar zal ik nooit naar een meeting durven gaan. Dat is voor mezelf jammer, maar misschien ook voor de mensen die me lief zijn geworden hier. Want hoe gaat zoiets?? Moet ik dan wegpiepen en ergens een glas wijn halen?? Dat is het grote struikelblok! Nog iets, mijn partner gelooft in bepaalde dingen. Die las me vanmorgen dit voor; Pfff, moet ik wel veel typen... Nou vooruit.... Als je bloedgroep A-positief is, is dit een onderdeel van je zijn.; De bio-psychologie. Introvert, gereseveerd, kalm; houdt het hoofd koel in stresssituaties. Behoefte aan harmonie; neiging tot aanpassing. Beleefd; rekening-houdend-met. Zeer gevoelig voor publieke opinie. Neiging tot "niemand begrijpt me" of "niemand accepteerd me zoals ik ben" Perfectionisme; verantwoordelijkheidsgevoel dat tot schuldgevoel kan leiden. Creativiteit, kunstenaars. Energie afgewisseld met passiviteit. Neemt niet graag deel aan groepsgebeuren, voelt zich zekerder als ze alleen is. Zullen bijvoorbeld liever solosporten kiezen. Ja ja, en ik heb een zeer gesloten man.... Dit las hij me vanmorgen voor... Pffff Het was me het dagje wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Originally posted by: MadeliefJopie,Je ontroert me.Maar als minderaar zal ik nooit naar een meeting durven gaan.Dat is voor mezelf jammer, maar misschien ook voor de mensen die me lief zijn geworden hier.Want hoe gaat zoiets??Moet ik dan wegpiepen en ergens een glas wijn halen??Dat is het grote struikelblok!.quote> Liefje, als het goed is en je adb. bent, kun je dat glas wijn toch uitstellen? Kijk mij zou het niets uit maken, hier thuis wordt ook wel eens drank geschonken hoor, maar ik zou me voor kunnen stellen dat er mensen zijn die het er wel moeilijk mee hebben. Weet het niet zeker maar dat is een gevoel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Originally posted by: bolletjeZo zeg ik krijg het de volgende maand druk. Buiten 2x per week op de basis te zijn moet ik 4x amb. draaien, 1x invallen voor iemand anders en voorlopig 1x honden doen, maar dat kan nog wel meer worden.Ja das het nadeel van de feestdagen, niemand wil of kan rijden.quote> Ja december is altijd eigenlijk een rotmaand om vol geplanned te krijgen en om alles rond te krijgen met vakanties en feestdagen en de dieren die voor de vakanties dan toch maar weer weg moeten. Tjah fijn zomer vakantie aankopen he Opeens weer blij dat ze mij daar nooit voor konden vragen en kunnen vragen want geen rijbewijs voor de auto gehad. Ach in vorige plaats wel als bijrijder gewerkt met bv rotklussen grote dieren of als ze niet wisten wat het was ofzo. Maar daarom ou ik wel me hart vast als Wilma haar plan doorgaat of er dan wel genoeg mensen zijn of komen voor zo'n complex groot gebeuren. Maar das toekomst eerst deze december maar he "tante" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Originally posted by: Shahire Originally posted by: bolletje Originally posted by: ShahireIk moet zeggen nu ik die refusal slik het wel lijkt of ik wat rustiger word in mijn koppie, daar ben ik wel erg blij mee eerlijk gezegd. Dit was even tussendoor.quote> Zie je, zie je???? Dat roep ik nu altijd, het wordt rustiger in je koppie, je bent vaak met andere dingen bezig dan met de alc. Je weet dat je toch niet kan drinken, dus er komt ruimte voor hele andere dingen.quote> Hier heb je wel gelijk in tante Bolliep zonet lachend langs de flessen wijn met in mijn hoofd'dag flessen, aan mij niet meer besteed' was een heerlijk gevoel om er zo langs te kunnen lopendat is alweer een tijd geleden dat dit zo voeldequote> Ach ben echt blij dit te horen, al lijkt het zo wel wondermiddel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Tja Draak dat vraag ik me ook af. Het loopt nu al niet goed laat staan als we er 27-29 gemeentes bij krijgen hoe moet dat dan. ik denk wel dat we dan centraler moeten gaan zitten, en dan ben ik bang dat ze mij niet meer komen halen. Maar misschien kunnen we dan de mensen van Doonakker Eindhoven er bij krijgen. maar verder heb ik er, zeker met dit beleid en bestuur, een superhard hoofd in. ja Wilma komt nog wel regelmatig op de basis hoor en dan kun je nog steeds bij haar terecht. Want wat is dat een kanjer hé? Wat ze nu met 10 man niet klaar krijgen, (de dierenamb. op een goeie manier laten draaien) deed zij in haar uppie. Nee dat is een wereldwijf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Hallo allemaal, ben er weer bij! Moest vreselijk de drempel over om me weer terug te melden. Het is weer dik feest geweest hier de afgelopen 3 (of is het alweer 4?) weken. Ben de tel kwijt en heb weer een heleboel lege flessen verzameld. *Zucht.* Vanochtend het restant van mijn 2e fles gisteravond (zeg maar nog 2 glazen) weggekieperd omdat ik me er anders vanavond wel weer aan zou vergrijpen. En ik ging best goed een tijdje terug. Ben hier niet lang vandaag, zometeen eerst eten en dan krijg ik bezoek (alcoholvrij - dat wel gelukkig). Groetjes, Jeannet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Ik dacht mijn avatar aangepast te hebben naar boeken. Nog maar ns proberen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Gelukt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Goedenavond allemaal, Bolletje ik heb vandaag dierenambulance gebeld voor een tekkeltje wat bij ons op het terrein liep. Later hoorde ik dat het diertje al 2 dagen vermist werd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 kirky!! Ook een goedenavond! Trouwens alle andere Frummels ook hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Das prima gedaan Ap. kijk dat zijn de fijne dingen van de dierenamb. We kunnen die diertjes terug gaan brengen naar de eigenaar. Vaak zie je die mensen dan zo gelukkig, en ook heel vaak vragen de mensen"wie heeft het dier gevonden ik wil die mensen graag bedanken". Maar we mogen dat niet doorgeven, maar ik weet haast zeker dat de eigenaar van het hondje deze vraag ook gesteld heeft, dus je hebt het geweldig gedaan kerel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Originally posted by: MadeliefMaar als minderaar zal ik nooit naar een meeting durven gaan.Dat is voor mezelf jammer, maar misschien ook voor de mensen die me lief zijn geworden hier.Want hoe gaat zoiets??Moet ik dan wegpiepen en ergens een glas wijn halen??Dat is het grote struikelblok!quote> Madelief even een vraagje:Hoeveel dagen in de week drink jij alcohol??Ik ben ff vreselijk nieuwschierig nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 @Kirky, gebroken stukken ijzer! Als dat het probleem is hoeven we hier niet te komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 da`s inderdaad een probleem Kirk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Jopie, Wat heb je dat mooi verwoord erg fijn om te lezen dat je er zo 'instaat' Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Ik sluit me helemaal aan bij Shahire hoor Jopie Weer prachtig verwoord ook... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Draak, een wondermiddel zal refusal niet zijn en het was ook niet mijn bedoeling dat het zo overkomt bij anderen maar voor mij is dat het nu wel want ik ga nu ik het slik zeker weten niet drinken!! ik heb gelezen wat er kan gebeuren als je er wel bij drinkt geen haar op mijn hoofd die daar nu aan zal denken!! willen drinken is bij mij de laatste tijd een moment opname er gebeurd iets en dan wil ik NU drinken of zometeen maar niet pas morgen of volgende week want dan is dat moeilijke moment al voorbij voor mij momenteel dus wel in wondermiddel in moeilijke en emotionele tijden Sha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 @Kirky, das wel lastig ja. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Ach, die kinderen, dat is wel zielig als ze zo schrikken. Hopen maar dat ie gauw gemaakt is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Blij te horen dat het beter gaat Kirks! Het was wel heftig een paar weken terug. Ik ga uitloggen. Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Mooi Jopie. Lopend langs het strand met z'n allen, honden mee, sa gesellig. Daarna de after meeting met wat mensen die bleven plakken, ook sa gesellig. Altijd fijn adb-ers te ontmoeten. En mooi zoals je omschrijft hoe je 'nieuwe' leven langzamerhand vorm begint te krijgen. Bedankt voor het delen. Fijne avond allen:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Goedenavond frummers, wat een mist hier zeg, real spooky Zit er maar eens in met een klein bootje tussen de zeereuzen Liefje, heb je gelezen, is vast een hele moeilijke dag voor je, maar ik leef met je mee Als wat zieken een beetje minder ziek hoop ik ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Prachtig liefje en heel ontroerend. Ik hou je even diep vast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Navond lieve mensen, Zo, eindelijk thuis van het werk en "even" de dag doorgelezen. Jopie, wat kan jij mooi schrijven, zeg. Madelief, je hebt het weer "overleeft" vandaag . En over dat "hoe je je als minderaar tussen stoppers moet gedragen", daar wil ik wel eens met je per PB over van gedachten wisselen. Ik voel me als minderaar soms een "sukkel" op dit forum...... Laat staan in real life.... En dat ligt niet aan jullie; al die lieve mensen hier! Jullie doen me goed en daarom ben ik hier ook elke dag........ En nogmaals, alle sterkte en succes gewenst aan de ziekenboeg-liggers. Het wordt daar wel krapjes ondertussen, begrijp ik.... Mijn dochter is ook al aan het hoesten, proesten en wat dies meer zij...... Klonk over de telefoon helemaal nergens naar, maar ze kon nog wel lachen..... Ach erm, 't keind Ik ga even wat eten in de magnetron stoppen. Van 8 tot 8 gewerkt, dus vers zat er niet in vandaag.... Tot later! Beertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden