Diesel Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Maar heb jij ze gesproken dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Dan nog kunnen ze bv jou verzoeken dat niet meer te doen en als je tever zou zijn gegaan schorsen om nog op het veld te komen. Maar zeker niet over de rug van een kind idd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Als dat niet willen uitleggen met1 naar de bond stappen joh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Nee bij dat soort klups mag je jeals ouder idd helemaal nergens mee bemoeien, maar werken ze ook met eerst waarschuwingen hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Misschien heeft pa zich buitenspel gezet in hun ogen, weet ik niet hoor Kirky , is maar voorbeeld. Maar kan je kind niet kwalijk nemen, ook al neemt hij het zefs voor zijn vader op ofzo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Maar tuurlijk kop koel houden Kirks, en schrijf vast dingen op die je als goeie argumenten wilt gebruiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Originally posted by: Dieselmoggeuh Beertje, las pas vanochtend, maar vond hem erg goei gevonden hoor :"Of was die con-Tact-ive teveel van het goede" Naast natuurlijk dat het gaat rollen nu. sukses quote> Dankje Diesel! Ja, ik hoop dat ik nu bij mijn pogingen ondersteuning van hun ga krijgen. Het ziet er veelbelovend uit. Ook veel werk aan invullen en opdrachten, maar ik ga er vol in! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Tjee Kirk, Dat is allemaal erg vervelend wat ik lees... Samen gevat komt het er dus op neer, dat jouw zoon uit de club gezet wordt, om redenen waar jij voorlopig alleen naar kan raden? Je hand gelijk in eigen boezem steken vind ik loffelijk, mar nu doe je feitenlijk hun werk: jou en je kind vertellen wat eraan schort en samen naar een oplossing zoeken. Want dat zou toch en veel elegantere oplossing zijn....? Maar ja, de samenleving tegenwoordig.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Goedemorgen luitjes, Poeh: ik zit al een tijdje te oetelen hier achter mijn lappie. Had steeds een groot scherm en kon geen kant meer uit. Nu heb ik "ïets" gedaan en is het weer goed. Maar zo vliegt de tijd, en ik wil nog 1 en ander doen voor ik vertrek. Ook te laat opgestaan, versliep me en dat gebeurt zelden. Nachtmerrie, maar die ebt weg. Het kan verkeren... Een goede dag allemaal hoor! @ Snoep: lekker aan het opknappen" @ Soothe: @ Kirky: akelige dingen dit. Sterkte! Ook Beer, Niwi en Bor: goede dag hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Primula. Goede reis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Kirky, ik zou Cruijff inhuren. Die trekt het wel glad. Zeg Kirky, daar is wel vaak gedoe. Ook met jou als assistent coach. Is Almelo de enige club? Zet de boy op een ander leuk clubje. En laat ze het heen en weer krijgen. De sfeer blijft zo toch verziekt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Goedendag, hier mistig en weer aan het solliciteren. Weer wat afwijzingen, kern......te ervaren! Lust u nog peultjes, pfff. Kirky, zorg dat je met de grootste donateurs van de club aanpapt, dan trekken ze als sneeuw voor de zon bij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Te ervaren?? Dat is zoals...hmm...wie was het nu alweer?? Dat geheugen hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Nope kan er niet opkomen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 BUURBBBBBBBBB Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 goeeedemiddag allemaal! Kirk wat zal jij pissig zijn zeg:devil: GEEN STIJL!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 chiabatta uit de oven met mozerella,tomaat,pesto en pijnboompitten! Ik zeg....BUURRRBBBBB LEKKAHHHHH!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Goedemiddag, Kirky, wat een wonderlijk gebeuren. En dat over de rug van een kind? Dat is het eerste wat bij mij opkomt, een beetje ongenuanceerd wellicht, ik heb geen idee hoe het eraan toegaat op sportclubs. Wat ik wel weet is, dat er via de reclame van Sire wordt geprobeerd de ouders te laten inzien dat het om sport gaat. Zo'n boze vader of moeder langs de kant die staat te schreeuwen en dat dan omdat zijn of haar eigen week niet zo goed verlopen is. Maar goed dat terzijde, sneu voor je zoontje en voor jou. Tot 10 tellen??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 goed bezig Bor! op de gezonde toer! Hier niet nodig dus ik geniet! hihi! enne BTW...melk ik helemaal niet goed wist je dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 koemelk niet,geitenmelk wel! Jaja die Yah die leert wel wat daar op m,n gymclubje hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 http://www.orthokennis.nl/Rese...Item.asp?IDResearch=28 zie je al hangen Bor aan die uier! hhahaha ik heb vroeger ook altijd melk gehad thuis hoor en ik leef nog steeds, is alleen weer hele discussie over gaande. geef ook voedingsadvies op m,n werk dus tja,dan krijg je hier ook mee te maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 achhh vind het gewoon vies melk...maar karnemelk dan weer niet!! lekkahhhh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Piemelstijvende middelen!?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 klinkt toch wel spannend zo op de woensdagmiddag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 helaassss geen sex voor het huwelijk Bor! ppffff! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden