Teveel Geplaatst 25 november 2011 Rapport Share Geplaatst 25 november 2011 Goedemorgen, Net even gisteravond terug gelezen, over die bruiloften. Om die lege glazen te voorkomen gaf ik de ons bedienende ober meestal bij de koffie al een briefje van 20 €, werkt prima. Fijne dag allemaal en hou het netjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 november 2011 Rapport Share Geplaatst 25 november 2011 Goedemorgen . Eerst maar even koffie en thee zetten. EN de kamer versieren voor Soothe: :present::present::present::present::present::present::present::present: Best wel iets om even bij stil te staan Soothe, mooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 november 2011 Rapport Share Geplaatst 25 november 2011 En Harry ook weer even aanwezig geweest. Volgens mij een hele poos geleden dat je hier was Har.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 25 november 2011 Rapport Share Geplaatst 25 november 2011 Goedemorgen lieve Frummels!!! Beetje kort geslapen.... Soothe! Proficiat!!! Zo, nu eerst een bakkie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 25 november 2011 Rapport Share Geplaatst 25 november 2011 scooty je bent een voorbeeld:heart: zo en ik duik gauw de douche weer in:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 november 2011 Rapport Share Geplaatst 25 november 2011 het zal weer niet waar wezen.... de douche in gaan als ik wil. Je krijgt vijf minuten Snoep, en anders dender ik er gewoon bij goedemorgen overigens Madelief en Snoep. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 november 2011 Rapport Share Geplaatst 25 november 2011 Goedemorgen Fibo, Koffie staat klaar hoor. Ik duik de douche nu in... moet me gaan haasten inmiddels... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 25 november 2011 Rapport Share Geplaatst 25 november 2011 Von! ZZZZOOOOEEEEFFFFFF!!!! De koffie pak ik wel, dank je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 25 november 2011 Rapport Share Geplaatst 25 november 2011 Goedemorgen Soothe 4x4=16 seizoenen droog alweer. Kennelijk is de herfst jou seizoen. Gefeliciteerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 25 november 2011 Rapport Share Geplaatst 25 november 2011 Goedemorgen, Hieperdepiephoeraaaaaa!!!! Mike, Van Harte gefeliciteerd, 4 jaar nuchter!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 25 november 2011 Rapport Share Geplaatst 25 november 2011 Ik ga niet zitten wachten op snoep Ik duik gewoon die douche in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 25 november 2011 Rapport Share Geplaatst 25 november 2011 En nu ben ik er weer vandoor, ik mag aan het werk. Heb een fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
super1975 Geplaatst 25 november 2011 Rapport Share Geplaatst 25 november 2011 Goedemorgen mensen, Alweer druk aan het werk, straks eerst antibiotica halen voor m'n ontstoken tandvlees. T'is vrijdag dus een kort dagje werken vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 25 november 2011 Rapport Share Geplaatst 25 november 2011 Teveel, meen je dat? En ik moet er weer vandoor, Tabee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 25 november 2011 Rapport Share Geplaatst 25 november 2011 Goeiemorgen allemaal Ik moest net lachen bij het eerste berichtje van vandaag... Harry je begint je zin in de verleden tijd en je eindigt in de tegenwoordige tijd Beetje flauw van me, maar ik moest er echt om lachen. Ook omdat ik het herken, mn vader deed dat ook altijd... Was vroeger echt de gewoonte van mensen die er niet in spuugde zakmaarzegge... Waar ik vanmorgen niet om moest lachen is dat ik mn wekker veel te vroeg heb gezet. Ik mag zo naar de tandarts om geboord te worden, nou ja beter te vroeg dan te laat voor de tandarts Jullie mogen uiteraard hier wel om lachen. Pff wat een actief eerste berichtje van mij, op de vroege morgen. Ik zenuwachtig??? hoe kom je erbij????? Ohhhh eerst 1 van mn grote voorbeelden van stabiliteit op dit forum van harte feliciteren. Soothe, van harte gefeliciteerd En denk nog is aan de dag voor je stopte... Daar zou ik wel is over willen lezen wat uiteindelijk er voor zorgte dat je knopje helemaal om ging. Ga je het trouwens nog een beetje vieren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 november 2011 Rapport Share Geplaatst 25 november 2011 Jeetje Witte.... wist inderdaad niet wat ik zag, hihi.. je bent er wel heeeel vroeg bij. Maar voor straks sterkte bij de tandarts, ik zit daar altijd tegenaan te hikken.. Tina, Jaap, Super, Madelief en Fibo fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 25 november 2011 Rapport Share Geplaatst 25 november 2011 Goede morgen allemaal, DAGPACT: Albert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 25 november 2011 Rapport Share Geplaatst 25 november 2011 goede morgen frummels soothe 4 jaar?????? wat ontzettend goed. witte sterkte straks. misschien voor die tijd al een paracetamolletje nemen of krijg je verdoving? het schijnt dat het werkt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 25 november 2011 Rapport Share Geplaatst 25 november 2011 en ik ben weg om te werken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 25 november 2011 Rapport Share Geplaatst 25 november 2011 voor diegene die moeten werken werk ze. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 25 november 2011 Rapport Share Geplaatst 25 november 2011 Soothe, Mike:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 25 november 2011 Rapport Share Geplaatst 25 november 2011 Moggeuh, 4 jaar is toch wel een heel eind Soothe, respect man Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 25 november 2011 Rapport Share Geplaatst 25 november 2011 Hik Yvonne, ik ook Nee ik krijg een heerlijke verdoving gelukkig Igor. Ik zit bij een tandarts voor angstige patienten, de zogenaamde angsttandarts. Voorheen was ik er al 3 dagen mee bezig en niet wetende waar ik het zoeken moest. Dat is gelukkig voorbij hoor. Het valt nu allemaal mee, zeker vergeleken bij toen ik daar nog niet kwam. Het komt goed, over anderhalf uur is alles alweer achter de rug. Trouwens nou ben ik een keer vroeg en nu zie ik dus helemaal geen gedekte tafel ofzo:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 25 november 2011 Rapport Share Geplaatst 25 november 2011 zal ik even voor jou de tafel dekken? heerlijke croissantjes en verse jus. jam, kaas koffie, thee, cola, smoothie. een gekookt eitje/gebakken. beschuitjes. maar daarna nog wel even heel goed poetsen hoor. je kunt niet met etensresten in de mond bij de tandarts komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 25 november 2011 Rapport Share Geplaatst 25 november 2011 Ohhh ik ging net type dat ik wegging Igor.. Heel erg lief van je, maar helaas Nou ja, volgende keer beter. Allemaal een hele fijne dag en over een paar uur is het weekend En duurt het nog een half jaar voor ik weer naar de tandarts mag:D Laterzzzzzzzzz Heb het goed vandaag!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden