albertina Geplaatst 26 november 2011 Rapport Share Geplaatst 26 november 2011 Originally posted by: igorwaar is je power?quote> Ik begrijp het wel,ook een hopeloze rookster.Eén verslaving tegelijk,niet alles in één keer willen.Stap voor stap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 26 november 2011 Rapport Share Geplaatst 26 november 2011 das lief Fibo, door dit soort berichten, sla ik me erdoor heen, ik had gistermiddag echt trek, en totaal geen zin om te werken, maar ik heb echt alles op alles gezet om in het hier en nu te werken, en ik moest gister best zwaar werk doen, en dan ben ik zo dankbaar dat ik dat kan, dat mijn lichaam niet brak is van de drank, maar dat ik het in goede conditie kan doen, en voor zulke momentjes doe je het dan he en het is wat je zegt; dat drinken was het eigenlijk ook niet.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 26 november 2011 Rapport Share Geplaatst 26 november 2011 Goedemorgen lieve mensen, In ieder geval is dat het nog wel als ik dit schrijf... Rosa, sterkte meid. En Summer, gefeliciteerd! :light::moon: Even hier en dan weer weg. Ga zo mijn moeder helpen met een goede zorgverzekering te kiezen.... Komt wel goed... Kom me straks weer melden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 26 november 2011 Rapport Share Geplaatst 26 november 2011 Goedemorgen allemaal, nou ja middag intussen. Fibo ik vind het buitengewoon interessant, lezenswaard en spiegelend die "Cirkels van van Dijk" waar je de link voor geplaatst heb. Dank, heel waardevol... Zo ik mag dalijk gaan werken, nog even een hapje en een bakkie koffie. Fijne zaterdag allemaal en hou het plezierig, Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ingri Geplaatst 26 november 2011 Rapport Share Geplaatst 26 november 2011 Goedemiddag, Even een groet, Ingri Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 november 2011 Rapport Share Geplaatst 26 november 2011 Allo allo Kachel nummer 1 werkt!! Nu nog kachel nummer 2. Al bij al toch 100 euro incl vervangstukken maaaaaaaaaaaaar we klagen niet want vanaf nu is het lekker en gezellig warm hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 26 november 2011 Rapport Share Geplaatst 26 november 2011 Lekker hoor warmte! leuke kachelmeneer Fleur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 november 2011 Rapport Share Geplaatst 26 november 2011 Niet echt Is de pa van collega/vriendin. Ietsie pietsie te oud en te rond voor mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 november 2011 Rapport Share Geplaatst 26 november 2011 Ik lees dat je je eigen record gaat verbreken Gabs...SUPER!! Gewoon volhouden hoor, voor je het weet sta je droog in 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 26 november 2011 Rapport Share Geplaatst 26 november 2011 ja dat is de bedoeling Fleur maar ik vindt het soms best lastig, maar dat draaien we om, dus ik zie het als een uitdaging , klinkt stuk positiever, toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 november 2011 Rapport Share Geplaatst 26 november 2011 Zeker weten Gabs! En het doet niets af aan het feit dat het nog steeds moeilijk is maar iets op die manier bekijken is mooi. Trekmomenten zijn inderdaad uitdagingen en soms drijft de verslaving je ten top maar als je volhardt en heel koppig weigert wordt het echt anders na een tijdje. Een maand rond is voor jou altijd het moeilijkste geweest. Toch voor zolang ik je lees. We zijn er bijna. Blow me away babe!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 november 2011 Rapport Share Geplaatst 26 november 2011 Moet er weer ff vandoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 26 november 2011 Rapport Share Geplaatst 26 november 2011 Fleur!! Fijn dat het weer behagelijk warm is in je huis! Een ieder een fijne middag! Ik ga even bankhangen met een boek. Tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 26 november 2011 Rapport Share Geplaatst 26 november 2011 Bolletje, ik heb geen maatje. Ik weet niet of dat iets voor mij is. Niemand hier in huis weet dat ik op dit forum zit. Stiekem drinken lukt helaas wel, bv als iemand hier even naar boven gaat of naar het toilet, maar even snel tussendoor op het forum komen als ik het moeilijk heb is vaak wat lastiger. Klinkt dat nog logisch? Ik houd het in gedachten. Ben net weer terug van rondje dorp, nu heb ik in ieder geval wel de supermarkt kunnen weerstaan. Bedankt voor je steun Bolletje. Gaby en Beertje ook voor jullie bemoedigende woorden, dat doet me goed! Summer Van Harte Gefeliciteerd met je 2 maanden:musicnote:! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 26 november 2011 Rapport Share Geplaatst 26 november 2011 @Rosa, het was destijds zo dat ik van al die stress rondom de geheimhouding en het op voorraad houden van drank dat ik meer begon te drinken..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 26 november 2011 Rapport Share Geplaatst 26 november 2011 zo ik heb weer te roken hoor:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 26 november 2011 Rapport Share Geplaatst 26 november 2011 Rosa, het viel me op dat niemand bij jou thuis weet dat je aangemeld bent bij dit forum. Is het niemand bij jou thuis dan wel eens opgevallen dat je teveel drinkt? Met feestjes, avondjes zitten met vrienden etc? Mij steunt het erg dat mijn familie ervan af weet, ik krijg nog regelmatig te horen van 'en je grijpt niet naar de drank hè anders bel je!!' bij mij was het in het verleden wel duidelijk dat ik teveel dronk en niet alleen door naaste binnen het gezin alleen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 26 november 2011 Rapport Share Geplaatst 26 november 2011 Goedemiddag trouwens, was ik even vergeten Vanmiddag met wat nieuwe collega's zitten te kletsen behoorlijke feestbeesten als ik zo hoorde wat heerlijk dat ik op mijn nieuwe plek gewoon kan zeggen dat ik niet drink op de vraag waarom niet zeg ik gewoon dat ik er niet tegen kan daar is verder niets aan gelogen en mijn verleden hoeven ze niet te weten ik ben nu met de toekomst bezig en smaakt het AR je peuk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 26 november 2011 Rapport Share Geplaatst 26 november 2011 Ja hoor Sha, roken niet lekker zeggen ze dan, nou in dit geval wel dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 26 november 2011 Rapport Share Geplaatst 26 november 2011 Haha, ja soms wel als je een tijdje niet hebt gerookt dan smaakt ie best Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 26 november 2011 Rapport Share Geplaatst 26 november 2011 Hallo Super, Goed gedaan jochie (zou Rijk de Gooijer zeggen). Elke dag die je droog houdt vormt het begin van een lange rij. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 26 november 2011 Rapport Share Geplaatst 26 november 2011 Fleur, Wat fijn voor je dat één kachel het doet! Heerlijk! Geniet ervan. Ik heb er vandaag aan gedacht. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 26 november 2011 Rapport Share Geplaatst 26 november 2011 Beste frummers, Op naar het eten. Misschien tot vanavond. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 26 november 2011 Rapport Share Geplaatst 26 november 2011 Rosa, ook hier weet, op 1 vriendin na, miemand dat ik op dit forum zit. Om me heen drinkt werkelijk iedereen. Ook mijn partner weet het niet. Dat is mijn keuze die ik heb gemaakt. Soms is dat moeilijk, soms juist heel fijn. Aan dit forum en de contacten die ik er aan over hou heb ik zeer veel steun. De reden? Alle mensen die om me heen drinken zien het probleem er niet van. Dus alcoholisten die het ontkennen zeg maar. Daarom praat ik er ook niet over. Mijn strijd ben ik zelf aangegaan, mede door op dit forum te zijn. Door jullie voel ik me niet eenzaam hierin. Dus zo kun je het ook zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 26 november 2011 Rapport Share Geplaatst 26 november 2011 Madelief, wil je stoppen met dit soort dreigende pb's. Ik blijf niet weg van het forum omdat jij dat wilt. verder kan je niet voor anderen mensen praten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden