Spring naar bijdragen

zondag 27 november


igor

Aanbevolen berichten

Mijn antwoord was dat ik zeker wel vaker dronken was geweest. Daar ga ik niet moeilijk over doen.

Hij vond me trouwens meer een blower. Maar dat is echt van heel vroeger.

En nu ik er aan denk, morgen moet ik weer met hem in gesprek, dus maar naar bed.

Welterusten allemaal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 513
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by: jeannet
Gaby, dat is nou juist het gevaarlijk eraan. Thuis kunnen we ons lekker verschuilen met de fles. Want buiten de deur, reuze leuk en gezellig totdat er weer genante situaties ontstaan.
Dat wil ik al helemaal niet meer.quote>


Precies Jeanet, buiten de deur gebeurt me echt niet meer!
En thuis wil ik het ook niet meer,
wat schieten we er mee op he,
maar dat irritante stemmetje dat dan schreeuwt; ''morgen ben je vrij,
je mag heus wel eens los gaan hoor, niemand die er last van heeft
blabla :angry:
dat stemmetje moet dood, zoals Myriam dat zo mooi schrijft
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Gaby, gefeliciteerd met de eerste maand.:heart:

De kop is eraf.

Rustig doorgaan en laat je niet "gek" maken.

Je hebt al een hoop lastige situaties doorstaan,

dus de wapenuitrusting wordt steeds beter.

Kompas in je éne zak, routebeschrijving in je andere

en koers houden.

Ga zo door Gaby.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

het is helemaal gezellig hier, met al die mooie slingers :)

Thanx :present:

Jeanet ik slik zelf refusal, er is ook een appart draadje voor onder thema's,

het is een pil waarbij je niet mag drinken, doe je dat toch dan wordt je doodziek,

vaak slik im hem s'ochtends als ik blij helder wakker ben geworden,

en soms ben ik s'avonds zo boos op mezelf dat ik hem geslikt heb, en dus niet

kan drinken...

maar de afgelopen dagen heb ik toch elke ochtend hem weer geslikt,

ondanks dat ik heel graag wou drinken,

maar hee

nu met al die mooie slingers ben ik blij dat ik de refu heb,

is voor velen idd een goede stok achter de deur,

ik kreeg hem gewoon van mijn huisarts, maar Sha had daar wat meer problemen

mee, mijn huisarts keek helemaal niet op trouwens,

en ik vond het ook doodeng!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: jeannet
Boos zijn omdat je Refusal geslikt hebt, zodat je niet kan drinken. Oei!
Als je 1 x het middel niet zou nemen zou je alsnog doodziek worden denk ik.
Het is toch zomaar niet uitgewerkt?quote>


Klopt Jeanet, verschilt een beetje per persoon, maar het is zeker niet aan te raden om bv de volgende 2 dagen na het innemen van een pil te drinken, dus tsja, dan kan ik wel boos zijn en willen drinken, maar het kan gewoon niet,
gisteravond was ik heel boos, en wilde drinken,'
maar ja , kon dus niet,
vanochtend was ik weer blij,
want ik moest werken,
en kon dat nu een stuk beter doen,
dan dat ik brak op mijn werk was gekomen,
had ik dubbel last ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: witte
Originally posted by: jeannet
Zit al weken te hikken tegen het feit dat ik naar de huisarts moet voor hulp in de vorm van medicijnen.
Ik denk ook dat er dan een grote last weg zal vallen, dan ben ik die berg in ieder geval vast over.
Morgen ga ik een afspraak maken, echt waar en dan zal ik het jullie laten weten.
quote>


Jeanet goeie afspraak is dit, dan gaan wij er morgen naar vragen ok?quote>


Ach en Jeannet, waarschijnlijk heeft jouw HA het ook allang in de gaten hoor, heeft tie nooit een balletje opgegooit als het over iets ging? Trouwens hoe voelde je je toen je jezelf hier aanmelde ?
Ik was erg opgelaten dat ik dat gedaan had, maar zat met zoveel vragen en vooruitzichten die niet bij mij pasten en idd hoe zouden andere naar me kijken, terwijl ik me daar nooit druk over maakte. Maar iedereen kon mij ook niet anders dan met minimaal altijd een pot bier in me 1e hand en die rare sigaret in de andere (nee geen hasj ofzo). De eerste maal dat ik probeerde te minderen lukte niet echt, de klad kwam er gewoon in en ach ik was niemand verantwoording schuldig tenslotte. Nu wist me vrouw er wel vanaf en hier op het forum dan al was dat annoniem (terwijl ik dat eigenlijk heel vervelend vind) Maar als ik het familie of vrienden vertel en er een Grap omheen maak dan snappen ze het allemaal wel. Ik heb me kroeguren er zeker opzitten en wil nog wel eens mensen tegenkomen die er dus zoveel zuivere zuiptijd op heeft zitten. Maar nu veel mensen het weten is die last ook wel van me afgevallen hoor. Nogsteeds vind ik het lastig om niet te drinken maar het staat ook weer voor een nieuwe periode, waar dan ook weer veel dingen van me schouders afvallen maar we de leuke dingen ervan kan doen. Zo vond ik zaterdag een bieropener van me favo bier merk, zeldzaam en heel leuk voor de verzameling of miss ooit aan iemand anders te geven. Maar zoals vandaag ga ik weer makkelijker met de kettingzaag om dan maanden geleden. Nee ik ben blij dat ik het dan maar wereldwijd heb toegegeven. Anders zou ik me daar verdomd angstig om maken of niemand erachter zal komen. Net zoiets als voorheen dat je geen drank in huis zal hebben. Nee ben heel blij dat ik gewoon open kaart heb gespeeld.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: witte
Is je huiswerk af Beertje??quote>


Nee :( Ik moet van alle voor- en nadelen van alcohol een top 3 maken. Lastig als je wat je eerder ingevuld had niet even kunt printen. En hier kan ik dat dus niet.
Moet morgen op het werk dan maar even. Kan wel hoor. Maar dat wordt pas middag want in de morgen moet ik naar een vergadering. Ik hoop dus dat mijn begeleidster het dan nog leest......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...