Spring naar bijdragen

Dinsdag 29 november 2011


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 237
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nou Jootje dan kom je na het werk maar eens lekker hier eten meid. Dan zal ik lekker koken voor je.

Ja het is inderdaad een grote traktatie, ook voor mij als een ander gekookt heeft. Meestal was ik diegene die kookte, vond ik niet erg hoor want het was een grote hobby van me, maar het is ook wel eens lekker als een ander het voor je doet. je krijgt het zo op schoot en het bord word weer uit je handen genomen en weg gezet. Dat hoef je ook niet te doen. Nou is dat een verwennerij of niet.;)

Goed mensen ik ga weer afsluiten. Ik wens iedereen een hele fijne nachtrust toe, en een extra nachtgroet voor Hannah, ik hoop dat ze vannacht wel eens goed gaat pitten.

Trusten allemaal.:lips::heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Jaap

Wat ook een leuk effect is. Ik drink wel soms alc vrij bier. En nu is het hier helemaal hip geworden... Da's wat overdreven, maar er zijn wat vrienden van me die het nu soms ook drinken.quote>


Jaap, vriend je bent de eerste in me leven die me hip noemt, tjah ik drink het ook ;)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: bolletje
Nou Jootje dan kom je na het werk maar eens lekker hier eten meid. Dan zal ik lekker koken voor je.
Ja het is inderdaad een grote traktatie, ook voor mij als een ander gekookt heeft. Meestal was ik diegene die kookte, vond ik niet erg hoor want het was een grote hobby van me, maar het is ook wel eens lekker als een ander het voor je doet. je krijgt het zo op schoot en het bord word weer uit je handen genomen en weg gezet. Dat hoef je ook niet te doen. Nou is dat een verwennerij of niet.;)quote>


Bolletje???
Mag ik ook komen??
Koken is ook mijn hobby, maar ik sta dus zelf altijd in de keuken.
Dan doe ik het een keer voor jou, oke??
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Drakie, volgende week vrijdag ga ik tot zondag naar mijn zwager en schoonzus. Dat is een broer van Jos, mijn manneke.

Blijf maar 3 dagen weg hoor want ik kan niet zo lang zonder jullie, en al helemaal niet zonder mijn Puck en m'n andere dieren. Ben het liefst toch maar thuis.

Hé joh ik ga nu echt afsluiten, nog ff bankiehangen en dan zoef naar bed. Morgen weer werken.

Voor jou nog een grote :sun: op je neus omdat ik je lief vind.

Nou nu echt weg. Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:D

Van dit moment ga ik even heeeeel erg genieten...!

Madelief weer op het forum en we gaan bij elkaar eten?!

Mensen, ik maak zo een 150 km onder de wielen om bij jullie te komen koken of te eten.

En hier heb ik een HELE flat voor mezelf.........

Moet je wel naar het Oosten komen, maar denk maar zo, daar komen wel de wijzen vandaan he :P

PS Ik kom oorspronkelijk uit het westen hoor, ter geruststelling. Maar er is niets mis met het oosten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Jootje

Vergeet mij niet hee Dieselquote>


Zeker dat ook weer niet , ja schaam me, maar kwam net aan lezen toe en was zoveel dat ik het allemaal niet kon onthouwen. Maar ach ik hoefde nix te zeggen uiteindelijk, jullie toch elkaar allemaal goed geholpen dus ach wat doe ik hier eigenlijk.
Nee meen het jullie goed gedaan , ook jij komt binnen met je teleurstelling van jezelf en schiet ook weer andere te hulp.
Beer haar problemen en wil het liefst tuurlijk naar huis
Jeannet die gister haar grote teleurstelling om haar oren kreeg, maar er miss wel sterker uit is gekomen.
Chapeau dames

O ja en Bolll die ook ff lekker heeft genoten ipv alles probeert op te vangen, ook goed zo "tante" :)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...