AlbertRemmo Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Lytse ik blijf het doen hoor, je bent in mijn gedachten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Trusts Mup, trusts Jeanette Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Originally posted by: Hannah1Je kan nou niet meer zien in het halletje wie er uitlogd,de namen zijn nu op alfabetquote> En toch duurt het even voor ze weg zijn Hannah ook al is het op alfabet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 En de namen blijven lang hangen. Praat je in de leegte. Persoon al lang weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Jane:heart: je bent stil? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 klopt Hannah, dat zijn geen grote problemen, die krijgen we stuk voor stuk wel voor onze kiezen. op de frummers met een kunstgebit na dan hè, die krijgen het ergens anders;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Klopt Je kan inloggen en kijken of er een PB is. En geruisloos verdwijnen. Moet je de PB niet openen. Iets voor jou? Oh jé, grapje hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 ik was nog aan het bijlezen Albert nu "bij" heb Closer gekeken, mooi en misschien Labyrint nog via uitzending gemist maar dat kan morgen ook nog, dus die schrijf ik maar even op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Originally posted by: jane4ik was nog aan het bijlezen Albertnu "bij" heb Closer gekeken, mooien misschien Labyrint nog via uitzending gemistmaar dat kan morgen ook nog, dus die schrijf ik maar even opquote> Geeft niet hoor meestal bemoei je je wel ergens mee (positief bedoeld hè) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Welterusten allemaal en tot morgen Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Originally posted by: Hannah1Smiecht ben jijdaar was je dus ookal achter.Maar kan jij het dan laten om hem niet te openen?Maar klopt niet helemaal ,soms beantwoord ik ze zelfs en sta dan nog niet ingelogdeen andere keer weer welNiet te vertrouwen deze site zeg.quote> Wie is hier nou de smiecht dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Waarom lukt het bij mij niet en bij anderen wel????????????????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Labyrint Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 truste Lytse:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Originally posted by: JootjeWaarom lukt het bij mij niet en bij anderen wel?????????????????????quote> wat bedoel je Jo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Iedereen gaat goed en kan vrolijk zijn en ik niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Ik ken m'n pappenheimers. Als ik de nieuwe look zie, wil ik het snappen. Lekker alles tsjekken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 dank voor de link Soothe staat in favo's:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Jootje, ik ben vrij labiel en zeker niet altijd vrolijk. Soms een enorm tobbertje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Jootje waaromvragen zijn voor "slachtoffers". stap daar uit en je bent al op weg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 waar treed je op han? houden we daar de volgende meeting:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Jo, kijk naar mij, momenteel ben ik dus echt niet vrolijk, zit echt wel in een dip. Daar kunnen jullie niks aan doen, en als je dan de humor soms ook nog moet verliezen is het eind zoek hoor probeer dat er in ieder geval in te houden. HET KAN NOG ZO BEWOLKT ZIJN, ER KOMT TOCH OOIT EEN STREEPJE ZON DOOR:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Bij mij gaat het echt niet goed. Heb vandaag weeral gedronken. Zesde dag op rij. Na 23 dagen 'droog". Was zo goed op weg. Zie alleen maar problemen en niets leuks meer in het vooruitzicht. Zeker niet met die stomme feestdagen. Iedereen gaat wat leuks doen enzo. En ik hoop alleen maar dat ze gauw voorbij zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Jij kan dat goed albert, ben jaloers op je. Zie het gewoon even niet meer zitten. Zal wel een fase zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Jootje kom op je vergelijkt je nu met mensen die in jouw ogen verder of beter zijn. vergelijk jezelf met 1/2 jaar geleden had je gedacht 23 dagen droog te kunnen zijn? nou dan!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden