Diesel Geplaatst 30 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 tjah aan d andere kant kan bannen dan juist helemaal het tegendeel opleveren voor diegene hoor. Nou doe ik jou ook maar eens een pb tje voor de verandering. Ach en wat is het beste en wat is waarheid of het beste in welk geval en bij wie tenslotte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 hoi bor? hoe is het? met mij...... bleeehehhhhehehhee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 dipdag! voelt alles als verloren strijd. moeten we even doorheen. ....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 dat eeuwige gedenk over alles. we zouden moeten dansen... kan dat gevoel dus echt niet vinden, morgen :$klein dansje? blij zijn dat je leeft, 's niet aan mij besteed, overleven....... what whould be heaven like.... chaos in mijn koppie.. ga maar aan de oxa.. brrrrrr komt goed...... toch? groetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Goeiemiddag hier even vanaf 't werk zitten lezen. Ben jaloers op degenen die thuis zitten! Ook al slaap ik goed ben ik zo moe en wil graag naar huis en lekker liggen. Dat ga ik doen zodra ik thuis ben en de katten eten heb gegeven, maar dat is nog bijna 2 uur doorbijten. Grt. J. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Zit er aan te denken Kirks. Het is ook vrij stil hier op de vloer vanmiddag, dat maakt het er ook niet vrolijker op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Maandag naar de huisarts. Gisteren naar de tandarts. Moet nog vertellen dat ik vrijdag vrij neem. Dus vind het niet kunnen om nu weg te gaan. Maar ik moet niet zeuren, ik sla me er wel doorheen:clock: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
super1975 Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Nog ruim een uur en dan zit het werken er hier ook weer op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 harry mulisch zie ooit: leef elke dag alsof je het eewige leven hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Goedemiddag, Welkom Ans en Gretsch, goed dat jullie de weg naar het forum hebben gevonden. Hopelijk kan het jullie tot steun zijn> Wat jammer dat die "oudegediende" zelf niet schrijft dat hij of zij het jammer vindt dat er niet wordt gereageerd. Zelf heb ik dat ook wel eens een héél enkele keer, dat ik mezelf niet gelezen voel. Maar aan de andere kant, ik regaeer ook niet overal op. Mijn werkdag zit erop en ik ben gesloopt. Wel een lekker gevoel, moe van het werken. Ook veel nieuwe indrukken opgedaan maar het werk vind ik heel erg leuk. Dus ik ben blij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Originally posted by: kirkyAlbertina ,Dat gevoel kan ik me nog heel vaag herinneren , moe zijn van het werken .dat heb ik nooit erg gevonden .10 x liever lichamelijk moe van het harde werken dan geestelijk moe van alle emoties die alle kanten opvliegen .quote> Precies Kirk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Goedemiddag, Laatste nachtje gehad en dus weekend. Net alle ramen aan de buitenkant gezeemd, ze waren lekker smerig dus dan is het leuk werk. Albertina, ik heb ook vaak het idee dat ik in de verkeerde zaal ben beland, wat zeg en de aanwezigen alleen maar zie denken "wat moet die vent hier?" en zich verder niet met je bemoeien. Aan de aan de andere kant denk ik ook: wie zou dat nou eigenlijk interesseren wat ik hier meen te moeten ventileren en waarom zou iemand er überhaupt op reageren... W is gisteren met vriendinnen in Brugge geweest, heeft ze voor mij een hoop Noga en Bonbons (met alcoholvulling!) mee gebracht. Die bonbons heb ik nog met rust gelaten maar aan de noga ben ik begonnen en nu kan ik er niet meer van af blijven. Zit te denken of ik de zoete smaak met een alcoholvrij biertje zal weg spoelen Och ja, het gaat goed hier, relaxt en alles op zijn plaats. Zou wel wat van Fleurtje willen horen... Fijne middag verders Aanpassing" allen -> alleen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 kirky, je zegt die types hebben makkelijk praten. wat is het verschil tussen hen en jezelf qua leven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 30 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Ach Tina leuk werk is toch waar het om draait, dan doe je het met plezier n ziet het er beter uit oftewel is het resulaat beter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Nou Teveel, Een vent die de ramen zeemt? Daar kom je hier tussen de dames wel goed mee voor de dag hoor Sorry, Kirk, Jaap etc...... En niet voor z'n beroep he Hmm, zet me aan het denken. De meeste vrouwen lappen de ramen, maar het is altijd een glazenwasser. Ooit een glazenwaster gezien...?????? Oh oh, nu raak ik verward..... Mensen, ik ga in de auto terug naar de Achterhoek. Vanavond nog een vergadering en morgen vroeg naar Utrecht voor een..... jawel, vergadering. Lang leve de afwisseling..... Tot laterssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Ik heb er geen hekel aan Beertje en mijn vrouw heeft een beetje last van zere handen, reuma, maar gelukkig niet zo erg. Ik heb morgen training, in Rotterdam, op mijn vrije dag dus maar dat vind ik niet echt een probleem, ik krijg de uren wel terug. Maar het is gepland van 13 tot 17 uur en dat vind ik dan wel jammer, had liever van 8 tot 12, heb je nog wat aan je dag. Maar niet zeuren, vind de meeste trainingen best waardevol, neem er altijd iets van mee. Zowel voor mijn werk als voor mijn persoonlijke leven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Harry, een beetje uitslapen is toch ook niet verkeerd? Ik zou willen dat ik een man had die de ramen zeemde. Ideaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 30 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Nou Jopie sukses morgen dan , altijd spannend he nieuwe job, hoop dat ut joe bevalt. Tjah Fleur laat nu wel lang op zich wachten, anders wordt haar yoghurt wel erg warm ofzo en slagroom zakt in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Albertina, Tegen dat ramen zemen staan de nodige minder prettige eigenschappen :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Teveel!!! Kun je bij mij ook "even" de ramen komen lappen? Ook welkom Gretsch! Straks spinazie in de wok met pijnboompitjes en parmezaanse kaas. Gezond dus, en jullie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Ik heb een glazenwasser, das helemaal niet zo duur hoor. En mijn ramen zijn twee hoog, daar kan ik niet bij. Ik doe wel andere huishoudelijke klusjes hoor zoals stofzuigen, de was doen en dweilen. En grasmaaien natuurlijk. En koken. Ik vind mezelf een vrij moderne man. En als ik kinderen had gehad had ik ze zelfs de borst gegeven. Ik had ze ook wel willen baren, maar daar heeft de biologie een stokje voor gestoken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Madelief, Ik heb uit een van jou stukjes begrepen dat jij giga veel ramen hebt, dan wordt het wel een meerjaren plan... W eet erwtensoep gadverdamme, dus ik een Iglo zak Tagliatelle met zalm... maar wel lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Ik zou dat ook wel willen Jaap een glazenwasser maar die komt hier niet. We wonen in een flat, appartement volgens de buren, en alle ramen op twee na liggen aan ons terras. Moet je dus thuis zijn om de glazenwasser binnen te laten en ja dat gaat niet als je beiden werkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Originally posted by: TeveelMadelief,Ik heb uit een van jou stukjes begrepen dat jij giga veel ramen hebt, dan wordt het wel een meerjaren plan...W eet erwtensoep gadverdamme, dus ik een Iglo zak Tagliatelle met zalm... maar wel lekker.quote> Klopt hoor! Daarom stel ik het steeds uit!Nu heeft een vriendin aangeboden me een keer te komen helpen, ik overzie het gewoon niet.Ooit heb ik gevraagd aan een glazenwasser wat het me zou kosten.... 150 euro!!!!!Ja daaahaaaag dat ga ik er niet voor neertellen! En dat ging alleen nog maar over de buitenkant!Die was echt belatafeld!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 30 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 pfff madelief en an de binnen kant nog, dus dan 300 euro en als alles dubbel glas is dus dan 600 euro LOL Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden