Yvonne Geplaatst 4 december 2011 Rapport Share Geplaatst 4 december 2011 Koffietijd nu voor heel even. Laatste klusjes daarna maar. Dan de plantjes water geven en dan ben ik lekker klaar. Dichten in december vind ik geinig. Geen onderwerp is mij te min. In de rest van 't jaar dicht ik heel weinig. Heeft dan ook geen enk'le zin. Voor het forum nu dus ook wat zinnen. Want al blijft het virtueel gepraat, Velen mensen komen binnen, En vinden hier wat regelmaat. 'T lijkt soms net het echte leven. Ernst, verdriet, maar ook veel lol. Frummers die elkaar een steuntje geven. Soms wat stil hier, soms propvol. Ieder kan hier binnenlopen, jong of oud, bedeesd of druk. Deze tent is altijd open, Dat is voor velen een geluk. Zit je in de prut, doe je niets dan zuchten? Baal je van het weer, je kinders of het leven? Kun je hier je hart steeds luchten. Altijd wel een frummer die je steun zal geven. Mooi, ik ga weer even aan de slag. Bakje koffie is naar binnen, En halverwege is alweer de dag. Frummers... wij verliezen niet... wij WINNEN... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 december 2011 Rapport Share Geplaatst 4 december 2011 Sinterklaas RSI aan je rijmduim (Loesje) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 4 december 2011 Rapport Share Geplaatst 4 december 2011 Jane:heart: maar je zit jezelf wel in te dekken hè Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 december 2011 Rapport Share Geplaatst 4 december 2011 Jane, ik kom wel even aangereden, raas dan door de bende heen. doe ik de vaat ook wel meteen. dan is het leed weer zo geleden.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 december 2011 Rapport Share Geplaatst 4 december 2011 Fijne dag nog luitjes ik ga afsluiten (was ik er al ) en zometeen te werk maak er wat van en hou het droog! doe ik ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 december 2011 Rapport Share Geplaatst 4 december 2011 nee hoor Albert uit te stellen:D oh nee pauze te houden puf puf ben ook geen 18 meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 4 december 2011 Rapport Share Geplaatst 4 december 2011 Dag lieve mensen, Wat een mooie rijmpjes allemaal Gisteren met familie (17 stuks, pfff) surprises en gedichten gevierd. Was wel leuk. Laat thuis vannacht (2 uur), maar alco tot minimum gehouden (= geen 0, maar toch). Lekker fris op vanochtend en met goede moed aan vandaag begonnen. Maar mijn rijmfase is voor dit jaar voorbij............ Vandaag heel veel te doen voor de kerstmarkt in het dorp aankomend weekend..... Maar nu krijg ik eerst een heerlijke brunch met man en kinderen. We zijn 19 jaar getrouwd vandaag.. Ik ben best trots op ons Tot later! En een en een en voor eenieder die het nodig heeft en/of graag krijgt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 december 2011 Rapport Share Geplaatst 4 december 2011 Yvonne meis, welkom in mijn stulp kan ik wel gebruiken zo een goede hulp dan bak ik intussen een appeltaart zijn die kijkers meteen kopers, zo van de kaart:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 december 2011 Rapport Share Geplaatst 4 december 2011 Loesje moest zich diep gaan schamen wat een smoes in deze tijd. omdat de dichtsels niet op tijd afkwamen komt ze met die RSI en beweert dat ze daaraan lijdt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 december 2011 Rapport Share Geplaatst 4 december 2011 Oh Jane, wat heerlijk, 'k ruik hem hier al. kom nu met gezwinde spoed. Weet al dat hij smaken zal, Mens wat doet mij dat weer goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 december 2011 Rapport Share Geplaatst 4 december 2011 Beertje, lekker eten en genieten. Al die jaren, dat is fijn, Namens Sint en al zijn Pieten. Hoop ik dat dit niet de laatste keer zal zijn (uhm... het moest toch rijmen ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 december 2011 Rapport Share Geplaatst 4 december 2011 Ondertussen zit ik zelf te niksen. zo komt hier de boel niet af. moet toch nog wat dingen fiksen. Jeetje, ik ben best heel maf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 december 2011 Rapport Share Geplaatst 4 december 2011 Mag ik even overbraken? Wordt nu van mezelf niet goed. Von nu moet je echt die onzin staken, ga aant werk, wat moet dat moet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 4 december 2011 Rapport Share Geplaatst 4 december 2011 Beertje, voor jou ook maar dit keertje:present: een heuse roos omdat je er voor koos te minderen met drinken en er zelfs met feestjes niet in te stinken 19 jaar samen een hele tijd hou het vol hoor want je gaat lekker meid;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 december 2011 Rapport Share Geplaatst 4 december 2011 Luitjes, 'k doe mezelf nu in een ban. Niet voor weken maar voor even. K wordt er zelf niet echt goed van. Ga het 'woord' weer terug aan jullie geven... Ajuus, ik ga aan de slag, Hoop dat ik later wel weer binnen mag.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 december 2011 Rapport Share Geplaatst 4 december 2011 Yvonne, morgen is het 5 december kan ik nog even over een rijm nadenken dus ik kom nog terug.....morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 december 2011 Rapport Share Geplaatst 4 december 2011 log ik weer daarvoor in terwijl ik ging uitloggen ik ga nu echt, zoefffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 4 december 2011 Rapport Share Geplaatst 4 december 2011 Yvon, ik zou willen dat ik het kon, om jou een "pets" te geven op je achterwerk uit je luie stoel en aan het werk want ik moet mezelf nu ook vermanen om te gaan lopen met mijn onderdanen:D vanavond boerenkool hier eten ook wel fijn maar dan moet het in huis ook wel netjes zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 4 december 2011 Rapport Share Geplaatst 4 december 2011 Shahier, lekker dier komt hier altijd binnen wippen als een haas met soms een waterval of relaas vertrekt dan weer met gezwinde spoed omdat ze alles in d`r eentje doet ik sluit nu af lieve boef en sluit dus af met zoefffffffff:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 4 december 2011 Rapport Share Geplaatst 4 december 2011 Hé Kirky, Jij gaat ook wel goed na je laatste lurkie ben trots op jou maar hoe moet dat nou om als taxieen als zwarte piet eerlijk gezegd weet ik dat eigenlijk niet hou je haaks hè knul en blijf af van dat spul dat alcohol heet het is maar dat je het weet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 4 december 2011 Rapport Share Geplaatst 4 december 2011 Lieve Dhen, van jou ben ik ook een heel groot fan ik heb je een paar jaar geleden leren kennen en probeer daar ook even iets over neer te pennen Lief, volhoudend, krachtig en niet op je mondje gevallen sinds jou drankstop hoor ik je niet meer lallen recht door zee is wie je bent en zoals iedereen je kent jij bent ook van ver gekomen en toen kon je er alleen maar van dromen over een paar maand is het dus waar alcoholloos voor 2 jaar mijn mijter af voor jou ik hou van jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 4 december 2011 Rapport Share Geplaatst 4 december 2011 De echte sint daar doen we hier niet aan die heeft hier nooit echt bestaan wel kennen we een sint Nikolaos, beschermer van zeelieden geen pakjes maar wel een veilige terugkeer naar huis bieden thuiskomen is soms een beladen woord want waar is thuis, waar is dat oord zoekend, dwalend, grenzen verleggen, ik heb het nooit geweten soms wel gedacht, nou dit voelt als thuis komen, echt waar, zeker weten dit land deed dat met mij, maar na een paar jaar, bleek ik toch ver van huis Het lag niet aan het land, ver weg of dichtbij maar het vreemde, de vreemdeling zat in mij al drinkend raakte ik steeds verder van mij drinkend in dit mooie land, dacht ik, ik ben vrij maar ik dreef steeds verder weg, dobberend op de zee ik stopte met drinken, schrok me rot van de afkick, en vond adb Adb is geen sinterklaas, zoete koek of met de roe, krijg je niet zo snel maar ik kreeg wel te horen, je bent een alcoholist, echt wel nuchter leven werd dus de moraal geen simpel verhaal maar langzaam maar zeker werd het minder raar geen borrel, alleen m’n nuchtere zelf, stond klaar soms vind ik die leuk, soms denk ik rare meid maar niet verzopen, niet zoekgeraakt, niet meer kwijt elke keer weer komt er wat van mij boven water wie ik ben, wie ik was, zonder dagelijkse kater thuis is waar ik ben en wat ik met m’n leven doe en ik kan naar veel kanten toe ik hoef alleen maar te durven dus pak je kladden en lurven wacht niet op sinterklaas wordt alcohol de baas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 4 december 2011 Rapport Share Geplaatst 4 december 2011 feyenoord - psv 1 - 0 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 4 december 2011 Rapport Share Geplaatst 4 december 2011 Tjemig AR ben jij even goed op dreef toch zit je een beetje scheef met die getallen want dat niet meer lallen is over drie maanden al weer 3 jaar niet te geloven toch waar maar ik vind je een dappere krijger op nieuwjaarsdag de koude zee in als tijger steeds ga je er weer voor er komt veel op je pad toch zet je door daar heb ik veel respect voor niet de moed laten zakken maar zeggen hee luister hoor ik wil van die drank af en dat is niet laf laat die tijger maar brullen soms met om je heen dat flauwekullen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 4 december 2011 Rapport Share Geplaatst 4 december 2011 snoep mooi dat het gelukt is om de fles dicht te laten sowhat, gezien, het is ok, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden